Succes!quote:
Aan creativiteit ontbreekt het nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Macaroni, rijst, kurken, potgrond, wasverzachter, verkruimelde harde koekjes....?
Sarcasme, herken het.quote:
Stiekem vind ik het ook wel lekker. Soort beloning voor mn harde werkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het je maar van je billenpijn af helpt
Je hebt mij gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Cali wel wat hebben eigenlijk
Spierpijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het ook wel lekker. Soort beloning voor mn harde werk
Nopes dat dan helaas weer niet maar ik heb een erg goed ontwikkelde radar voor leuk, aantrekkelijk en dat ene onbeschrijfbare dingesquote:
Dat kan alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes dat dan helaas weer niet maar ik heb een erg goed ontwikkelde radar voor leuk, aantrekkelijk en dat ene onbeschrijfbare dinges
Maar das een inkopper met Cali en dr e-rep. Er zijn mensen hier in het dorp die Justin Bieber niet kennen maar Cali wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes dat dan helaas weer niet maar ik heb een erg goed ontwikkelde radar voor leuk, aantrekkelijk en dat ene onbeschrijfbare dinges
Ik ken haar rep en scores niet, vertel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar das een inkopper met Cali en dr e-rep. Er zijn mensen hier in het dorp die Justin Bieber niet kennen maar Cali wel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar das een inkopper met Cali en dr e-rep. Er zijn mensen hier in het dorp die Justin Bieber niet kennen maar Cali wel.
Ik drink ni...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat ze drank hebben uitgevonden
Vanochtend enkel de buikspieren, was te laat wakker. Vanavond inhalen en dan heerlijk douchenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:23 schreef xFriendx het volgende:
Over spierpijn gesproken, trouw in de ochtend je oefeningen gedaan thijs?
Die lijst ga ik hier niet opsommen. Zit zonder Wifi en heb maar 1 gig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken haar rep en scores niet, vertel?
Hardop lachenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Ik drink niet normaal zo veel...
nvm, hier ga ik niemand van overtuigen!
Wat heb je gisteren uiteindelijk gegeten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo pizza achter de kiezen. Nu dik liggen zijn.
Pizzaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren uiteindelijk gegeten?
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Oh mijn god, Kneeltje. Wij hebben iets gemeen. Je mag Loka wel dumpen voor mij nu.
Ik voel me vrij goed.quote:
Dit heb ik eerder gehoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben te druk en heb weinig zin om te daten momenteel,dus die eerste plek is nog leeg inderdaad.
Ik kom steeds meer te weten, niet te veel anders is 't niet meer spannend als ik de eerste keer 't spaghettibandje om je heup vast heb om omlaag te trekkenquote:
Uhuquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak krijg ik dit te horen. Terwijl ik niks zeg, alleen maar uit interesse vragen stel![]()
Dan gaat TWI met lokje zo probleem opgelost.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Waarom zou ik mijn Lokje dumpen?
Goed punt, ze zal jou wel dumpen nu je dik bent van die pizza.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, wat?
Waarom zou ik mijn Lokje dumpen?
Tetten. Met name die van Cali.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het allemaal niet.
Waar heeft iedereen het over?
Ik kom graag naar Delft, maar niet naar een festivalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Festival vrijdag en zaterdag, wilde vrijdagavond even gaan
Fuckin haters Kaneel, ik zou gewoon morgen ook lekker pizza eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had even de illusie er iets van te snappen hier de laatste tijd, ik heb het weer opgegevenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
pizza toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |