quote:
Slijmballetjes. :$quote:
Kibbeling, banaan en kiwiquote:
We hebben je nodig als wetenschapper.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Slijmballetjes. :$
Ik zeur te veel en heb te veel last van autistische betweterigheid om de wereld te herbevolken met leuke mensen.
Daarom de McDonald's tegoedbonnen meegenomen. :$quote:
Waarom moest ik hier om lachenquote:
Maar je bent intelligent, lief en je maakt Kaneel gelukkig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ik zeur te veel en heb te veel last van autistische betweterigheid om de wereld te herbevolken met leuke mensen.
Oke. Misschien moet ik maar eens iets nuttigs gaan onderzoeken dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben je nodig als wetenschapper.
Je hebt me overtuigd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je bent intelligent, lief en je maakt Kaneel gelukkig.
Ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom de McDonald's tegoedbonnen meegenomen. :$
Ik heb het nog expliciet gezegd.quote:
Binkyquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had eens een neger in huis vanwege een uitwisseling en die had het ook niet zo op Binky. Binky boeide dat geen fuck en ging gewoon tegen z'n arm aanrijden.![]()
Oei.quote:
Sorry.quote:
Hep die om groente vraagt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Pas op Hep, straks neemt ze ook nog de verkeerde groente mee.
Echt he. Vrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Pas op Hep, straks neemt ze ook nog de verkeerde groente mee.
Volgend weekend ben ik vrij :$quote:
Je blijft gvdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Pijn in mijn hart.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijk. Ik zie de eerste scheuren al.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |