Mijn beeld van jou wordt niet echt beter zo. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN IK ZEG
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN
Intelligentie is een turn on juist.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Soms doe je te wijs. Intelligente vrouwen zijn eng.
Altijd in grijstinten denken lijkt me ook zo vermoeiend, er zijn wel degelijk absolute tijdelijke waardes in het leven anders kun je ook nooit keuzes maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Dqod het volgende:
Mensen die niet grijstinten
Niets is zwart of wit. Een goede filosoof zou dit weten.
Of mooi liggen te wezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bart, nou geen rare dingen zeggen hoor! Vrouwen horen te doen wat ze wordt gezegd en verder gewoon mooi zitten te wezen. Beetje raar om ineens heel ander gedachtegoed de wereld in de brengen.
horizontaal schudden schudden verticaal schudden schudden diagonaal schudden schuddenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN IK ZEG
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTEN
Ohw die heb ik bijna niet. Sorry.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, als je er maar opstaat.
Ik vroeg ook niet om honderden foto's he.quote:
Dan moet ik wel bij mijn ouders zijn, heb zelf geen vijver.quote:
Weekend, daar heb ik nou zin in.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
Moeilijke onderwerpen zo op de dag voor het weekend
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou wordt niet echt beter zo. :$
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Je zou ook kunnen zeggen dat elke grijstint samengesteld is uit niet kleiner te maken deeltjes die puur zwart en wit zijn. Die mix je in verschillende hoeveelheden om op een grijze bulk kleur uit te komen, maar dat betekent niet dat grijs bestaat.
Je hapt anders genoeg voor tien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet ik wel bij mijn ouders zijn, heb zelf geen vijver.
Wiebel met die tietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best een lieve jongen
Hear Hear, pot Guinness vanavondquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Je zou ook kunnen zeggen dat elke grijstint samengesteld is uit niet kleiner te maken deeltjes die puur zwart en wit zijn. Die mix je in verschillende hoeveelheden om op een grijze bulk kleur uit te komen, maar dat betekent niet dat grijs bestaat.
I know. Misschien ben ik toch te preuts voor dat soort teksten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best een lieve jongen
Klopt. En ik maak vaak genoeg keuzes. Balansquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd in grijstinten denken lijkt me ook zo vermoeiend, er zijn wel degelijk absolute tijdelijke waardes in het leven anders kun je ook nooit keuzes maken.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om honderden foto's he.
Ja dat zijn wel wonderlijke wezensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |