Niet zo Faxie doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
aeque wil dat jij hem serieus neemt :$
[ afbeelding ]
Trek je nu zo'n gezicht?quote:
Doet ze niet aan.quote:
Doet ze niet, ze moet werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Loka dit is je kans. Plotseling voor zijn deur verschijnen
Quand on a pas ce que l’on aime, il faut aimer ce que l’on aquote:
Jij hebt mijn hele pohi gelezen? Wow ik voel mij speciaal nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PH![]()
Ik kan namelijk wel begrijpend lezen, sorry aeque voor de gevorkte tong
Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trek je nu zo'n gezicht?
[ afbeelding ]
Het siert je niet.quote:
Toch heb je iets met hem gedaan waardoor hij langzaam zwichtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort dingen stuur ik niet naar Kaneel.
Ik het echt ben ik toch andersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:02 schreef FrauMilena het volgende:
Zo, z'n papa is weer thuis.
Straks maar eens even schoonmaken als een eckte huisvrouw.
[..]
Het siert je niet.
Een paar weken knallen dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
Goedkeuring van de examencommissie voor mijn scriptie gekregen een paar weken voor het ingeleverd moet worden.
Lekker tempo jongens.
Bejegenen met liefde en geduld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch heb je iets met hem gedaan waardoor hij langzaam zwicht
Het is al bijna af. :$quote:
He ik ook, wat een toevalquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
In het echt ben ik een tokkie.
Dan is het ook geen club meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks ben ik echt nog zielsalleen in mijn clubje![]()
Maarvoor jou natuurlijk!
Stiekem een beetje stout onschuldig over he bril heen kijken. Lewde anime kijken en veel over slakken praten.quote:
Nou ik zou soms willen dat ik wat meer koetjes en kalfjes kon ouwehoeren zoals bijvoorbeeld jij, ik wil altijd snel de diepte in en ik kan me voorstellen dat dat bevreemdend over komt voor anderen, kan er evenwel ook niks aan doen, ik ben ook maar wie ik ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt mijn hele pohi gelezen? Wow ik voel mij speciaal nu.
Daarmee verbaas je niemand.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |