Zout graag.quote:
Ik vrees dat zoeken niet werkt, gewoon een leuk leven leiden en gelukkig zijn dan haakt er vanzelf iemand aan in de dans.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus nu druk aan het zoeken naar wat leuks?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik vrees dat zoeken niet werkt, gewoon een leuk leven leiden en gelukkig zijn dan haakt er vanzelf iemand aan in de dans.
"En nu zit er kutvocht aan mijn hand."quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:50 schreef FrauMilena het volgende:
En nu zit er kwijl aan m'n hand.
Zonder context is het wel wat vreemd ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij met iets of als boter?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben deze week iedere dag opgewonden. Harde stuggles
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
Leuke dag weer. Uit mijn broek gescheurd en trein op een haar na gemist.
Hard jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat zoeken niet werkt, gewoon een leuk leven leiden en gelukkig zijn dan haakt er vanzelf iemand aan in de dans.
Het zit je niet meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
PHquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd rare uitspraken, dat weet je toch totaal niet?![]()
Dat je het verwacht of denkt dat kan, maar weten doe je het echt niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
"En nu zit er kutvocht aan mijn hand."Jij maakt het gelijk weer viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
"En nu zit er kutvocht aan mijn hand."Dit is wel heel sad art.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprintje trekken met een hond is toch een uitdaging. :$quote:
PH zegt iets over wat men hier op fok schrijft, dat is zelden het complete verhaal van het leven van iemandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:54 schreef UitStraling het volgende:
PH![]()
Ik kan namelijk wel begrijpend lezen.
Meer dat tweede.quote:
Godverquote:
Dat geloof ik best, maar dan heeft hij er toch zelf voor gezorgd dat weinig mensen hem nog serieus nemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom? Gaat mij om het gesprek dat ik hier heb
Wat vervelend voor je. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zou goed kunnen, ik neem hem momenteel serieus. Ongeacht PH of fitties van anderenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:55 schreef aeque het volgende:
Dat geloof ik best, maar dan heeft hij er toch zelf voor gezorgd dat weinig mensen hem nog serieus nemen.
Heb je nudies gestuurd?quote:
aeque wil dat jij hem serieus neemt :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik neem hem momenteel serieus. Ongeacht PH of fitties van anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |