Ik ben juist geen tokkie maar mijn vriendinnen zijn altijd veel jongerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dan zijn de vrouwen toch juist ouder
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
MissSchattig dat jij denkt dat je hoeft te duikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt meer over jou dan over je hosselsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben juist geen tokkie maar mijn vriendinnen zijn altijd veel jonger
Kannie handelen niet die volwassen sterke vrouwen met hun eigen zegje en willetje.
Nee getsie, straks denken ze ook nog voor zichzelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben juist geen tokkie maar mijn vriendinnen zijn altijd veel jonger
Kannie handelen niet die volwassen sterke vrouwen met hun eigen zegje en willetje.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schattig dat jij denkt dat je hoeft te duiken
Alles voor jouquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:14 schreef artelligence het volgende:
[..]Bedankt voor het toveren van een enorme grijns oo m'n gezicht
Nou klopt toch wel wat ik zei, ik zie zo vaak oudere mannen met jonge meiden en dan is dat het eerste wat ik denkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee getsie, straks denken ze ook nog voor zichzelf.
Zelfstandige vrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee getsie, straks denken ze ook nog voor zichzelf.
Doelde op aeque. :$quote:
Bart, nou geen rare dingen zeggen hoor! Vrouwen horen te doen wat ze wordt gezegd en verder gewoon mooi zitten te wezen. Beetje raar om ineens heel ander gedachtegoed de wereld in de brengen.quote:
Lekker rustigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef FrauMilena het volgende:
Telefoon leeg, 6% batterij tablet.
Het afscheid komt dichtbij.
50 tintenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Mensen die niet grijstinten
Niets is zwart of wit. Een goede filosoof zou dit weten.
aeque krijgt nog ruzie met de mieren in z'n tuin.quote:
Maar ik doe alleen maar wijs, dat is een teken van mijn eigenlijke onwetendheid en een vrij normaal bijverschijnsel van de jeugd. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Soms doe je te wijs. Intelligente vrouwen zijn eng.
En dan is 50 tinten nog te weinig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Oh nou kom maar door met die foto's dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bart, nou geen rare dingen zeggen hoor! Vrouwen horen te doen wat ze wordt gezegd en verder gewoon mooi zitten te wezen. Beetje raar om ineens heel ander gedachtegoed de wereld in de brengen.
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
aeque krijgt nog ruzie met de mieren in z'n tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |