Vanwege dat laatste niet eens gevraagd eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind kuis een moeilijk woord om te definiėren voor mezelf. Is het aantal bedpartners, zoenpartners, aantal nudies gestuurd, naakt voor cam gezeten en dergelijke?
Daarnaast weet ik natuurlijk niet van iedereen wat hun aantallen zijn.
Hmm, wil Faxie niet mee, of is het te mainstream voor hem?
Ik heb al tijden niks van ze gehoord, misschien waren ze underground gegaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Di-rect staat op het programma, wat denk je zelf?
Vul een kussensloop met verschillende maatjes knikkers, ga er op zitten en wiebel een kwartiertje met je billen er op rond.quote:
Kusje erop?quote:
Zoveel moeite doen voor een sletje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Dacht dat ik de regels nu wel vaak genoeg uit had gelegd. Geen dingen in het topic, alleen per PM/DM.
Ik heb geen knikkers in huisquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vul een kussensloop met verschillende maatjes knikkers, ga er op zitten en wiebel een kwartiertje met je billen er op rond.
Ik ben te druk en heb weinig zin om te daten momenteel,dus die eerste plek is nog leeg inderdaad.quote:
Je onschuldig doen voorkomen betekent niet gelijk dat je het ook bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Degene met het cleanste record wordt nu dus afgewezen vanwege, eigenlijk zo gezegd, te sletterig gedrag?
You people are wierd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
In hindsight vond ik haar misschien nog wel het meest bij mezelf passen. Ofzo. Vooral vanwege die uitspraakquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij had wel goede momenten ja. Maar was toch meer een Lesly-fan eigenlijk.
Beetje respect graag. Je hoeft niet te reageren of er iets mee te doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen voor een sletje.Kenmerken voor sletjes is dat ze laagdrempelig en makkelijk te scoren zijn. Da's bij Cali duidelijk niet het geval met jou als schatkistbewaarder.
quote:
Jij ook voor Delft Citypop.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Beetje respect graag. Je hoeft niet te reageren of er iets mee te doen.
Zoek lekker een ander
Is een pittenzak ook goed?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Macaroni, rijst, kurken, potgrond, wasverzachter, verkruimelde harde koekjes....?
Ik vind Cali wel wat hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen voor een sletje.Kenmerken voor sletjes is dat ze laagdrempelig en makkelijk te scoren zijn. Da's bij Cali duidelijk niet het geval met jou als schatkistbewaarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |