En daarom fladder ik hier dus ook gewoon vrolijk in het rond. Van het ene onderwerp naar het andere, ongeacht of ik het snap of niet :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had even de illusie er iets van te snappen hier de laatste tijd, ik heb het weer opgegeven.
Pizza! what else?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het allemaal niet.
Waar heeft iedereen het over?
Dan ook haar epic kont.quote:
wowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom steeds meer te weten, niet te veel anders is 't niet meer spannend als ik de eerste keer 't spaghettibandje om je heup vast heb om omlaag te trekken
Nergens over. Welkomquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het allemaal niet.
Waar heeft iedereen het over?
Faxie woont in Putte hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik kom graag naar Delft, maar niet naar een festival
quote:
Wowquote:
Nog steeds?quote:
Tietzza.quote:
Ja en jij in Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, dat blijf ik ook maar gewoon doen danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
En daarom fladder ik hier dus ook gewoon vrolijk in het rond. Van het ene onderwerp naar het andere, ongeacht of ik het snap of niet :$
Beste van 2 werelden, wat klaag je nouquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het altijd wel vervelend als er opeens een stel tetten op mijn pizza zit.
Gebeurd dat vaak ja?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja en jij in Amsterdam
what's your pointIk mag niet van je snoepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De autist in mij kan dat niet handelen Lola.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beste van 2 werelden, wat klaag je nou
En pizza op tieten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook jaquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De autist in mij kan dat niet handelen Lola.
Ik heb een vaste volgorde waar ik niet van af wil wijken.
Eerst mijn pizza en dan zal ik me wel bezig houden met de tetten.
Pizza in de prullenbak. Weirdoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha
Ik niet, ik mieter die pizza meteen in de prullenbak en ga helemaal los op die tetten (mits ze van Cali zijn dan he)
Mantietenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Mijn tieten niet noemen as mooie tieten
Sprak voor zich, hoeft niet speciaal benoemt te worden dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Is fijn hoor, lekker onbezorgd en toch (vrijwel) altijd genietenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat blijf ik ook maar gewoon doen dan.
Goed wassen dus.quote:
I feel you broquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Zo vaak bestel ik ook geen pizza.quote:
Daar heb ik wel eens wat van gezien jaquote:
Helaas daar kan ik nog geen oordeel over vellen. Daarvoor zal ik er toch echt aan moeten zitten.quote:
Dat vraagt om een keuring door een panel van onafhankelijke Fok!kersquote:
Dat snap ik wel...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo vaak bestel ik ook geen pizza.
Laatste keer was met dqodje, en die wilde toen haar kleren niet uit trekken.
Wat klaag je dan over tieten op je pizza?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo vaak bestel ik ook geen pizza.
Laatste keer was met dqodje, en die wilde toen haar kleren niet uit trekken.
Rustig maarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goh
Dat Fax altijd maar ter sprake moet worden gebracht is even een lichtelijketrigger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |