Zonder input uit de wereld zouden we als persoon ook niet zoveel voorstellen, dus een slechte zaak is het niet per se.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gemanipuleerd word, ik weet ook dat ik er niets tegen kan doen. Dat is pas frustrerend
Klopt, maar ik word wel eens gek van de overkill aan inputquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder input uit de wereld zouden we als persoon ook niet zoveel voorstellen, dus een slechte zaak is het niet per se.
Liften hier, op weg die kant op. Vanaf daar backpacken oid. Ook zou ik daar zeker niet alleen heen gaan, maar ik wil het al zo lang en voorlopig zal het financieel nog lang geen optie zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liften wordt volgens mij niet aangeraden in Mexico. Backpacken is prima te doen en reizen en verblijven kost daar niet heel veel gelukkig.
Liften naar Mexico? "Hallo piloot." *wink wink*quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liften hier, op weg die kant op. Vanaf daar backpacken oid. Ook zou ik daar zeker niet alleen heen gaan, maar ik wil het al zo lang en voorlopig zal het financieel nog lang geen optie zijn
Als ik ooit de loterij win, dan sponsor ik je.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liften hier, op weg die kant op. Vanaf daar backpacken oid. Ook zou ik daar zeker niet alleen heen gaan, maar ik wil het al zo lang en voorlopig zal het financieel nog lang geen optie zijn
En ik dan ..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik ooit de loterij win, dan sponsor ik je.
Met een T-shirt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik ooit de loterij win, dan sponsor ik je.
Het eerste stuk godverdommequote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liften naar Mexico? "Hallo piloot." *wink wink*
Naar Schiphol? Sta je dan met je rugzakjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het eerste stuk godverdomme
Daarna zien wat de opties zijn
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het eerste stuk godverdomme
Daarna zien wat de opties zijn
Of wacht, dan lift je gewoon naar Den Haagquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar Schiphol? Sta je dan met je rugzakje
Ik heb nog maar 1 keer een vrouwelijke piloot gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef Dqod het volgende:
Maar wellicht is het een vrouwelijke piloot. Dan ga ik wel even op m'n knietjes om m'n reis te verdienen
Stuk verder kan ook nog en dan vanaf daar ergens vliegenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar Schiphol? Sta je dan met je rugzakje
Als het zo makkelijk was zouden meer mensen dat wel doen gok ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef Dqod het volgende:
Maar wellicht is het een vrouwelijke piloot. Dan ga ik wel even op m'n knietjes om m'n reis te verdienen
Of datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Of wacht, dan lift je gewoon naar Den Haag
Mhmquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keer een vrouwelijke piloot gehad
Als piloot dan he, boefjes!
Dan maar een bank overvallenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was zouden meer mensen dat wel doen gok ik.
Ja, zie je! Smeerlapquote:
Ik van het feit dat ik zoveel wil.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt, maar ik word wel eens gek van de overkill aan input
Jij hebt het nakijken.quote:
Da's ook kut jaquote:
You like me being dirtyquote:
Ik ben nu ook dirtyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |