Niet zeurenquote:Op zondag 17 mei 2015 09:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruimte voor dubbelzinnigheid.... Nooit goed voor 12en
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb liever ergens anders een kusje op op zondagochtend
quote:
Is het ook best wel. Vrijwel alles staat erin; bronnen van inkomsten, uitgaven, stromen van goederen en mensen, mogelijkheden tot het dwarsbomen van operaties. Zelfs het 'salaris' voor strijders wordt genoemd.quote:
Maar voor 12'en mag het nogquote:Op zondag 17 mei 2015 09:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruimte voor dubbelzinnigheid.... Nooit goed voor 12en
Ik wilde net zeggen, Cali, jij, Loka, vroeg! Te vroeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook geen idee waarom ik alweer wakker ben.
Sta er ook nog wel van te kijken. Drink normaal niet zoveel meer. Had gister ook maar 6 flesjes (5 normale, 1 halve liter) maar voelde dat op het einde wel als je het niet meer gewend bent.quote:
Blijkbaar niet genoeg gezopen dusquote:Op zondag 17 mei 2015 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Cali, jij, Loka, vroeg! Te vroeg.
Succes!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:24 schreef Californium het volgende:
Niet echt goed kunnen slapen omdat ik mijn oordopjes niet kon vinden. Nu nog maar even uurtje een poging wagen
dit.. wat een bikkelsquote:Op zondag 17 mei 2015 09:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ochtendmensen, de sterkere soort mensen.
Je moet toch wat zeggen als je de kunst van het uitslapen niet onder de knie hebtquote:Op zondag 17 mei 2015 09:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ochtendmensen, de sterkere soort mensen.
Slapen is overrated. Dadelijk weer naar de sportschoolquote:
Ik ben het er ook niet mee eens hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Cali, jij, Loka, vroeg! Te vroeg.
Terug naar bed? Geen idee?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens hoorMaar wat doe je eraan?
Netjes, gewoon alsnog goed bezig!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Slapen is overrated. Dadelijk weer naar de sportschool
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet toch wat zeggen als je de kunst van het uitslapen niet onder de knie hebt
Dat klinkt best interessant eigenlijk. Is dat alleen voor intern gebruik?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het ook best wel. Vrijwel alles staat erin; bronnen van inkomsten, uitgaven, stromen van goederen en mensen, mogelijkheden tot het dwarsbomen van operaties. Zelfs het 'salaris' voor strijders wordt genoemd.
En zouden beter zich nog een keer omdraaien in hun nest in plaats van te posten op fok.quote:
*het grote sc-relaties opstaan schema maakt*quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens hoorMaar wat doe je eraan?
Tis bij mij vannacht ook weer lekker gaan spoken in de kop...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En zouden beter zich nog een keer omdraaien in hun nest in plaats van te posten op fok.
En dat op zondagquote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Net of ik dat niet al geprobeerd hebquote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En zouden beter zich nog een keer omdraaien in hun nest in plaats van te posten op fok.
Neuh, ik overleef het welquote:
Thxs! Ik ben opgewarmd na die wandeling van gisternacht. Leve het ov!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Terug naar bed? Geen idee?
[..]
Netjes, gewoon alsnog goed bezig!
huh, stond hier net niet iets anders?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*het grote sc-relaties opstaan schema maakt*
Ga er eerder in dan vannachtquote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ga het morgenochtend pas voelen. Deze nacht 3-4 uur slaap en aankomend 5 waarschijnlijk. Toppie.
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En dat op zondag
Ik krijg visite en ga lekker op de bank series kijken
Shit, ik heb je niet aangestoken gisteren hoop ik?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis bij mij vannacht ook weer lekker gaan spoken in de kop...
Leuk is dat ja
Ik ga thee zetten, kom maar hierquote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijk
Of iemand met thee..
Ja, daarom, las het niet. Extra dapper dus!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:30 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Ik ben opgewarmd na die wandeling van gisternacht. Leve het ov!
Thee had ik ook al gemaaktquote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijk
Of iemand met thee..
Ja...Geen idee waarom ik dat doe. Grmbl...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En dat op zondag
Ik krijg visite en ga lekker op de bank series kijken
Of gewoon idiootquote:Op zondag 17 mei 2015 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daarom, las het niet. Extra dapper dus!
Jij niet hoor!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, ik heb je niet aangestoken gisteren hoop ik?
Voor ons wel, alhoewel gedeeltelijk. Maar ik heb niet het idee dat het een vertrouwelijk rapport is. Via de site kun je het rapport gewoon downloaden.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt best interessant eigenlijk. Is dat alleen voor intern gebruik?
Ik ookquote:
Nee niemand komt hier zo vroeg gekkie. Ze weten dat ik nu nog lang niet wakker benquote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of iemand met thee..
Dat was geen serieuze vraag lieve schatquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik draaide me nog even om rond kwart voor 5 zie ik.
[..]
Dan kom ik niet in slaap
Ah gelukkig maar dat je dat nu ook netjes aan het waarmaken bent danquote:Op zondag 17 mei 2015 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niemand komt hier zo vroeg gekkie. Ze weten dat ik nu nog lang niet wakker ben
Een klein beetje maarquote:
Damn, waar woon jij?quote:
Weet ook niet wat er mis isquote:Op zondag 17 mei 2015 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar dat je dat nu ook netjes aan het waarmaken bent dan
Nee, ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:38 schreef yats het volgende:
[..]
Een klein beetje maar
@barb, wellicht ga download ik dat rapport straks even. Ik ben wel geïnteresseerd in dit soort dingen
Gewoon schelden, dat zijn we gewendquote:Op zondag 17 mei 2015 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Zit alleen tegen die stomme mail aan de advocaat van mn ex (over alimentatie) aan te hikken.
Dus fok
In dorpen gaat de super echt niet open op zondag hoor. :$quote:Op zondag 17 mei 2015 09:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, wat een dorptijd. Hier altijd 10-18u op zondag. Dan maar chips of zo
Sommige shops hier al om 6 uur....quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een lul die geen bal voor zn kinderen overheeft.
Daarom, gewoon scheldenquote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een lul die geen bal voor zn kinderen overheeft.
I know, maar die term zit er bij mij ingebakkenquote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dorpen gaat de super echt niet open op zondag hoor. :$
Kom op, op de Dag des Heeren.
Dat doe ik vakerquote:Op zondag 17 mei 2015 09:44 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom, gewoon schelden
En idioot omdat ik vannacht nog 8 kilometer gelopen heb en nu dadelijk 30 minuten afgebeuld ga worden.
Je zou zeggen dat ik het op n gegeven moment gewend zou moeten zijn, maar hij verrast me steeds weer.quote:
Niet dat soort shops, die kennen we hier niet.quote:
Die is hier nu wel open, maar die zit dan weer verderop dan de super.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah what was I thinking ... ik ben zo saai dat ik gewoon aan een bakker dacht enzo
Het woordje shops triggerde mequote:Op zondag 17 mei 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah what was I thinking ... ik ben zo saai dat ik gewoon aan een bakker dacht enzo
En dat heb je niet open voor een lekker ontbijtje en een blij meisje?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is hier nu wel open, maar die zit dan weer verderop dan de super.
Balen is dat. En ik kan eigenlijk nooit begrijpen waarom je de kinderen slachtoffer laat zijn van een scheiding, die scheiding zelf is al erg genoeg voor ze...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ik het op n gegeven moment gewend zou moeten zijn, maar hij verrast me steeds weer.
Geen plek voor tussen al die cocktailbarsquote:Op zondag 17 mei 2015 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat soort shops, die kennen we hier niet.
Ontbijt is niet aan haar besteedquote:Op zondag 17 mei 2015 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat heb je niet open voor een lekker ontbijtje en een blij meisje?
Meer voor jouquote:
Junkie gespotquote:
De Upstairs hier in Arnhem ook om 9 uur. Eerste Kerstdag, Nieuwjaarsdag. Gewoon openquote:Op zondag 17 mei 2015 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Central is 365 dagen per jaar om 7 uur open volgens mij
Ja, ik snap het ook gewoon niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Balen is dat. En ik kan eigenlijk nooit begrijpen waarom je de kinderen slachtoffer laat zijn van een scheiding, die scheiding zelf is al erg genoeg voor ze...
hoe oud zijn je kinderen ook alweer?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook gewoon niet.
Hij is zo boos op mij (Na ruim 7 jaar nog steeds) dat hij niet nadenkt over wat het hen doet.
Dit ook weer. Hij heeft gewoon zn boekhouding zo gehouden dat hij vrijwel niks meer hoeft te betalen en ondertussen zet hij de bloemetjes buiten met zn zwart geld.
En hij liegt steeds tegen de kinderen, ook over dat geld.
Alsof ze niet beter weten inmiddels
13 en 14.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe oud zijn je kinderen ook alweer?
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen kater, ik ben een verstandig meisje geweest gisteren.
haha had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
Kater is wel weg denk ik, alweer afwas gedaan
Na 7 jaar? Serieus? Damn, talk about keeping a grudge... Slaat nergens op.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook gewoon niet.
Hij is zo boos op mij (Na ruim 7 jaar nog steeds) dat hij niet nadenkt over wat het hen doet.
Dit ook weer. Hij heeft gewoon zn boekhouding zo gehouden dat hij vrijwel niks meer hoeft te betalen en ondertussen zet hij de bloemetjes buiten met zn zwart geld.
En hij liegt steeds tegen de kinderen, ook over dat geld.
Alsof ze niet beter weten inmiddels
Als ik op sta voel ik het meestal wel maar dan ga ik aan de gang en gaat die kater redelijk snel in rook op eigenlijk. Maar goed, zijn ook niet meer de hoeveelheden van weleer. Op zo'n geeltjesfeest dronk je dan 20-25 glazen en dan was ik de gehele zondag naar de klote. Never again.quote:
Nee, en het houdt mij ook angstig en boos. Niet constant, maar elke keer gebeurt er wel weer iets waardoor ik me weer zo voel en ik wil daar gewoon vanaf zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na 7 jaar? Serieus? Damn, talk about keeping a grudge... Slaat nergens op.
Klinkt als iemand die in plaats van door te gaan met zijn leven zich enkel kan bezig houden met het leven van een ander en dat niet ten positieve.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na 7 jaar? Serieus? Damn, talk about keeping a grudge... Slaat nergens op.
Hij heeft ondertussen nog genoeg andere dingen te doen, het is niet zo dat hij alleen maar met mij bezig is, maar wat mij betreft wel teveel iigquote:Op zondag 17 mei 2015 10:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die in plaats van door te gaan met zijn leven zich enkel kan bezig houden met het leven van een ander en dat niet ten positieve.
Zeer zeker niet, Lokjequote:Op zondag 17 mei 2015 10:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je het tegendeel willen beweren dan? :$
quote:
quote:
Goedemorgen Friendquote:
En uiteraard :$quote:
Nog goed thuis gekomen op de fiets dus?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dotje ben je ook
[..]
Goedemorgen Friend
[..]
En uiteraard :$
Op 1 incidentje na waarbij ik bijna doorfietste ipv af te slaan omdat ik te stoned was om een bocht te maken, jaquote:Op zondag 17 mei 2015 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog goed thuis gekomen op de fiets dus?
Geef die selfiestick terugquote:
Ja, dat begrijp ik... 7 jaar, move the fuck on, you big baby. En klagen over je ex tegenover de kinderen is al helemaal ultiem triest.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, en het houdt mij ook angstig en boos. Niet constant, maar elke keer gebeurt er wel weer iets waardoor ik me weer zo voel en ik wil daar gewoon vanaf zijn.
Ik ben nooit iemand geweest die lang boos bleef, maar hij rakelt alles steeds weer op.
Vorige week heeft hij nog n uur lang tegen mn dochter zitten klagen over wat er allemaal mis was met mij tijdens onze relatie.
Goed bezigquote:
Ach, je bent nog heelquote:Op zondag 17 mei 2015 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op 1 incidentje na waarbij ik bijna doorfietste ipv af te slaan omdat ik te stoned was om een bocht te maken, ja
Al ging dat nog net goed dus
Whehehe, ach uiteindelijk helemaal niets aan de hand dusquote:Op zondag 17 mei 2015 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op 1 incidentje na waarbij ik bijna doorfietste ipv af te slaan omdat ik te stoned was om een bocht te maken, ja
Al ging dat nog net goed dus
*emmer ijswater pakt.quote:
echt zoooo not donequote:Op zondag 17 mei 2015 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, en het houdt mij ook angstig en boos. Niet constant, maar elke keer gebeurt er wel weer iets waardoor ik me weer zo voel en ik wil daar gewoon vanaf zijn.
Ik ben nooit iemand geweest die lang boos bleef, maar hij rakelt alles steeds weer op.
Vorige week heeft hij nog n uur lang tegen mn dochter zitten klagen over wat er allemaal mis was met mij tijdens onze relatie.
Helemaalquote:
En dat. Al spande het er wel omquote:Op zondag 17 mei 2015 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, ach uiteindelijk helemaal niets aan de hand dus
Wat dat laatste betreft begrijp ik nog wel een beetje dat het soms lastig kan zijn om het niet te doen, dat klagen. Maar na 7 jaar, godver. Treurig hoor, die hele situatie.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik... 7 jaar, move the fuck on, you big baby. En klagen over je ex tegenover de kinderen is al helemaal ultiem triest.
Ah, the Sunday chillquote:Op zondag 17 mei 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Ik wil een urenlange knuffelsessie met straw waarbij ik op haar schoot mag
/vertederd
Dus omdat ik niet bij de meet was, mag ik geen nudies?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen recht van spreken. Je was er niet bij
Bedankt voor de dm Art![]()
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ohaiquote:Op zondag 17 mei 2015 10:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet bij de meet was, mag ik geen nudies?
Het leven is oneerlijk he?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet bij de meet was, mag ik geen nudies?
[..]
Maar jij hebt geen recht van sprekenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:17 schreef FrauMilena het volgende:
Laatste keer dat iemand tegen me zei 'jij hebt geen recht van spreken' kreeg ik ruzie.
Nu niet nee, maar toen ging het over tettenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen recht van spreken
tijd voor een feestjequote:Op zondag 17 mei 2015 10:21 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, zie net op LinkedIn dat m'n jongere broer een post 'interessant' vind van iemand die iets plaatst over trouwen in 2015 of 2016 en daar de fotografie van doet. Misschien wil ie iets vertellen....
Wil je ook wat?quote:
Nee, mijn focus ligt nu bij popcorn en knuffelsessie met straw :$quote:Op zondag 17 mei 2015 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je de focus niet bij de tetten legt?!
Ik laat ook weleens merken dat ik t ergens niet mee eens ben.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft begrijp ik nog wel een beetje dat het soms lastig kan zijn om het niet te doen, dat klagen. Maar na 7 jaar, godver. Treurig hoor, die hele situatie.
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:21 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, zie net op LinkedIn dat m'n jongere broer een post 'interessant' vind van iemand die iets plaatst over trouwen in 2015 of 2016 en daar de fotografie van doet. Misschien wil ie iets vertellen....
HNNNNGG ik heb dat niet in huis nuquote:
Nu heb ik zin in mixed grillquote:Op zondag 17 mei 2015 10:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
HNNNNGG ik heb dat niet in huis nu
Why must you torture me so, Yv
Wat is een bruiloft dan?quote:
Nja wilde bijna met je mee alleen daarom al.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, daaromquote:
Bijnaquote:Op zondag 17 mei 2015 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wilde bijna met je mee alleen daarom al.
Sorry. Popcorn is ook lekker
Ja, maar meer voor de rest van de mensen.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje bruiloft heeft wel een feestje ja.
Van mij hoeft het ook niet zo. Maar goed, als zij wel per se wel wil trouwen wil ik daar dan nog wel in mee gaan.quote:
Ik dacht. ik gooi het eens over een andere boegquote:Op zondag 17 mei 2015 10:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand? Is de voorkeur nu helemaal van de tafel?
Zo meegaand ben ik ook welquote:Op zondag 17 mei 2015 10:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet zo. Maar goed, als zij wel per se wel wil trouwen wil ik daar dan nog wel in mee gaan.
Hahahahaquote:
Dat punt bereik je op een gegeven momentquote:Op zondag 17 mei 2015 10:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand? Is de voorkeur nu helemaal van de tafel?
Ja verstandig. Laat maar weten of het werktquote:Op zondag 17 mei 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht. ik gooi het eens over een andere boeg.
Sure. Je bent tof en je lust graag bier. Ik zal niet zeuren over tv want GTST kijk ik niet en voetbal is tof.quote:
Gelukkig ben jij daar nog lang nietquote:Op zondag 17 mei 2015 10:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat punt bereik je op een gegeven moment
Was gezellig.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en je briljante ideeën toch ook weer altijd
Bedankt voor het meereizen gisteren nog!
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja verstandig. Laat maar weten of het werkt
Scorequote:Op zondag 17 mei 2015 10:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sure. Je bent tof en je lust graag bier. Ik zal niet zeuren over tv want GTST kijk ik niet en voetbal is tof.
Ik ben open minded dus we kunnen prima apart slapen met eventuele andere lovers.
Wel origineel t.o.v. zo'n trouwring wat iedereen doet.quote:
ja sorry, ben er ook niet trots op..quote:Op zondag 17 mei 2015 10:27 schreef Dqod het volgende:
Bedankt dat je me bijna laat stikken in m'n koffie, Lola
Hier, wat mixed grill voor jouquote:Op zondag 17 mei 2015 10:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vingerde mezelf eens voor de spiegel, was ik achteraf ook niet trots opquote:Op zondag 17 mei 2015 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja sorry, ben er ook niet trots op..
ik had niet eens een trouwring.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel origineel t.o.v. zo'n trouwring wat iedereen doet.
Gewoon xFriend gescoord.. misschien moet ik het ook maar eens over een andere boeg gooien dan.quote:
quote:
Op het moment zelf was het retegeil waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:29 schreef Dqod het volgende:
Ik vingerde mezelf eens voor de spiegel, was ik achteraf ook niet trots op
Dat wordt weer voor de spiegel vingeren :$quote:Op zondag 17 mei 2015 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier, wat mixed grill voor jou
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vingerde mezelf eens voor de spiegel, was ik achteraf ook niet trots op
Ja duh, maar wel een T-shirt!quote:
Uiteraard :$quote:Op zondag 17 mei 2015 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het moment zelf was het retegeil waarschijnlijk.
Eigenlijk was dit een gefaalde inside joke die hier niet zo inside is :$quote:
Nou dan.quote:
Gewoon zittend voor de spiegel.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit een gefaalde inside joke die hier niet zo inside is :$
En niks mis mee nee, al vind ik staand niet zo handig
Rita, LoLa....quote:
Gewoon een spiegel boven je bed junge :$quote:
Wat nou dan. Ik moet poepen en heb koffie nodigquote:
Pas maar op, Art en Straw gingen volgens mij ook voor die titel. Ach beetje competitie is goed voor de mensquote:Op zondag 17 mei 2015 10:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit ja. Dan zijn wij het ultieme ANWB-stel.
Ff mijn aantekeningen erbij pakken, moment.quote:
Dan starten we gewoon een nudies-offensief.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas maar op, Art en Straw gingen volgens mij ook voor die titel. Ach beetje competitie is goed voor de mens
Gewoon een enclave op de camping met allemaal kampers met grote ramen in het dak voor het sterren kijkenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een spiegel boven je bed junge :$
Of een heel groot raam zodat je 's nachts naar de sterren kunt kijken :$
Gaat m niet meer worden na dat hamburgerincident. Eerste scheurtjesquote:Op zondag 17 mei 2015 10:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas maar op, Art en Straw gingen volgens mij ook voor die titel. Ach beetje competitie is goed voor de mens
Mixed grillsquote:Op zondag 17 mei 2015 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier, wat mixed grill voor jou
[ afbeelding ]
Nee, ik wil een beetje speshul blijvenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een enclave op de camping met allemaal kampers met grote ramen in het dak voor het sterren kijken
Die eerste zijn altijd nog wel de lijmen tochquote:Op zondag 17 mei 2015 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat m niet meer worden na dat hamburgerincident. Eerste scheurtjes
nahjaaaaa zegquote:Op zondag 17 mei 2015 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff mijn aantekeningen erbij pakken, moment.
Breng dan :$quote:
En dan op huwelijksreis op de zelfde hem en haar fietsen met zo'n kaarthouder op het stuurquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan op huwelijksreis op de zelfde hem en haar fietsen met zo'n kaarthouder op het stuur
Boh, dat wil ik ook hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan op huwelijksreis op de zelfde hem en haar fietsen met zo'n kaarthouder op het stuur
You can sew it up, but you still see the tearquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Die eerste zijn altijd nog wel de lijmen toch
Vast nog wel. Mixed grill als ontbijt wil nog wel een hoop goedmakenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die eerste zijn altijd nog wel de lijmen toch
gezellig met de multipla en de fietsen op de fietsendragert naar de veluwe, of naar texel met de bootquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zei lijmenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You can sew it up, but you still see the tear
Schuldigquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
daar toeter ik altijd naar, maar het is niet zo hip meer, ze sterven uit denk ik, ik zie ze Nog maar zelden.quote:
Ander bevestigingsmiddel, zelfde resultaat.quote:
Dicht is dicht.quote:
Hosti!quote:
Friend!quote:
Net als bij vreemdgaan: 'ik zal het noooooooooit meer doen'.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You can sew it up, but you still see the tear
Dqod!quote:
Oud wondvochtquote:
Ow wow.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig met de multipla en de fietsen op de fietsendragert naar de veluwe, of naar texel met de boot
Beetje vroeg vind je niet? Je bent nog zo jong? Of was het om te zorgen dat die mensen niet kwijt zouden raken?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel eens aan nordic walking gedaan met oude mensen van de kerk. :$
Daarom een partner vinden met wie er goede afspraken te maken valt en die met je op 1 lijn zit.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Net als bij vreemdgaan: 'ik zal het noooooooooit meer doen'.
Zij kijkt:![]()
Zij denkt:
Goede lijm gebruikenquote:
Yup.quote:
Ik was toen 13 ofzo.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje vroeg vind je niet? Je bent nog zo jong? Of was het om te zorgen dat die mensen niet kwijt zouden raken?
Waarom zijn die niet in stijl gaan lopen met een kruis over hun schouder?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Rondje om de kerk?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom een partner vinden met wie er goede afspraken te maken valt en die met je op 1 lijn zit.
Geen lul achter de rug om
Opvulmiddel?quote:
Ook niet vooromquote:
Mentaal 16.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wissik nie
Maar jij bent ook nog jong toch
Oh ja. Dat heb ik nog wel.quote:
Ik zou pissed zijn als je Dqod had beschadigd....doch....je spieren komen er aan! Tof Thijsquote:Op zondag 17 mei 2015 10:44 schreef El_Thijs het volgende:
Ik was wel bang dat ik je zou breken Dqod, toen ik je een knuffel gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |