Degenen die ik niet herken zijn 1, 7, 8, 9, 14, 17 en 18quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen draag ik nauwelijks bh's :$
En loop ik gewoon altijd nakend en heb ik geen trap en zijn m'n jetsers ook niet groot genoeg om vast te houden wanneer ik er een op loop
Ik ben je sloppy second wel, mocht ie je laten staanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met jou toch? Nou lekker begin dit weer. 1e dag, gelijk een blauwtje. Mijn hemel.
ohwja, daar loop ik ook nog mee achter. Bedankt voor de reminder.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap inmiddels waarom iedereen van GoT houdt hier, jullie doen hetzelfde elke dag. beetje de soap uithangen.
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met jou toch? Nou lekker begin dit weer. 1e dag, gelijk een blauwtje. Mijn hemel.
Ohyou.jpgquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Degenen die ik niet herken zijn 1, 7, 8, 9, 14, 17 en 18
"Gay me up. Come on, let's gay"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..
En Kirk is ook al aardig op leeftijd, dus ze kan hem wel even warpenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..
Geen leuke muziek, persoonlijke mening.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En Kirk is ook al aardig op leeftijd, dus ze kan hem wel even warpen
Divine intervention.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:42 schreef xFriendx het volgende:
Aeque is een jonge god, daar hoef je niets meer aan te warpen, enkel exploren.
Picard dan?quote:
Kenny Bquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja NLse muziek... altijd weer ff wennen.
Godverdomme Thijs. Eerst haal je missy en mij helemaal uit de vibe, nu aeque en Yvquote:
Ik voel een paar nummertjes welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen leuke muziek, persoonlijke mening.
Nou nou, ze kunnen nog steeds met elkaar op Klingon-jacht hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godverdomme Thijs. Eerst haal je missy en mij helemaal uit de vibe, nu aeque en Yv
Sparren?quote:
Ik ben Amy nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, ze kunnen nog steeds met elkaar op Klingon-jacht hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |