Liften hier, op weg die kant op. Vanaf daar backpacken oid. Ook zou ik daar zeker niet alleen heen gaan, maar ik wil het al zo lang en voorlopig zal het financieel nog lang geen optie zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liften wordt volgens mij niet aangeraden in Mexico. Backpacken is prima te doen en reizen en verblijven kost daar niet heel veel gelukkig.
Liften naar Mexico? "Hallo piloot." *wink wink*quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liften hier, op weg die kant op. Vanaf daar backpacken oid. Ook zou ik daar zeker niet alleen heen gaan, maar ik wil het al zo lang en voorlopig zal het financieel nog lang geen optie zijn
Als ik ooit de loterij win, dan sponsor ik je.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liften hier, op weg die kant op. Vanaf daar backpacken oid. Ook zou ik daar zeker niet alleen heen gaan, maar ik wil het al zo lang en voorlopig zal het financieel nog lang geen optie zijn
En ik dan ..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik ooit de loterij win, dan sponsor ik je.
Met een T-shirt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik ooit de loterij win, dan sponsor ik je.
Het eerste stuk godverdommequote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liften naar Mexico? "Hallo piloot." *wink wink*
Naar Schiphol? Sta je dan met je rugzakjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het eerste stuk godverdomme
Daarna zien wat de opties zijn
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het eerste stuk godverdomme
Daarna zien wat de opties zijn
Of wacht, dan lift je gewoon naar Den Haagquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar Schiphol? Sta je dan met je rugzakje
Ik heb nog maar 1 keer een vrouwelijke piloot gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef Dqod het volgende:
Maar wellicht is het een vrouwelijke piloot. Dan ga ik wel even op m'n knietjes om m'n reis te verdienen
Stuk verder kan ook nog en dan vanaf daar ergens vliegenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar Schiphol? Sta je dan met je rugzakje
Als het zo makkelijk was zouden meer mensen dat wel doen gok ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef Dqod het volgende:
Maar wellicht is het een vrouwelijke piloot. Dan ga ik wel even op m'n knietjes om m'n reis te verdienen
Of datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Of wacht, dan lift je gewoon naar Den Haag
Mhmquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keer een vrouwelijke piloot gehad
Als piloot dan he, boefjes!
Dan maar een bank overvallenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was zouden meer mensen dat wel doen gok ik.
Ja, zie je! Smeerlapquote:
Ik van het feit dat ik zoveel wil.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt, maar ik word wel eens gek van de overkill aan input
Jij hebt het nakijken.quote:
Da's ook kut jaquote:
You like me being dirtyquote:
Ik ben nu ook dirtyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik kan gewoon niet niet reageren hierop hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Mexico, en eigenlijk midden/zuid america trekt me wel, maar voorlopig minder dan Japan en de VS.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nu ook dirtyKom dirty met me zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nee, das impossibruquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet niet reageren hierop heJapan
Samen douchenquote:
Shut up!quote:
Daar zou ik ook geen nee tegen zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das impossibru.
Al zit Zuid Afrika ook nog in de koker, een gratis slaapplek scheelt wel bakken natuurlijk.
Nee, maar het is er nu eind herfst, dus voorlopig niet echt gunstigquote:
Oh fuck yeahquote:
Wow, wat is dit Yvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jij nietquote:
Nah goed, vandaag nog welquote:
Vast ook niet onaangenaam toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is er nu eind herfst, dus voorlopig niet echt gunstig.
Pak de trein maar meteen danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh fuck yeah![]()
Ben om half 7/kwart voor 7 thuis
Ja nee niks. Net terug uit Spanje, wij zitten ondertussen al weet ik veel hoe lang vast hierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik doe lief en pas mij aan. Ze heeft het al moeilijk genoeg. Terugreis enzo.
Mwah, kan flink koud worden in Johannesburg, gewoon echt koudquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik doe lief en pas mij aan. Ze heeft het al moeilijk genoeg. Terugreis enzo.
Don't tempt mequote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik leuk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, kan flink koud worden in Johannesburg, gewoon echt koud. Daar heb ik dan ook weer niet zo'n zin in als je zo'n eind gaat vliegen, met je winterjas aan
.
* MissMSX temptquote:
Women onlyquote:
I started to peel her layersquote:
Komt ook omdat het hoog ligt, is me ook maar verteld hoorquote:
Kan dit weekend welquote:
Smart assquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt ook omdat het hoog ligt, is me ook maar verteld hoor.
Wij nietquote:
Ook echt een verrassing natuurlijkquote:
quote:
Een mens kan ineens veranderen he? Door een meet ofzo. Yvie ook blijkbaarquote:
Een dirty hoekje?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo in een hoekje liggen in de caravan van L.
Wellicht, nakend dan natuurlijk. Er doorheen rollenquote:
True, maar ik heb er al een paar gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een mens kan ineens veranderen he? Door een meet ofzo. Yvie ook blijkbaar
ohwja, moet net als Tijn maar verstandig zijn en die meet maar weghalenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik heb er al een paar gehad.
Yvie gaat idd zoweer opeens daten, das wel een shock.
Kakkerlakkenfestivalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht, nakend dan natuurlijk. Er doorheen rollen
Das misschien wel een idee, maar daar had ik het nu niet over natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ohwja, moet net als Tijn maar verstandig zijn en die meet maar weghalen
Ja, maar DEZE! Uniek enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik heb er al een paar gehad.
Yvie gaat idd zoweer opeens daten, das wel een shock.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das misschien wel een idee, maar daar had ik het nu niet over natuurlijk.
Beetje genki-genki gehalte heeft deze post. Don't know if likequote:
Ohw, hadden wij iets gepland staan dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das misschien wel een idee, maar daar had ik het nu niet over natuurlijk.
Wat voor gehalte?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje genki-genki gehalte heeft deze post. Don't know if like
Netjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:20 schreef Murdera het volgende:
Whoop whoop, uitnodiging voor sollicitatiegesprek gekregen
Iets meer in de buurt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:20 schreef Murdera het volgende:
Ik wou zeggen: google het maar, maar ik wil je dat ook eigenlijk helemaal niet aandoenquote:
Doe maar zoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, hadden wij iets gepland staan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik durfde al niet neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: google het maar, maar ik wil je dat ook eigenlijk helemaal niet aandoen
Oh djeez ja, wist niet dat dat zo heetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: google het maar, maar ik wil je dat ook eigenlijk helemaal niet aandoen
Mocht de nieuwsgierigheid je teveel worden; ik hou je vast als je t niet meer trektquote:
Die schok heb ik jaren geleden al verwerktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mocht de nieuwsgierigheid je teveel worden; ik hou je vast als het je teveel wordt
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh djeez ja, wist niet dat dat zo heet
Tof!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:20 schreef Murdera het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
wooblabalurg
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
bohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Is er ook een naam voor dat, maar dan met koikarpers?quote:
Uit die comfort zone Yv, hup!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja ik moet wel daten, ben een ranglijst aan het maken met leuke Fok!kers
Succes ouwe.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:20 schreef Murdera het volgende:
Zal wel gewoon onder dezelfde categorie vallen. Denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er ook een naam voor dat, maar dan met koikarpers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |