Succes! Lijdt jouw leven er nu onder?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik heb inmiddels ook al vaak genoeg gefaaldMaar wil deze zomervakantie eigenlijk wel stoppen. Zeker als mijn stage bij de recherche gaat lukken. Dan zijn er ook minder dingen die ik kan verpesten door het stoppen met blowen
Water is nat, seks is viesquote:
Wat had je dan gedachtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg. Wat een teleurstelling.
[..]
Nare man, jij.
Klopt, ik vraag liever dingen waar ik zelf geen kennis van heb dan naar dingen die ik zelf wel weetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Deze vraag komt voort uit je eigen "onvermogen" om snel verliefd te raken, ik raak 'te" snel verliefd vrees ik dus in plaats van een visvijver om te vissen vaar ik rond op de Atlantische Oceaan
Nee, alleen mn portomonee, maar dat wordt nu ook al minder. Mijn leven lijdt er meer onder wanneer ik niet blow, maar ik wil die afhankelijkheid niet meer en die shit aangaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Succes! Lijdt jouw leven er nu onder?
Ik probeer jouw droom van vannacht een beetje waar te maken dus ik hou mijn mond wijselijk dichtquote:
Je moet er even tijd en geestelijke misere in investeren waarschijnlijk, maar dat hoort er allemaal bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik heb inmiddels ook al vaak genoeg gefaaldMaar wil deze zomervakantie eigenlijk wel stoppen. Zeker als mijn stage bij de recherche gaat lukken. Dan zijn er ook minder dingen die ik kan verpesten door het stoppen met blowen
Was wel heel echt. dat maakte het kutquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aai.gif.
Herkenbaar wel, maar goed, het zijn maar dromen, vervelend wel dat ze je zo van de wap kunnen brengen
Vooral die geestelijke misere ben ik bang voorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet er even tijd en geestelijke misere in investeren waarschijnlijk, maar dat hoort er allemaal bij.
Recherche? Coolquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik wil nog steeds een keer heel graag met jou een jointje rokenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
ik vond stoppen met blowen wel moeilijker dan stoppen met roken
Beide toch
[..]
Was wel heel echt. dat maakte het kut
Gaan we ook heus wel een keertje doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer heel graag met jou een jointje roken![]()
Liep ik weer naakt over straat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij deed ook iets, maar ik weet niet meer wat
Dat doet iedereen toch? Hoe is t verder flips?quote:
quote:
Zeg je nu dat niemand over haar droomt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch? Hoe is t verder flips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |