Dat is Classic Bacòn aka sociale boi.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Handig. Sociaal van jezelf dat je je zomaar wilt weggeven.
Uit mijn vaarwater blijven jijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als jij een jachtgeweer nodig hebt om je eventuele prooi neer te knallen. Nee
Hnnnnnngquote:
Neujquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is Classic Bacòn aka sociale boi.
[..]
Uit mijn vaarwater blijven jij
Echt heerlijk wijf ben je ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuj
Waar de prooi heen loopt, loopt ie heen. Als dat jouw val is; fair enough. Is het de mijne; bam
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuj
Waar de prooi heen loopt, loopt ie heen. Als dat jouw val is; fair enough. Is het de mijne; bam
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuj
Wil best delen hoor, maar dan moet iemand ook gedeeld willen worden :$quote:
quote:
En soms ben je verbaasd over het feit dat een muisje daadwerkelijk opgegeten wil wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef Dqod het volgende:
Voor een prooi doe je moeite, verzin je strategieen. Kat en muis-spel, jagen en een beetje terug laten jagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Akkoord. Met dat aggeneppies valletje van jou voel ik me toch niet bedreigd. Bovendien zit jij in een andere niche.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuj
Waarheid als eenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil best delen hoor, maar dan moet iemand ook gedeeld willen worden :$
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En soms ben je verbaasd over het feit dat een muisje daadwerkelijk opgegeten wil wordenIk ben nooit verbaasd over het feit dat een muisje daadwerkelijk opgegeten wil worden. Ik ben namelijk een geboren eter and damn good at itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Volgens mij heb ik meer nodig danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:35 schreef FrauMilena het volgende:
Gewoon een beetje geld in je val leggen, daar kom ik wel op af.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben nooit verbaasd over het feit dat een muisje daadwerkelijk opgegeten wil worden. Ik ben namelijk een geboren eter and damn good at it
Schiet maar met je jachtgeweer in het rond jongen. We zullen zien hoe vaak het raak isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Akkoord. Met dat aggeneppies valletje van jou voel ik me toch niet bedreigd. Bovendien zit jij in een andere niche.
Telegraafquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:36 schreef rival het volgende:
Seks is nodig.
http://www.telegraaf.nl/g(...)en_eigenlijk___.html
Braggin' and boastin', lovin' itquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schiet maar met je jachtgeweer in het rond jongen. We zullen zien hoe vaak het raak is
I have 'em both. Whatever it takesquote:
waarom is het nodig om genetische diversiteit uit te leggen?quote:
Verkeerd gedacht. Kranten zijn er om mensen bezig te houden. Hoeven ze zelf niet na te denken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dacht dat een krant voor nieuws was, niet voor wat iedereen met biologie leert
Niet alleen kranten. Reclame enzulks ook. And people just keep buying it, cuz everyone else doesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht. Kranten zijn er om mensen bezig te houden. Hoeven ze zelf niet na te denken.
Hurry up and buy! The world is scary, be afraid! Spend spend spend!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet alleen kranten. Reclame enzulks ook. And people just keep buying it, cuz everyone else does
Ik val wel danquote:
Ook dan is een minimalistisch leven niet eens zo erg. I don't have a lot of money to spend, so I buy what I need, rather than what I wantquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hurry up and buy! The world is scary, be afraid! Spend spend spend!
Dat is een zin die ik noteerquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook dan is een minimalistisch leven niet eens zo erg. I don't have a lot of money to spend, so I buy what I need, rather than what I want
Ohyou.gifquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook dan is een minimalistisch leven niet eens zo erg. I don't have a lot of money to spend, so I buy what I need, rather than what I want
Ik heb een enorme need voor een reis naar Japanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een enorme need voor een reis naar Japan
Niet te slim gaan doen is dan ook the key, maar wel dingen in perspectief kunnen zien. Ook niet als een malle mawfakka tegenin gaan. Balancequote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben altijd een beetje verdrietig dat er mensen zijn die denken dat ze 'te slim zijn om gemanipuleerd te worden door de wereld'. Het enige verschil tussen die mensen en 'de schapen' is de recalcitrantie waarmee ze in het leven staan.
Ik weet dat ik gemanipuleerd word, ik weet ook dat ik er niets tegen kan doen. Dat is pas frustrerendquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben altijd een beetje verdrietig dat er mensen zijn die denken dat ze 'te slim zijn om gemanipuleerd te worden door de wereld'. Het enige verschil tussen die mensen en 'de schapen' is de recalcitrantie waarmee ze in het leven staan.
Liften wordt volgens mij niet aangeraden in Mexico. Backpacken is prima te doen en reizen en verblijven kost daar niet heel veel gelukkig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:47 schreef Dqod het volgende:
Mexico. Misschien moet ik gewoon eens avontuurlijk gaan zijn en gaan liften/backpacken ofzo
Dat kun je denk ik beter niet in Mexico doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mexico. Misschien moet ik gewoon eens avontuurlijk gaan zijn en gaan liften/backpacken ofzo
Werk ze! Of beter gezegd: Laat hen werken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |