Zelfkennis is een groot goed maar ik merk maar weinig van dat sletterige gedrag of zou ik "spoiled" zijn op dat gebiedquote:
Altijd missy weer :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die viespeuk.
[..]
Ik heb niet alles gelezen. Wie wordt er afgewezen?
That would be me.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet alles gelezen. Wie wordt er afgewezen?
Cali is geen slet, behalve een greppelslet. Verder zoekt ze gewoon graag connecties, net als ik :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed maar ik merk maar weinig van dat sletterige gedrag of zou ik "spoiled" zijn op dat gebied
Festival vrijdag en zaterdag, wilde vrijdagavond even gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik woon naast Delft. Wat ga je daar doen?
Ik wist niet dat jij de meest kuise was.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
That would be me.
Zoek iemand om mee naar Delft te gaan, maar iemand wilt.
Alhoewel misschien Air en Missy wel
Connecties, dat is een vrij ruim begipquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cali is geen slet, behalve een greppelslet. Verder zoekt ze gewoon graag connecties, net als ik :$
Wat is er in Delft te doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik lees ineens MissAiryquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
That would be me.
Yvie houdt mijn zwarte boekje bijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Connecties, dat is een vrij ruim begip
Wie is dat dan volgens jou? (serieuze vraag).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij de meest kuise was.
Wat wil je gaan doen in Delft? Is wel een leuke stad.
Het is dan ook allemaal niet zo zwart-wit als "rondsletten" of "kuis leven"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Connecties, dat is een vrij ruim begip
Mannen, ranking, prijzen, verzoekjes, wat niet is een betere vraag..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat staat er in het zwarte boekje dan?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat staat er in het zwarte boekje dan?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen, ranking, prijzen, verzoekjes, wat niet is een betere vraag..
Gewoon een vrouwelijke to-do or-not-to-do list dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stond ass-to-mouth er al bij mij?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik weet niet, ik vind kuis een moeilijk woord om te definiëren voor mezelf. Is het aantal bedpartners, zoenpartners, aantal nudies gestuurd, naakt voor cam gezeten en dergelijke?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wie is dat dan volgens jou? (serieuze vraag).
En: http://www.delftcitypop.nl/
Dacht dat ik de regels nu wel vaak genoeg uit had gelegd. Geen dingen in het topic, alleen per PM/DM.quote:
Di-rect staat op het programma, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, wil Faxie niet mee, of is het te mainstream voor hem?
plek 1 nog maar even vrij houden dames.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanwege dat laatste niet eens gevraagd eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind kuis een moeilijk woord om te definiëren voor mezelf. Is het aantal bedpartners, zoenpartners, aantal nudies gestuurd, naakt voor cam gezeten en dergelijke?
Daarnaast weet ik natuurlijk niet van iedereen wat hun aantallen zijn.
Hmm, wil Faxie niet mee, of is het te mainstream voor hem?
Ik heb al tijden niks van ze gehoord, misschien waren ze underground gegaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Di-rect staat op het programma, wat denk je zelf?
Vul een kussensloop met verschillende maatjes knikkers, ga er op zitten en wiebel een kwartiertje met je billen er op rond.quote:
Kusje erop?quote:
Zoveel moeite doen voor een sletje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Dacht dat ik de regels nu wel vaak genoeg uit had gelegd. Geen dingen in het topic, alleen per PM/DM.
Ik heb geen knikkers in huisquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vul een kussensloop met verschillende maatjes knikkers, ga er op zitten en wiebel een kwartiertje met je billen er op rond.
Ik ben te druk en heb weinig zin om te daten momenteel,dus die eerste plek is nog leeg inderdaad.quote:
Je onschuldig doen voorkomen betekent niet gelijk dat je het ook bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Degene met het cleanste record wordt nu dus afgewezen vanwege, eigenlijk zo gezegd, te sletterig gedrag?
You people are wierd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
In hindsight vond ik haar misschien nog wel het meest bij mezelf passen. Ofzo. Vooral vanwege die uitspraakquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij had wel goede momenten ja. Maar was toch meer een Lesly-fan eigenlijk.
Beetje respect graag. Je hoeft niet te reageren of er iets mee te doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen voor een sletje.Kenmerken voor sletjes is dat ze laagdrempelig en makkelijk te scoren zijn. Da's bij Cali duidelijk niet het geval met jou als schatkistbewaarder.
quote:
Jij ook voor Delft Citypop.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Beetje respect graag. Je hoeft niet te reageren of er iets mee te doen.
Zoek lekker een ander
Is een pittenzak ook goed?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Macaroni, rijst, kurken, potgrond, wasverzachter, verkruimelde harde koekjes....?
Ik vind Cali wel wat hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen voor een sletje.Kenmerken voor sletjes is dat ze laagdrempelig en makkelijk te scoren zijn. Da's bij Cali duidelijk niet het geval met jou als schatkistbewaarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |