Stiekem vind ik het ook wel lekker. Soort beloning voor mn harde werkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het je maar van je billenpijn af helpt
Je hebt mij gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Cali wel wat hebben eigenlijk
Spierpijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het ook wel lekker. Soort beloning voor mn harde werk
Nopes dat dan helaas weer niet maar ik heb een erg goed ontwikkelde radar voor leuk, aantrekkelijk en dat ene onbeschrijfbare dingesquote:
Dat kan alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes dat dan helaas weer niet maar ik heb een erg goed ontwikkelde radar voor leuk, aantrekkelijk en dat ene onbeschrijfbare dinges
Maar das een inkopper met Cali en dr e-rep. Er zijn mensen hier in het dorp die Justin Bieber niet kennen maar Cali wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes dat dan helaas weer niet maar ik heb een erg goed ontwikkelde radar voor leuk, aantrekkelijk en dat ene onbeschrijfbare dinges
Ik ken haar rep en scores niet, vertel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar das een inkopper met Cali en dr e-rep. Er zijn mensen hier in het dorp die Justin Bieber niet kennen maar Cali wel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar das een inkopper met Cali en dr e-rep. Er zijn mensen hier in het dorp die Justin Bieber niet kennen maar Cali wel.
Ik drink ni...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat ze drank hebben uitgevonden
Vanochtend enkel de buikspieren, was te laat wakker. Vanavond inhalen en dan heerlijk douchenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:23 schreef xFriendx het volgende:
Over spierpijn gesproken, trouw in de ochtend je oefeningen gedaan thijs?
Die lijst ga ik hier niet opsommen. Zit zonder Wifi en heb maar 1 gig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken haar rep en scores niet, vertel?
Hardop lachenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Ik drink niet normaal zo veel...
nvm, hier ga ik niemand van overtuigen!
Wat heb je gisteren uiteindelijk gegeten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo pizza achter de kiezen. Nu dik liggen zijn.
Pizzaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren uiteindelijk gegeten?
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Oh mijn god, Kneeltje. Wij hebben iets gemeen. Je mag Loka wel dumpen voor mij nu.
Ik voel me vrij goed.quote:
Dit heb ik eerder gehoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben te druk en heb weinig zin om te daten momenteel,dus die eerste plek is nog leeg inderdaad.
Ik kom steeds meer te weten, niet te veel anders is 't niet meer spannend als ik de eerste keer 't spaghettibandje om je heup vast heb om omlaag te trekkenquote:
Uhuquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak krijg ik dit te horen. Terwijl ik niks zeg, alleen maar uit interesse vragen stel![]()
Dan gaat TWI met lokje zo probleem opgelost.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Waarom zou ik mijn Lokje dumpen?
Goed punt, ze zal jou wel dumpen nu je dik bent van die pizza.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, wat?
Waarom zou ik mijn Lokje dumpen?
Tetten. Met name die van Cali.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het allemaal niet.
Waar heeft iedereen het over?
Ik kom graag naar Delft, maar niet naar een festivalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Festival vrijdag en zaterdag, wilde vrijdagavond even gaan
Fuckin haters Kaneel, ik zou gewoon morgen ook lekker pizza eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had even de illusie er iets van te snappen hier de laatste tijd, ik heb het weer opgegevenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
pizza toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
En daarom fladder ik hier dus ook gewoon vrolijk in het rond. Van het ene onderwerp naar het andere, ongeacht of ik het snap of niet :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had even de illusie er iets van te snappen hier de laatste tijd, ik heb het weer opgegeven.
Pizza! what else?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan ook haar epic kont.quote:
wowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom steeds meer te weten, niet te veel anders is 't niet meer spannend als ik de eerste keer 't spaghettibandje om je heup vast heb om omlaag te trekken
Nergens over. Welkomquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie woont in Putte hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik kom graag naar Delft, maar niet naar een festival
quote:
Wowquote:
Nog steeds?quote:
Tietzza.quote:
Ja en jij in Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, dat blijf ik ook maar gewoon doen danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
En daarom fladder ik hier dus ook gewoon vrolijk in het rond. Van het ene onderwerp naar het andere, ongeacht of ik het snap of niet :$
Beste van 2 werelden, wat klaag je nouquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het altijd wel vervelend als er opeens een stel tetten op mijn pizza zit.
Gebeurd dat vaak ja?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja en jij in Amsterdam
what's your pointIk mag niet van je snoepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De autist in mij kan dat niet handelen Lola.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beste van 2 werelden, wat klaag je nou
En pizza op tieten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook jaquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De autist in mij kan dat niet handelen Lola.
Ik heb een vaste volgorde waar ik niet van af wil wijken.
Eerst mijn pizza en dan zal ik me wel bezig houden met de tetten.
Pizza in de prullenbak. Weirdoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha
Ik niet, ik mieter die pizza meteen in de prullenbak en ga helemaal los op die tetten (mits ze van Cali zijn dan he)
Mantietenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Mijn tieten niet noemen as mooie tieten
Sprak voor zich, hoeft niet speciaal benoemt te worden dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Is fijn hoor, lekker onbezorgd en toch (vrijwel) altijd genietenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat blijf ik ook maar gewoon doen dan.
Goed wassen dus.quote:
I feel you broquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Zo vaak bestel ik ook geen pizza.quote:
Daar heb ik wel eens wat van gezien jaquote:
Helaas daar kan ik nog geen oordeel over vellen. Daarvoor zal ik er toch echt aan moeten zitten.quote:
Dat vraagt om een keuring door een panel van onafhankelijke Fok!kersquote:
Dat snap ik wel...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo vaak bestel ik ook geen pizza.
Laatste keer was met dqodje, en die wilde toen haar kleren niet uit trekken.
Wat klaag je dan over tieten op je pizza?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rustig maarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goh
Dat Fax altijd maar ter sprake moet worden gebracht is even een lichtelijketrigger.
Leugensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, meestal vind ik het wel prettig als ik wat op de hoogte ben van dingenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is fijn hoor, lekker onbezorgd en toch (vrijwel) altijd genieten
Jij mag wel naast mij zitten op m'n vogelstokje, no pun :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |