Can't bequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Niet in mijn leven, that's for sure :$
Al zullen er vast meerdere out there zijn
Beter een nummertje doenquote:
Nu word ik nóg nieuwsgieriger naar de bijnaam die je mij gaat toebedelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Niet in mijn leven, that's for sure :$
Al zullen er vast meerdere out there zijn
Half uur nog.quote:
Sterker nog, ik had haar al afgewezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof Aeque dat laat schieten. Hij is nu een soort Captain Kirk....stardate blabla, to go where..
Ik vind het eng dat jij mijn username nu al 3 keer hebt gebruikt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:48 schreef xFriendx het volgende:
Aeque verveelde zich ook dus die staat nu onder de douche, helaas is net het flesje badschuim leeg. Hij kan nu echt iemand gebruiken die hem, al wachtende onder dat warme water, een nieuw flesje aanreikt.
Zo, beeld van topic weer even veranderd.
Niet eens.quote:
69.quote:
Ware liefdequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Can't be
Er is maar 1 Air
En die is van mij
All MINE
En dat jaquote:
En straks shoarmaquote:
Je bent mijn nummer 1 lesbo.quote:
Time holds the answers jongenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu word ik nóg nieuwsgieriger naar de bijnaam die je mij gaat toebedelen.
Sorry, no homo. Teveel leuke dames.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het eng dat jij mijn username nu al 3 keer hebt gebruikt.
Ja, heerlijkquote:
Dat is al even geleden dat ik dat nummer heb uitgebeeld. Voor de eerstvolgende vrijwilligsterquote:
En dat is?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Genki genki. De enige keren dat ik daar iets over hoor, komt het van dezelfde persoon.
Bohquote:
Ouwe nepHagenees jijquote:
Ik ben ook een dame, werd hier laatst nog gezegd.quote:
ohwja, blij dat je me afgewezen hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben ook een dame, werd hier laatst nog gezegd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is al even geleden dat ik dat nummer heb uitgebeeld. Voor de eerstvolgende vrijwilligster
You fit right inquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Degene met het cleanste record wordt nu dus afgewezen vanwege, eigenlijk zo gezegd, te sletterig gedrag?
You people are wierd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Degene met het cleanste record wordt nu dus afgewezen vanwege, eigenlijk zo gezegd, te sletterig gedrag?
You people are wierd.
Dan ben je op een steenworp afstand van mij en Miss.quote:
Bohquote:
Tot vrijdag danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je op een steenworp afstand van mij en Miss.
Oh ja, dat ontken ik opzich ook niet, maar het is toch wel een apart soort wierd ditquote:
quote:
Heb je ook een normale soort weird?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat ontken ik opzich ook niet, maar het is toch wel een apart soort wierd dit.
Wie is de slet dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
You people are wierd.
We zijn apartquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat ontken ik opzich ook niet, maar het is toch wel een apart soort wierd dit.
ja, je hebt wierd en wierdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ook een normale soort weird?
Deal! Gezellig!quote:
Genki genkiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ook een normale soort weird?
That would be mequote:
It's always themquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zijn apart
Nah ja, ik niet natuurlijk. Zij
Ik wou zeggen: Jij wilt te graag...quote:
Da's toch gewoon normaal? :$quote:
Hullie en zulliequote:
Dat zeg ik toch?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had haar al afgewezen.Ik heb een te groot ego gekregen denk ik.
quote:]Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ohwja, blij dat je me afgewezen hebt.
Ga zelf wel naar Delft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grootste sloerie die hier zitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk dus of vergis ik me?
Nee okquote:
Die viespeuk.quote:
Ik heb niet alles gelezen. Wie wordt er afgewezen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
You people are wierd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ga je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |