Niet zo Faxie doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
aeque wil dat jij hem serieus neemt :$
[ afbeelding ]
Trek je nu zo'n gezicht?quote:
Doet ze niet aan.quote:
Doet ze niet, ze moet werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Loka dit is je kans. Plotseling voor zijn deur verschijnen
Quand on a pas ce que l’on aime, il faut aimer ce que l’on aquote:
Jij hebt mijn hele pohi gelezen? Wow ik voel mij speciaal nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PH![]()
Ik kan namelijk wel begrijpend lezen, sorry aeque voor de gevorkte tong
Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trek je nu zo'n gezicht?
[ afbeelding ]
Het siert je niet.quote:
Toch heb je iets met hem gedaan waardoor hij langzaam zwichtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort dingen stuur ik niet naar Kaneel.
Ik het echt ben ik toch andersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:02 schreef FrauMilena het volgende:
Zo, z'n papa is weer thuis.
Straks maar eens even schoonmaken als een eckte huisvrouw.
[..]
Het siert je niet.
Een paar weken knallen dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
Goedkeuring van de examencommissie voor mijn scriptie gekregen een paar weken voor het ingeleverd moet worden.
Lekker tempo jongens.
Bejegenen met liefde en geduld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch heb je iets met hem gedaan waardoor hij langzaam zwicht
Het is al bijna af. :$quote:
He ik ook, wat een toevalquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
In het echt ben ik een tokkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |