SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
Ff opletten Thijsquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sommige zijn wel herkenbaar. SommigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Teveel tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SnotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wink wink nudge nudgequote:
Sorryquote:
Now, let me do the work that needs to be done herequote:
Ik heb wel een aantal die ik herkenquote:
*geeft bezem*quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Now, let me do the work that needs to be done here
Met jou toch? Nou lekker begin dit weer. 1e dag, gelijk een blauwtje. Mijn hemel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:35 schreef aeque het volgende:
Wacht wat, gaat Yv daten.Wat is er met de wereld aan de hand.
Alleen draag ik nauwelijks bh's :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal die ik herken![]()
I thought we were talking about squids and squirting :$quote:
Ik snap inmiddels waarom iedereen van GoT houdt hier, jullie doen hetzelfde elke dag. beetje de soap uithangenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met jou toch? Nou lekker begin dit weer. 1e dag, gelijk een blauwtje. Mijn hemel.
Degenen die ik niet herken zijn 1, 7, 8, 9, 14, 17 en 18quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen draag ik nauwelijks bh's :$
En loop ik gewoon altijd nakend en heb ik geen trap en zijn m'n jetsers ook niet groot genoeg om vast te houden wanneer ik er een op loop
Ik ben je sloppy second wel, mocht ie je laten staanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met jou toch? Nou lekker begin dit weer. 1e dag, gelijk een blauwtje. Mijn hemel.
ohwja, daar loop ik ook nog mee achter. Bedankt voor de reminder.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap inmiddels waarom iedereen van GoT houdt hier, jullie doen hetzelfde elke dag. beetje de soap uithangen.
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohyou.jpgquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Degenen die ik niet herken zijn 1, 7, 8, 9, 14, 17 en 18
"Gay me up. Come on, let's gay"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..
En Kirk is ook al aardig op leeftijd, dus ze kan hem wel even warpenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..
Geen leuke muziek, persoonlijke mening.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En Kirk is ook al aardig op leeftijd, dus ze kan hem wel even warpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |