Jij deed ook iets, maar ik weet niet meer watquote:
Dan weet je dat je teveel op internet zitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was enkel raar omdat het ging over hier. Barbusse die was weer naar Nederland verhuisdUitStraling was normaler. Jij had een relatie met Godelieve
. Harman ging scheiden
!
Dat soort shit. Weet niet de rest meer
Wel een heel lief neger meisje. Met zo'n krullenkopquote:
Jij droomt dus nooit over mijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan weet je dat je teveel op internet zit
Dat is wel verneukeratief aan dromen, wakker worden met een emotie die gepast was voor een droom, maar dan totaal niet te plaatsen is als je wakker bent. Word daar altijd heel moeilijk van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik naar wakker ben geworden
Ik denk dat het erger is dat iemand wakker is als hij aan je denktquote:
Nou en?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
En serieus, waarom zou je zulke disturbing dromen aan andere mensen vertellenIs voor de mensen waar het over gaat toch ook alleen maar heel vreemd
WTF als ik iedere vrouw moest beminnen met mooie ogen had ik 100.000 mezelfs (the horror) nodig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Per meisje met leuke ogen?![]()
Voordat je haar aan de kant zet / de roze bril weg is?
Ik heb ongeveer 5 keer keihard gefaald. Ik heb slaappilletjes van internet gehaald, wat niet een erg goed idee was, je kunt daarvoor beter huisarts vragen, maar goed, ik was een beetje dom. Toen switchte ik een beetje heen en weer van de slaappilletjes naar de wiet voor een maand of wat. Op een gegeven moment ging het uit met ex, toen was ik er echt helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk gestopt?
Dromen zijn enkel interessant om te horen mocht het over je gaan. Anders is het maar saai om te lezen vind ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
En serieus, waarom zou je zulke disturbing dromen aan andere mensen vertellenIs voor de mensen waar het over gaat toch ook alleen maar heel vreemd
Kutjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was enkel raar omdat het ging over hier. Barbusse die was weer naar Nederland verhuisdUitStraling was normaler. Jij had een relatie met Godelieve
. Harman ging scheiden
!
Dat soort shit. Weet niet de rest meer
Wat wil je hier nou weer mee zeggen HW?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat het erger is dat iemand wakker is als hij aan je denkt.
Kan je hele dag vormen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is wel verneukeratief aan dromen, wakker worden met een emotie die gepast was voor een droom, maar dan totaal niet te plaatsen is als je wakker bent. Word daar altijd heel moeilijk van.
He-le-maal niets hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou weer mee zeggen HW?
Jij zegt dat mooie ogen de key zijn om een roze bril te krijgen. Wees dan duidelijker in je verhaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WTF als ik iedere vrouw moest beminnen met mooie ogen had ik 100.000 mezelfs (the horror) nodig.
Als de roze bril weg is ben ik echt niet zo maar foetsie hoor, ik knok ervoor, leg me er tot op zekere hoogte bij neer en koester mijn keuze en maak vooral graag een feestje van het leven, ik kan intens genieten van wel honderd verschillende dingen, zeker ook samen in een relatie. I wan't my life to be awesome en ik wil er alles uit halen wat er in zit, avonturen beleven, dromen opjagen en opvreten....
Tot de mooie ogen en de glimlach van interesse en de flirt om de hoek komt kijken en dan ben ik weer de schlemiel, loser dat ik ben
Wauwquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 5 keer keihard gefaald. Ik heb slaappilletjes van internet gehaald, wat niet een erg goed idee was, je kunt daarvoor beter huisarts vragen, maar goed, ik was een beetje dom. Toen switchte ik een beetje heen en weer van de slaappilletjes naar de wiet voor een maand of wat. Op een gegeven moment ging het uit met ex, toen was ik er echt helemaal klaar mee.
Ik ben toen na oud en nieuw als goed voornemen gestopt, en wonder boven wonder is dat gelukt. Ik ben halverwege februari weer een beetje begonnen met dingen doen en me uit mijn bed slepen om weer een productief leven op te pakken. Uiteindelijk na veel moeite ging het toen weer oke en ben ik weer naar school gegaan, nieuwe baan gevonden, en nu denk ik er eigenlijk nauwelijks nog aan, behalve als ik langs mensen loop die aan het blowen zijn ofzo, dan ben ik wel even afgunstig.
Maar als het over jou gaat kan je er alsnog niks mee. Het is alleen maar vreemd. Maar goed, blijkbaar denken anderen daar anders over,quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dromen zijn enkel interessant om te horen mocht het over je gaan. Anders is het maar saai om te lezen vind ik
Omg. Wat een teleurstelling.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
NeeEn het laatste zou zijn dat ik dat zou gaan delen met jou en Fok
Nare man, jij.quote:
Deze vraag komt voort uit je eigen "onvermogen" om snel verliefd te raken, ik raak 'te" snel verliefd vrees ik dus in plaats van een visvijver om te vissen vaar ik rond op de Atlantische Oceaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zegt dat mooie ogen de key zijn om een roze bril te krijgen. Wees dan duidelijker in je verhaal.
Aangezien je toch relatief van relatie tot relatie hopt, daar was ik benieuwd naar. Hoe je in godsnaam toch elke keer zo snel een ander leuk (genoeg) persoon kan vinden om verliefd op te raken.
aai.gif.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je hele dag vormen.
Probeer het om te vormen naar iets positiefs maar tot nu toe lukt dat nog niet zo...
Die heb ik jaquote:
Klopt, je kan er ook niets mee. Daarom is het ook grotendeels saai, zeker als het enkel is "heb over gedroomd maar geen idee meer" .. Soms valt er nog wat te lachen, maar voor de rest is het saai.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar als het over jou gaat kan je er alsnog niks mee. Het is alleen maar vreemd. Maar goed, blijkbaar denken anderen daar anders over,
Succes! Lijdt jouw leven er nu onder?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik heb inmiddels ook al vaak genoeg gefaaldMaar wil deze zomervakantie eigenlijk wel stoppen. Zeker als mijn stage bij de recherche gaat lukken. Dan zijn er ook minder dingen die ik kan verpesten door het stoppen met blowen
Water is nat, seks is viesquote:
Wat had je dan gedachtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg. Wat een teleurstelling.
[..]
Nare man, jij.
Klopt, ik vraag liever dingen waar ik zelf geen kennis van heb dan naar dingen die ik zelf wel weetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Deze vraag komt voort uit je eigen "onvermogen" om snel verliefd te raken, ik raak 'te" snel verliefd vrees ik dus in plaats van een visvijver om te vissen vaar ik rond op de Atlantische Oceaan
Nee, alleen mn portomonee, maar dat wordt nu ook al minder. Mijn leven lijdt er meer onder wanneer ik niet blow, maar ik wil die afhankelijkheid niet meer en die shit aangaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Succes! Lijdt jouw leven er nu onder?
Ik probeer jouw droom van vannacht een beetje waar te maken dus ik hou mijn mond wijselijk dichtquote:
Je moet er even tijd en geestelijke misere in investeren waarschijnlijk, maar dat hoort er allemaal bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik heb inmiddels ook al vaak genoeg gefaaldMaar wil deze zomervakantie eigenlijk wel stoppen. Zeker als mijn stage bij de recherche gaat lukken. Dan zijn er ook minder dingen die ik kan verpesten door het stoppen met blowen
Was wel heel echt. dat maakte het kutquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aai.gif.
Herkenbaar wel, maar goed, het zijn maar dromen, vervelend wel dat ze je zo van de wap kunnen brengen
Vooral die geestelijke misere ben ik bang voorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet er even tijd en geestelijke misere in investeren waarschijnlijk, maar dat hoort er allemaal bij.
Recherche? Coolquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik wil nog steeds een keer heel graag met jou een jointje rokenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
ik vond stoppen met blowen wel moeilijker dan stoppen met roken
Beide toch
[..]
Was wel heel echt. dat maakte het kut
Gaan we ook heus wel een keertje doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer heel graag met jou een jointje roken![]()
Liep ik weer naakt over straat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij deed ook iets, maar ik weet niet meer wat
Dat doet iedereen toch? Hoe is t verder flips?quote:
quote:
Zeg je nu dat niemand over haar droomt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch? Hoe is t verder flips?
Had t wel nodig blijkbaar jaquote:
Dat laatste is iets waar ik later dan pas weer achter kom als 't brilletje op de grond ligt en zoals ik al zei, ik heb hoge eisen en verwachtingen eigenlijk dus raap ik mijn shit maar weer bij elkaar, droog de vrouw haar tranen en off he goesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ik vraag liever dingen waar ik zelf geen kennis van heb dan naar dingen die ik zelf wel weet
Ik vraag me dan namelijk af of je eisen/wensen dan niet gewoon te laag zijn. Want hoe kunnen zoveel vrouwen voldoen aan wat jij denkt te willen hebben in een vrouw.
Dqod in da SC!quote:
Neequote:
Neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
iPhones en iPads die spontaan uit gingen etc?
Dat ga ik morgen lekker doenquote:
*slaat deken weg en wenkt :$quote:
Sjezus Frauquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee
Iets aan zee. Werd bloederig met losse lichaamsdelen (vooral afhakte handen). Moest daar tussendoor zwemmen terwijl een vriendin aan het krijzen was over haar stompjes.
Wat voor stage doe je daar?quote:
Jaloersquote:
Maar dan vrouwelijker en minder grijs haar enzoquote:
Lezen aeque, andersomquote:
Ik doe nog niks he. Ik zei 'als het me lukt om stage te gaan lopen bij de recherche'quote:
Dqod hindabuildingquote:
* TheGirlNextDoor curls up in your armsquote:
Ja maar Buurquote:
Altijd een fijne verschijningquote:
Zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:
Zoals hw het al zei, het is pas erg als iedereen aan mij denkt bij het opstaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch? Hoe is t verder flips?
Bohhhhquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor curls up in your arms
Ja, dan word je die chick van Wolfsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaloers![]()
[..]
Maar dan vrouwelijker en minder grijs haar enzo
Okequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dan word je die chick van WolfsMooie vrouw is dat.
Oh jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe nog niks he. Ik zei 'als het me lukt om stage te gaan lopen bij de recherche'
As much as you want/need babequote:
quote:
Kusje eropquote:
Die moet je me even uitleggen beste Bob.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Harde tijden in de prostitutie.
Ooohquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Die moet je me even uitleggen beste Bob.
Gemaakt ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:22 schreef Dqod het volgende:
Ik ook (nog) niet
En wat een rust zonder herriemakende laptop
Ik wel.quote:
Nee L. had m nodig voor een opdracht voor de kunstacademiequote:
quote:
These 2 combined.quote:
Halve Captain Planet?quote:
Kun je me keertje sturen wat voor soort laptop het is, en wat er in zit?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee L. had m nodig voor een opdracht voor de kunstacademie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |