Niet zo Faxie doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
aeque wil dat jij hem serieus neemt :$
[ afbeelding ]
Trek je nu zo'n gezicht?quote:
Doet ze niet aan.quote:
Doet ze niet, ze moet werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Loka dit is je kans. Plotseling voor zijn deur verschijnen
Quand on a pas ce que l’on aime, il faut aimer ce que l’on aquote:
Jij hebt mijn hele pohi gelezen? Wow ik voel mij speciaal nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PH![]()
Ik kan namelijk wel begrijpend lezen, sorry aeque voor de gevorkte tong
Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trek je nu zo'n gezicht?
[ afbeelding ]
Het siert je niet.quote:
Toch heb je iets met hem gedaan waardoor hij langzaam zwichtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort dingen stuur ik niet naar Kaneel.
Ik het echt ben ik toch andersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:02 schreef FrauMilena het volgende:
Zo, z'n papa is weer thuis.
Straks maar eens even schoonmaken als een eckte huisvrouw.
[..]
Het siert je niet.
Een paar weken knallen dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
Goedkeuring van de examencommissie voor mijn scriptie gekregen een paar weken voor het ingeleverd moet worden.
Lekker tempo jongens.
Bejegenen met liefde en geduld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch heb je iets met hem gedaan waardoor hij langzaam zwicht
Het is al bijna af. :$quote:
He ik ook, wat een toevalquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
In het echt ben ik een tokkie.
Dan is het ook geen club meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks ben ik echt nog zielsalleen in mijn clubje![]()
Maarvoor jou natuurlijk!
Stiekem een beetje stout onschuldig over he bril heen kijken. Lewde anime kijken en veel over slakken praten.quote:
Nou ik zou soms willen dat ik wat meer koetjes en kalfjes kon ouwehoeren zoals bijvoorbeeld jij, ik wil altijd snel de diepte in en ik kan me voorstellen dat dat bevreemdend over komt voor anderen, kan er evenwel ook niks aan doen, ik ben ook maar wie ik ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt mijn hele pohi gelezen? Wow ik voel mij speciaal nu.
Daarmee verbaas je niemand.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoe is dat anders?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.
Gewoon jij die heel eigenwijs met de handen over elkaar zit en geen seks heeftquote:
Oh dan maakt m'n leeftijd opeens niet uit?!quote:
Pas maar op voordat ik je een boer ga noemen.quote:
quote:
quote:
Ik durf nu inmiddels wel te zeggen dat jij veel bent, maar niet treurigquote:
Je vergeet even je posts waarin je heel oppervlakkig mensen afbrand, de levens van mensen denkt te kennen, klakkeloos onzin uitkraamt over onderwerpen zonder na te denken dat dat op het moment alleen jouw waarheid is etc. Nee goede filosoof ben je dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik zou soms willen dat ik wat meer koetjes en kalfjes kon ouwehoeren zoals bijvoorbeeld jij, ik wil altijd snel de diepte in en ik kan me voorstellen dat dat bevreemdend over komt voor anderen, kan er evenwel ook niks aan doen, ik ben ook maar wie ik ben.
Een wollig lullend amateur filosoofje (te veel eer nog) die moeite heeft met grijstinten en oppervlakkigheid, wil nog steeds niet zeggen dat ik lulverhalen op hang, ik snap dat je er niet op zit te wachten, kwestie van eroverheen lezen en verder gaan met waar je zelf goed in bent.
Ja, misschien moet ik maar een geraniums-clubje beginnen nu, kijken of daar meer animo voor is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon jij die heel eigenwijs met de handen over elkaar zit en geen seks heeft
Wat wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf nu inmiddels wel te zeggen dat jij veel bent, maar niet treurig.
Smooth like yatsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf nu inmiddels wel te zeggen dat jij veel bent, maar niet treurig.
Hallo, als je een beetje goede tokkie bent is je vriendin minstens 10 jaar jongerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh dan maakt m'n leeftijd opeens niet uit?!
Zie het stukje over grijstinten en ik beweer niet dat ik altijd een aardig persoon benquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet even je posts waarin je heel oppervlakkig mensen afbrand, de levens van mensen denkt te kennen, klakkeloos onzin uitkraamt over onderwerpen zonder na te denken dat dat op het moment alleen jouw waarheid is etc. Nee goede filosoof ben je dan.
Nee dan zijn de vrouwen toch juist ouderquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hallo, als je een beetje goede tokkie bent is je vriendin minstens 10 jaar jonger
Je interpretatie laat soms wel iets te wensen overquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Noem je mij nou niet relevant
Waar is het lieve van gisteren gebleven?
O. Jammerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dan zijn de vrouwen toch juist ouder
Heul niequote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hallo, als je een beetje goede tokkie bent is je vriendin minstens 10 jaar jonger
Toet toet toeter op je waterscooter helpt niet echt bij het maken van je punt dat je het niet zou zijn iigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:12 schreef FrauMilena het volgende:
Alleen maar omdat ik laatst gare muziek had aanstaan ben ik een tokkie
Dus je geeft toe dat je dus wel op sommige vlakken oppervlakkig bent ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het stukje over grijstinten en ik beweer niet dat ik altijd een aardig persoon ben
Missquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O. Jammer![]()
Nog vrouwen van in de 40 hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou je wel wat anders zien :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg reclame op youtube over Salland.
Zit Dqod te hacken?
Dat helpt bij geen enkel puntquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toet toet toeter op je waterscooter helpt niet echt bij het maken van je punt dat je het niet zou zijn iig
Dat valt toch toch onder gare muziek?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toet toet toeter op je waterscooter helpt niet echt bij het maken van je punt dat je het niet zou zijn iig
Ik ben juist geen tokkie maar mijn vriendinnen zijn altijd veel jongerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dan zijn de vrouwen toch juist ouder
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
MissSchattig dat jij denkt dat je hoeft te duikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt meer over jou dan over je hosselsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben juist geen tokkie maar mijn vriendinnen zijn altijd veel jonger
Kannie handelen niet die volwassen sterke vrouwen met hun eigen zegje en willetje.
Nee getsie, straks denken ze ook nog voor zichzelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben juist geen tokkie maar mijn vriendinnen zijn altijd veel jonger
Kannie handelen niet die volwassen sterke vrouwen met hun eigen zegje en willetje.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schattig dat jij denkt dat je hoeft te duiken
Alles voor jouquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:14 schreef artelligence het volgende:
[..]Bedankt voor het toveren van een enorme grijns oo m'n gezicht
Nou klopt toch wel wat ik zei, ik zie zo vaak oudere mannen met jonge meiden en dan is dat het eerste wat ik denkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee getsie, straks denken ze ook nog voor zichzelf.
Zelfstandige vrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee getsie, straks denken ze ook nog voor zichzelf.
Doelde op aeque. :$quote:
Bart, nou geen rare dingen zeggen hoor! Vrouwen horen te doen wat ze wordt gezegd en verder gewoon mooi zitten te wezen. Beetje raar om ineens heel ander gedachtegoed de wereld in de brengen.quote:
Lekker rustigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef FrauMilena het volgende:
Telefoon leeg, 6% batterij tablet.
Het afscheid komt dichtbij.
50 tintenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Mensen die niet grijstinten
Niets is zwart of wit. Een goede filosoof zou dit weten.
aeque krijgt nog ruzie met de mieren in z'n tuin.quote:
Maar ik doe alleen maar wijs, dat is een teken van mijn eigenlijke onwetendheid en een vrij normaal bijverschijnsel van de jeugd. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Soms doe je te wijs. Intelligente vrouwen zijn eng.
En dan is 50 tinten nog te weinig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Oh nou kom maar door met die foto's dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bart, nou geen rare dingen zeggen hoor! Vrouwen horen te doen wat ze wordt gezegd en verder gewoon mooi zitten te wezen. Beetje raar om ineens heel ander gedachtegoed de wereld in de brengen.
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
aeque krijgt nog ruzie met de mieren in z'n tuin.
3 :$quote:
DJVTquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik doe alleen maar wijs, dat is een teken van mijn eigenlijke onwetendheid en een vrij normaal bijverschijnsel van de jeugd. :$
Bij hem is het altijd leuk vissen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
aeque krijgt nog ruzie met de mieren in z'n tuin.
Die oudere succesvolle mannen hebben geen zin aan gelijkwaardig gezeik aan hun kop en de vrouwen liggen heerlijk in een gespreid bedje, eenmaal per week lauwe seks met de eigen oude kerel en als ze zich echt gaan vervelen beginnen ze een beauty salon en pakken ze een knappe minnaar, iedereen tevreden toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bart, nou geen rare dingen zeggen hoor! Vrouwen horen te doen wat ze wordt gezegd en verder gewoon mooi zitten te wezen. Beetje raar om ineens heel ander gedachtegoed de wereld in de brengen.
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN IK ZEGquote:
Nou, ehm.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Jouw wereldbeeld is niet een beetje fucked upquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oudere succesvolle mannen hebben geen zin aan gelijkwaardig gezeik aan hun kop en de vrouwen liggen heerlijk in een gespreid bedje, eenmaal per week lauwe seks met de eigen oude kerel en als ze zich echt gaan vervelen beginnen ze een beauty salon en pakken ze een knappe minnaar, iedereen tevreden toch?
Maakt niet veel uit, als je er maar opstaat.quote:
Als het zo zou werken dan wel jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oudere succesvolle mannen hebben geen zin aan gelijkwaardig gezeik aan hun kop en de vrouwen liggen heerlijk in een gespreid bedje, eenmaal per week lauwe seks met de eigen oude kerel en als ze zich echt gaan vervelen beginnen ze een beauty salon en pakken ze een knappe minnaar, iedereen tevreden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |