SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben jaren geleden al opgehouden met scharenquote:
Ik wil je niet delen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
IK heb er geen problemen mee. Al die andere bekrompen types hier wel
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook getrouwdLigt eraan hoelang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
* MissMSX noteertquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook getrouwdNee, want nu ben je loslopend wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat staat los van het getrouwd zijnquote:
Ohaiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:27 schreef Dqod het volgende:
Niks mis met loslopend wild. Ongekooid, vrij, animal instinct
Ja maar jij hebt geen lange manen die door de wind dansen terwijl het vo.. nvm :$quote:
Dan telt 't niet. Je maakt dus nog steeds een kans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan telt 't niet. Je maakt dus nog steeds een kans.
Jij bent de/een prijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet getrouwde ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets mis met getrouwde mensen inderdaad
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan telt 't niet. Je maakt dus nog steeds een kans.
Ik bepaal wel of ik een kans maak of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij een jachtgeweer nodig hebt om je eventuele prooi neer te knallen. Neequote:
Raaawrrrquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bepaal wel of ik een kans maak of niet.
Wel als ik een rokje draagquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen lange manen die door de wind dansen terwijl het vo.. nvm :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |