Ik kan gewoon niet niet reageren hierop hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Mexico, en eigenlijk midden/zuid america trekt me wel, maar voorlopig minder dan Japan en de VS.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nu ook dirtyKom dirty met me zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nee, das impossibruquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet niet reageren hierop heJapan
Samen douchenquote:
Shut up!quote:
Daar zou ik ook geen nee tegen zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das impossibru.
Al zit Zuid Afrika ook nog in de koker, een gratis slaapplek scheelt wel bakken natuurlijk.
Nee, maar het is er nu eind herfst, dus voorlopig niet echt gunstigquote:
Oh fuck yeahquote:
Wow, wat is dit Yvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jij nietquote:
Nah goed, vandaag nog welquote:
Vast ook niet onaangenaam toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is er nu eind herfst, dus voorlopig niet echt gunstig.
Pak de trein maar meteen danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh fuck yeah![]()
Ben om half 7/kwart voor 7 thuis
Ja nee niks. Net terug uit Spanje, wij zitten ondertussen al weet ik veel hoe lang vast hierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik doe lief en pas mij aan. Ze heeft het al moeilijk genoeg. Terugreis enzo.
Mwah, kan flink koud worden in Johannesburg, gewoon echt koudquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik doe lief en pas mij aan. Ze heeft het al moeilijk genoeg. Terugreis enzo.
Don't tempt mequote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |