En daarom fladder ik hier dus ook gewoon vrolijk in het rond. Van het ene onderwerp naar het andere, ongeacht of ik het snap of niet :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had even de illusie er iets van te snappen hier de laatste tijd, ik heb het weer opgegeven.
Pizza! what else?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het allemaal niet.
Waar heeft iedereen het over?
Dan ook haar epic kont.quote:
wowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom steeds meer te weten, niet te veel anders is 't niet meer spannend als ik de eerste keer 't spaghettibandje om je heup vast heb om omlaag te trekken
Nergens over. Welkomquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het allemaal niet.
Waar heeft iedereen het over?
Faxie woont in Putte hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik kom graag naar Delft, maar niet naar een festival
quote:
Wowquote:
Nog steeds?quote:
Tietzza.quote:
Ja en jij in Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, dat blijf ik ook maar gewoon doen danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
En daarom fladder ik hier dus ook gewoon vrolijk in het rond. Van het ene onderwerp naar het andere, ongeacht of ik het snap of niet :$
Beste van 2 werelden, wat klaag je nouquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het altijd wel vervelend als er opeens een stel tetten op mijn pizza zit.
Gebeurd dat vaak ja?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het altijd wel vervelend als er opeens een stel tetten op mijn pizza zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |