Gewoon lief aan de apotheker vragenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Crystal meth :s wiet vind ik meuren.
Ik heb beneden gewoon van die etenswaren zippers maar die zijn zo dun. Mja anders ga ik vanmiddag maar wat minder doelgericht shoppen.
Of misschien een vrouw die voetbalt. :$quote:
ja dat kort pittig kapsel en tuinbroek heb ik gelukkig nog even kunnen uitstellenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar je ziet er wel uit als een vrouw. Dat scheelt weer.
Ah dat vind ik dan wel weer lief.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik graag voor onzekere mensen.
Dacht dat dat allemaal manwijven zijnquote:
Crystal meth meurt ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Crystal meth :s wiet vind ik meuren.
Ik heb beneden gewoon van die etenswaren zippers maar die zijn zo dun. Mja anders ga ik vanmiddag maar wat minder doelgericht shoppen.
Over een half uur klaarquote:
MAYBEquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NWS / 'Zuid-Afrikanen moeten automatisch Europees staatsburgerschap krijgen'
Ach ja, niet te lang bij stilstaan, je doet er toch niets meer aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Weet nu wel beter.
Maar het heeft toch wel wat, denk niet dat je daar bewust voor kiest op je 7e ofzo of je een meisje-meisje wordt of toch liever mee gaat voetballen. Je doet dan gewoon wat het leukste is
Cool.quote:
Ff doorbikkelen en dan is het klaarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet. Ja ergens over 2 weken.
Dit weekend wel toffe mensen die komen helpendus dat maakt het wel gezellig en leuk.
Ja hoor. Al hoewel voetballers welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, niet te lang bij stilstaan, je doet er toch niets meer aan.
Volgens mij kom jij het leven ook wel door zonder een speeltje van een voetballer te zijn.
Gewoon Boeren ruilen voor overbodig tuig van hier.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
MAYBE
Zijn daar ook wel wat religekkies, maar als ze echt anders worden vermoord kunnen we ze vast wel in België kwijt.
Ik geef je wel aandacht :$quote:
Fit voornamelijk jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hoor. Al hoewel voetballers welzijn over het algemeen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ja dat kort pittig kapsel en tuinbroek heb ik gelukkig nog even kunnen uitstellen
1:5 ratio?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Boeren ruilen voor overbodig tuig van hier.
Lief :$quote:
Precies!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fit voornamelijk ja. Over het algemeen niet al te snugger, maar who cares?
.
Ja, dan hadden er wel 2 Fok!peners afgekund.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef artelligence het volgende:
[..]Dan mocht er inderdaad wel wat meer af dan 15cm
Oké je moet kiezen: Jaap Stam of Edgar Davids?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hoor. Al hoewel voetballers welzijn over het algemeen.
Kan het nog makkelijker?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké je moet kiezen: Jaap Stam of Edgar Davids?
Maakt niet uit. Ieder persoon die vertrekt is pure winstquote:
Davids heeft wel echt een harde body, maar Stam is groter. Moeilijk idt hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké je moet kiezen: Jaap Stam of Edgar Davids?
Arisch pur sang :$quote:
Nee joh. Hij vindt iedereen lief.quote:
Hmm, vind Davids behoorlijk lelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan het nog makkelijker?
Davids natuurlijk. Al doelde ik wel iets meer op de jongere garde Fas.
Gemerkt ja. Heel apart. Zelfs kleine kinderen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Negers zijn vaak bang voor honden.
Beide niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, vind Davids behoorlijk lelijk.![]()
Oké, Robben of Kuijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had eens een neger in huis vanwege een uitwisseling en die had het ook niet zo op Binky. Binky boeide dat geen fuck en ging gewoon tegen z'n arm aanrijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemerkt ja. Heel apart. Zelfs kleine kinderen.
Gewoon verschil in opvoeden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemerkt ja. Heel apart. Zelfs kleine kinderen.
Nja het feit dat je een Feyenoorder opnoemde hielp al aanzienlijk, dus dan had je iig wel nog iets onthoudenquote:
Ja, het was een educated guess na Davidsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het feit dat je een Feyenoorder opnoemde hielp al aanzienlijk, dus dan had je iig wel nog iets onthouden
Aahww en die man helemaal in paniek?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had eens een neger in huis vanwege een uitwisseling en die had het ook niet zo op Binky. Binky boeide dat geen fuck en ging gewoon tegen z'n arm aanrijden.![]()
Omdat blonde godquote:
Binky.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had eens een neger in huis vanwege een uitwisseling en die had het ook niet zo op Binky. Binky boeide dat geen fuck en ging gewoon tegen z'n arm aanrijden.![]()
Net als ik.quote:
Geen idee wat er staatquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Quand on a pas ce que l’on aime, il faut aimer ce que l’on a
Sommige mensen moeten echt van een brug gegooid worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in de war. Al die tijd dat ik feminisme haatte, had ik het verkeerd. Ik weet kennelijk niet wat feminisme is.
[ afbeelding ]
Van een hele hoge.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten echt van een brug gegooid worden.
Geneuzel over de liefde.quote:
Gofferquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in de war. Al die tijd dat ik feminisme haatte, had ik het verkeerd. Ik weet kennelijk niet wat feminisme is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ikea heeft een anti-autisme slogan "Lang leve verandering'
Terwijl je toch licht autistisch wordt van die meuk makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ikea heeft een anti-autisme slogan "Lang leve verandering'
Oh, bedanktquote:
Nou ja, hij liet wel z'n ongenoegen blijken. We hebben Binky er toen vanaf moeten trekken.quote:
Best veel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten echt van een brug gegooid worden.
Honden zoeken mijn zusje ook altijd op terwijl ze bang is. Soms wel grappig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, hij liet wel z'n ongenoegen blijken. We hebben Binky er toen vanaf moeten trekken.
Nou nee niet persequote:
Jammer vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best veel.
Helaas mag ik dat niet beslissen.
Daar gaan al je posts toch over?quote:
Nog veel erger dan dat hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat Kaneel dat niet mag beslissen?
De wereldbevolking zou minstens gedecimeerd worden.
Of ikzelf. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat Kaneel dat niet mag beslissen?
De wereldbevolking zou minstens gedecimeerd worden.
Nee, die gaan over de zon op Malta, cocktails en strand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |