Hoiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja ik moet wel daten, ben een ranglijst aan het maken met leuke Fok!kers
Dat lijkt me dan wel weer lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal wel gewoon onder dezelfde categorie vallen. Denk ik
Net als met inktvissen en andere shit die ze erin drukken
Damn, voor jou ben ik in de eerste plaats een leuke IRC'er natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Tsja ik moet wel daten, ben een ranglijst aan het maken met leuke Fok!kers
Sorry heb hetzelfde beleid als Fas.quote:
Hup? Ik vind vrijdag al hup genoeg eigenlijk.quote:
Info is heul wat anders dan daten he mutsjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry heb hetzelfde beleid als Fas.
Ik krijg info over jou gewoon via Air. Vast correct en betrouwbaar
[..]
Hup? Ik vind vrijdag al hup genoeg eigenlijk.
Yup, maar zal proberen dat los te zienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, voor jou ben ik in de eerste plaats een leuke IRC'er natuurlijk.
Ok, dan zal ik tzt even regelen dat ik er een in huis hebquote:
Diegene daten waar ik niet genoeg info over heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Info is heul wat anders dan daten he mutsje
Niet te groot beginnen hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik tzt even regelen dat ik er een in huis heb
Huh? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Sorry heb hetzelfde beleid als Fas.
Ik krijg info over jou gewoon via Air. Vast correct en betrouwbaar
Ik zou ook de factor betrouwbaarheid maar opnemen als ik jou was. Gratis tipquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Diegene daten waar ik niet genoeg info over heb.
Nee, een kleintjequote:
Liefquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:29 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook een date met Yv. :$
[..]
Nee, een kleintje
And I shall call him Squishyquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou ook de factor betrouwbaarheid maar opnemen als ik jou was. Gratis tip
Nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huh? Wat heb ik gemist?
Heeft Fas ook vertelt dat je voor iedere informatievraag over MissM een tietenfoto van jezelf dient mee te sturen?
Bij deze dan, dus nu weet je wat je te doen staat voor die drie vagen die je net hebt gestuurd.quote:
Ik denk het ook telkens, maar dan is het op tv.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat je telefoon trilt, gevolgd door de teleurstelling dat het maar een mailtje is
#autistenleef
Ja, daten met je vrouw.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze dan, dus nu weet je wat je te doen staat voor die drie vagen die je net hebt gestuurd.
Een afspraak die ik prima kan veto'en.quote:
Squirty?quote:
If you wishquote:
Don't sit on it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
Ff opletten Thijsquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sommige zijn wel herkenbaar. SommigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Teveel tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SnotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wink wink nudge nudgequote:
Sorryquote:
Now, let me do the work that needs to be done herequote:
Ik heb wel een aantal die ik herkenquote:
*geeft bezem*quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Now, let me do the work that needs to be done here
Met jou toch? Nou lekker begin dit weer. 1e dag, gelijk een blauwtje. Mijn hemel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:35 schreef aeque het volgende:
Wacht wat, gaat Yv daten.Wat is er met de wereld aan de hand.
Alleen draag ik nauwelijks bh's :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal die ik herken![]()
I thought we were talking about squids and squirting :$quote:
Ik snap inmiddels waarom iedereen van GoT houdt hier, jullie doen hetzelfde elke dag. beetje de soap uithangenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met jou toch? Nou lekker begin dit weer. 1e dag, gelijk een blauwtje. Mijn hemel.
Degenen die ik niet herken zijn 1, 7, 8, 9, 14, 17 en 18quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen draag ik nauwelijks bh's :$
En loop ik gewoon altijd nakend en heb ik geen trap en zijn m'n jetsers ook niet groot genoeg om vast te houden wanneer ik er een op loop
Ik ben je sloppy second wel, mocht ie je laten staanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met jou toch? Nou lekker begin dit weer. 1e dag, gelijk een blauwtje. Mijn hemel.
ohwja, daar loop ik ook nog mee achter. Bedankt voor de reminder.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap inmiddels waarom iedereen van GoT houdt hier, jullie doen hetzelfde elke dag. beetje de soap uithangen.
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohyou.jpgquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Degenen die ik niet herken zijn 1, 7, 8, 9, 14, 17 en 18
"Gay me up. Come on, let's gay"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..
En Kirk is ook al aardig op leeftijd, dus ze kan hem wel even warpenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..
Geen leuke muziek, persoonlijke mening.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En Kirk is ook al aardig op leeftijd, dus ze kan hem wel even warpen
Divine intervention.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:42 schreef xFriendx het volgende:
Aeque is een jonge god, daar hoef je niets meer aan te warpen, enkel exploren.
Picard dan?quote:
Kenny Bquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja NLse muziek... altijd weer ff wennen.
Godverdomme Thijs. Eerst haal je missy en mij helemaal uit de vibe, nu aeque en Yvquote:
Ik voel een paar nummertjes welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen leuke muziek, persoonlijke mening.
Nou nou, ze kunnen nog steeds met elkaar op Klingon-jacht hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godverdomme Thijs. Eerst haal je missy en mij helemaal uit de vibe, nu aeque en Yv
Sparren?quote:
Ik ben Amy nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, ze kunnen nog steeds met elkaar op Klingon-jacht hoor
Is de grond schoon? Ik vreet het zo op, np :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de pulled pork door mijn hele keuken gegooid.Waarom ben ik zo verdomd onhandig.
Ik dacht nog "Jeetje, deze schaal lijkt niet echt stevig te zijn... Ach, kan wel heel eventjes"
Gewoon in je 1tje een foodfest houdenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de pulled pork door mijn hele keuken gegooid.Waarom ben ik zo verdomd onhandig.
Ik dacht nog "Jeetje, deze schaal lijkt niet echt stevig te zijn... Ach, kan wel heel eventjes"
Die staat nu naakt voor mij.quote:
Ik heb drie katten, zou het niet proberen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is de grond schoon? Ik vreet het zo op, np :$
Bedank Thijs maar, ik ga wel met Squishy spelenquote:
Dat jij dit weet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:48 schreef xFriendx het volgende:
Aeque verveelde zich ook dus die staat nu onder de douche, helaas is net het flesje badschuim leeg. Hij kan nu echt iemand gebruiken die hem, al wachtende onder dat warme water, een nieuw flesje aanreikt.
Zo, beeld van topic weer even veranderd.
Ik grom gewoon terug hoor, als ze denken dat ze een stukje voor m'n neus weg kunnen kapenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb drie katten, zou het niet proberen.Maar het vlees zelf bleef gelukkig wel in de schaal. Alleen alles zit onder vleessappen en barbecuesaus.
Sinds wanneer ben jij niet behulpzaam?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:48 schreef xFriendx het volgende:
Aeque verveelde zich ook dus die staat nu onder de douche, helaas is net het flesje badschuim leeg. Hij kan nu echt iemand gebruiken die hem, al wachtende onder dat warme water, een nieuw flesje aanreikt.
Eng? dat hoor ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
StarTrek en een enge NLse 'zanger' Crazy men hier.
Het is mijn verslaving.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon in je 1tje een foodfest houden
Topvrouw jij!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedank Thijs maar, ik ga wel met Squishy spelen
Blijkbaar is het toch eenmalig omdat je een hele lijst hebt die je moet afwerken. (yes pun intended)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds een vrouw dat in dit geval veel beter kan en er meer aan heeft (behalve Dqod dan)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij niet behulpzaam?
Ik app je wel ff een foto.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
Bedank Thijs maar, ik ga wel met Squishy spelen
quote:
Zijn er andere dan?quote:
Is er een andere dan?quote:
Je haalt haar in de war met mijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Blijkbaar is het toch eenmalig omdat je een hele lijst hebt die je moet afwerken. (yes pun intended)
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Blijkbaar is het toch eenmalig omdat je een hele lijst hebt die je moet afwerken. (yes pun intended)
quote:
quote:
Can't bequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Niet in mijn leven, that's for sure :$
Al zullen er vast meerdere out there zijn
Beter een nummertje doenquote:
Nu word ik nóg nieuwsgieriger naar de bijnaam die je mij gaat toebedelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Niet in mijn leven, that's for sure :$
Al zullen er vast meerdere out there zijn
Half uur nog.quote:
Sterker nog, ik had haar al afgewezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het eng dat jij mijn username nu al 3 keer hebt gebruikt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:48 schreef xFriendx het volgende:
Niet eens.quote:
69.quote:
Ware liefdequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Can't be
Er is maar 1 Air
En die is van mij
All MINE
En dat jaquote:
En straks shoarmaquote:
Je bent mijn nummer 1 lesbo.quote:
Time holds the answers jongenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu word ik nóg nieuwsgieriger naar de bijnaam die je mij gaat toebedelen.
Sorry, no homo. Teveel leuke dames.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het eng dat jij mijn username nu al 3 keer hebt gebruikt.
Ja, heerlijkquote:
Dat is al even geleden dat ik dat nummer heb uitgebeeld. Voor de eerstvolgende vrijwilligsterquote:
En dat is?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Genki genki. De enige keren dat ik daar iets over hoor, komt het van dezelfde persoon.
Bohquote:
Ouwe nepHagenees jijquote:
Ik ben ook een dame, werd hier laatst nog gezegd.quote:
ohwja, blij dat je me afgewezen hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben ook een dame, werd hier laatst nog gezegd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is al even geleden dat ik dat nummer heb uitgebeeld. Voor de eerstvolgende vrijwilligster
You fit right inquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Degene met het cleanste record wordt nu dus afgewezen vanwege, eigenlijk zo gezegd, te sletterig gedrag?
You people are wierd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Degene met het cleanste record wordt nu dus afgewezen vanwege, eigenlijk zo gezegd, te sletterig gedrag?
You people are wierd.
Dan ben je op een steenworp afstand van mij en Miss.quote:
Bohquote:
Tot vrijdag danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je op een steenworp afstand van mij en Miss.
Oh ja, dat ontken ik opzich ook niet, maar het is toch wel een apart soort wierd ditquote:
quote:
Heb je ook een normale soort weird?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat ontken ik opzich ook niet, maar het is toch wel een apart soort wierd dit.
Wie is de slet dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
You people are wierd.
We zijn apartquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat ontken ik opzich ook niet, maar het is toch wel een apart soort wierd dit.
ja, je hebt wierd en wierdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ook een normale soort weird?
Deal! Gezellig!quote:
Genki genkiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ook een normale soort weird?
That would be mequote:
It's always themquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zijn apart
Nah ja, ik niet natuurlijk. Zij
Ik wou zeggen: Jij wilt te graag...quote:
Da's toch gewoon normaal? :$quote:
Hullie en zulliequote:
Dat zeg ik toch?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had haar al afgewezen.Ik heb een te groot ego gekregen denk ik.
quote:]Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ohwja, blij dat je me afgewezen hebt.
Ga zelf wel naar Delft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grootste sloerie die hier zitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk dus of vergis ik me?
Nee okquote:
Die viespeuk.quote:
Ik heb niet alles gelezen. Wie wordt er afgewezen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
You people are wierd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ga je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfkennis is een groot goed maar ik merk maar weinig van dat sletterige gedrag of zou ik "spoiled" zijn op dat gebiedquote:
Altijd missy weer :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die viespeuk.
[..]
Ik heb niet alles gelezen. Wie wordt er afgewezen?
That would be me.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet alles gelezen. Wie wordt er afgewezen?
Cali is geen slet, behalve een greppelslet. Verder zoekt ze gewoon graag connecties, net als ik :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed maar ik merk maar weinig van dat sletterige gedrag of zou ik "spoiled" zijn op dat gebied
Festival vrijdag en zaterdag, wilde vrijdagavond even gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik woon naast Delft. Wat ga je daar doen?
Ik wist niet dat jij de meest kuise was.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
That would be me.
Zoek iemand om mee naar Delft te gaan, maar iemand wilt.
Alhoewel misschien Air en Missy wel
Connecties, dat is een vrij ruim begipquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cali is geen slet, behalve een greppelslet. Verder zoekt ze gewoon graag connecties, net als ik :$
Wat is er in Delft te doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik lees ineens MissAiryquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
That would be me.
Yvie houdt mijn zwarte boekje bijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Connecties, dat is een vrij ruim begip
Wie is dat dan volgens jou? (serieuze vraag).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij de meest kuise was.
Wat wil je gaan doen in Delft? Is wel een leuke stad.
Het is dan ook allemaal niet zo zwart-wit als "rondsletten" of "kuis leven"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Connecties, dat is een vrij ruim begip
Mannen, ranking, prijzen, verzoekjes, wat niet is een betere vraag..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat staat er in het zwarte boekje dan?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat staat er in het zwarte boekje dan?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen, ranking, prijzen, verzoekjes, wat niet is een betere vraag..
Gewoon een vrouwelijke to-do or-not-to-do list dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stond ass-to-mouth er al bij mij?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik weet niet, ik vind kuis een moeilijk woord om te definiëren voor mezelf. Is het aantal bedpartners, zoenpartners, aantal nudies gestuurd, naakt voor cam gezeten en dergelijke?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wie is dat dan volgens jou? (serieuze vraag).
En: http://www.delftcitypop.nl/
Dacht dat ik de regels nu wel vaak genoeg uit had gelegd. Geen dingen in het topic, alleen per PM/DM.quote:
Di-rect staat op het programma, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, wil Faxie niet mee, of is het te mainstream voor hem?
plek 1 nog maar even vrij houden dames.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanwege dat laatste niet eens gevraagd eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind kuis een moeilijk woord om te definiëren voor mezelf. Is het aantal bedpartners, zoenpartners, aantal nudies gestuurd, naakt voor cam gezeten en dergelijke?
Daarnaast weet ik natuurlijk niet van iedereen wat hun aantallen zijn.
Hmm, wil Faxie niet mee, of is het te mainstream voor hem?
Ik heb al tijden niks van ze gehoord, misschien waren ze underground gegaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Di-rect staat op het programma, wat denk je zelf?
Vul een kussensloop met verschillende maatjes knikkers, ga er op zitten en wiebel een kwartiertje met je billen er op rond.quote:
Kusje erop?quote:
Zoveel moeite doen voor een sletje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Dacht dat ik de regels nu wel vaak genoeg uit had gelegd. Geen dingen in het topic, alleen per PM/DM.
Ik heb geen knikkers in huisquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vul een kussensloop met verschillende maatjes knikkers, ga er op zitten en wiebel een kwartiertje met je billen er op rond.
Ik ben te druk en heb weinig zin om te daten momenteel,dus die eerste plek is nog leeg inderdaad.quote:
Je onschuldig doen voorkomen betekent niet gelijk dat je het ook bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
You people are wierd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
In hindsight vond ik haar misschien nog wel het meest bij mezelf passen. Ofzo. Vooral vanwege die uitspraakquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij had wel goede momenten ja. Maar was toch meer een Lesly-fan eigenlijk.
Beetje respect graag. Je hoeft niet te reageren of er iets mee te doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen voor een sletje.Kenmerken voor sletjes is dat ze laagdrempelig en makkelijk te scoren zijn. Da's bij Cali duidelijk niet het geval met jou als schatkistbewaarder.
quote:
Jij ook voor Delft Citypop.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Beetje respect graag. Je hoeft niet te reageren of er iets mee te doen.
Zoek lekker een ander
Is een pittenzak ook goed?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Macaroni, rijst, kurken, potgrond, wasverzachter, verkruimelde harde koekjes....?
Ik vind Cali wel wat hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen voor een sletje.Kenmerken voor sletjes is dat ze laagdrempelig en makkelijk te scoren zijn. Da's bij Cali duidelijk niet het geval met jou als schatkistbewaarder.
Succes!quote:
Aan creativiteit ontbreekt het nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Macaroni, rijst, kurken, potgrond, wasverzachter, verkruimelde harde koekjes....?
Sarcasme, herken het.quote:
Stiekem vind ik het ook wel lekker. Soort beloning voor mn harde werkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het je maar van je billenpijn af helpt
Je hebt mij gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Cali wel wat hebben eigenlijk
Spierpijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het ook wel lekker. Soort beloning voor mn harde werk
Nopes dat dan helaas weer niet maar ik heb een erg goed ontwikkelde radar voor leuk, aantrekkelijk en dat ene onbeschrijfbare dingesquote:
Dat kan alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes dat dan helaas weer niet maar ik heb een erg goed ontwikkelde radar voor leuk, aantrekkelijk en dat ene onbeschrijfbare dinges
Maar das een inkopper met Cali en dr e-rep. Er zijn mensen hier in het dorp die Justin Bieber niet kennen maar Cali wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes dat dan helaas weer niet maar ik heb een erg goed ontwikkelde radar voor leuk, aantrekkelijk en dat ene onbeschrijfbare dinges
Ik ken haar rep en scores niet, vertel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar das een inkopper met Cali en dr e-rep. Er zijn mensen hier in het dorp die Justin Bieber niet kennen maar Cali wel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar das een inkopper met Cali en dr e-rep. Er zijn mensen hier in het dorp die Justin Bieber niet kennen maar Cali wel.
Ik drink ni...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat ze drank hebben uitgevonden
Vanochtend enkel de buikspieren, was te laat wakker. Vanavond inhalen en dan heerlijk douchenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:23 schreef xFriendx het volgende:
Over spierpijn gesproken, trouw in de ochtend je oefeningen gedaan thijs?
Die lijst ga ik hier niet opsommen. Zit zonder Wifi en heb maar 1 gig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken haar rep en scores niet, vertel?
Hardop lachenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Ik drink niet normaal zo veel...
nvm, hier ga ik niemand van overtuigen!
Wat heb je gisteren uiteindelijk gegeten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo pizza achter de kiezen. Nu dik liggen zijn.
Pizzaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren uiteindelijk gegeten?
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Oh mijn god, Kneeltje. Wij hebben iets gemeen. Je mag Loka wel dumpen voor mij nu.
Ik voel me vrij goed.quote:
Dit heb ik eerder gehoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben te druk en heb weinig zin om te daten momenteel,dus die eerste plek is nog leeg inderdaad.
Ik kom steeds meer te weten, niet te veel anders is 't niet meer spannend als ik de eerste keer 't spaghettibandje om je heup vast heb om omlaag te trekkenquote:
Uhuquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak krijg ik dit te horen. Terwijl ik niks zeg, alleen maar uit interesse vragen stel![]()
Dan gaat TWI met lokje zo probleem opgelost.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Waarom zou ik mijn Lokje dumpen?
Goed punt, ze zal jou wel dumpen nu je dik bent van die pizza.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, wat?
Waarom zou ik mijn Lokje dumpen?
Tetten. Met name die van Cali.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het allemaal niet.
Waar heeft iedereen het over?
Ik kom graag naar Delft, maar niet naar een festivalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Festival vrijdag en zaterdag, wilde vrijdagavond even gaan
Fuckin haters Kaneel, ik zou gewoon morgen ook lekker pizza eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had even de illusie er iets van te snappen hier de laatste tijd, ik heb het weer opgegevenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
pizza toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
En daarom fladder ik hier dus ook gewoon vrolijk in het rond. Van het ene onderwerp naar het andere, ongeacht of ik het snap of niet :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had even de illusie er iets van te snappen hier de laatste tijd, ik heb het weer opgegeven.
Pizza! what else?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan ook haar epic kont.quote:
wowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom steeds meer te weten, niet te veel anders is 't niet meer spannend als ik de eerste keer 't spaghettibandje om je heup vast heb om omlaag te trekken
Nergens over. Welkomquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie woont in Putte hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik kom graag naar Delft, maar niet naar een festival
quote:
Wowquote:
Nog steeds?quote:
Tietzza.quote:
Ja en jij in Amsterdamquote:
quote:
Ja, dat blijf ik ook maar gewoon doen danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
En daarom fladder ik hier dus ook gewoon vrolijk in het rond. Van het ene onderwerp naar het andere, ongeacht of ik het snap of niet :$
Beste van 2 werelden, wat klaag je nouquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het altijd wel vervelend als er opeens een stel tetten op mijn pizza zit.
Gebeurd dat vaak ja?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja en jij in Amsterdam
what's your pointIk mag niet van je snoepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De autist in mij kan dat niet handelen Lola.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beste van 2 werelden, wat klaag je nou
En pizza op tieten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook jaquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De autist in mij kan dat niet handelen Lola.
Ik heb een vaste volgorde waar ik niet van af wil wijken.
Eerst mijn pizza en dan zal ik me wel bezig houden met de tetten.
Pizza in de prullenbak. Weirdoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha
Ik niet, ik mieter die pizza meteen in de prullenbak en ga helemaal los op die tetten (mits ze van Cali zijn dan he)
Mantietenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Mijn tieten niet noemen as mooie tieten
Sprak voor zich, hoeft niet speciaal benoemt te worden dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Is fijn hoor, lekker onbezorgd en toch (vrijwel) altijd genietenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat blijf ik ook maar gewoon doen dan.
Goed wassen dus.quote:
I feel you broquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Zo vaak bestel ik ook geen pizza.quote:
Daar heb ik wel eens wat van gezien jaquote:
Helaas daar kan ik nog geen oordeel over vellen. Daarvoor zal ik er toch echt aan moeten zitten.quote:
Dat vraagt om een keuring door een panel van onafhankelijke Fok!kersquote:
Dat snap ik wel...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo vaak bestel ik ook geen pizza.
Laatste keer was met dqodje, en die wilde toen haar kleren niet uit trekken.
Wat klaag je dan over tieten op je pizza?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rustig maarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goh
Dat Fax altijd maar ter sprake moet worden gebracht is even een lichtelijketrigger.
Leugensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, meestal vind ik het wel prettig als ik wat op de hoogte ben van dingenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is fijn hoor, lekker onbezorgd en toch (vrijwel) altijd genieten
Jij mag wel naast mij zitten op m'n vogelstokje, no pun :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |