Ik laat ook weleens merken dat ik t ergens niet mee eens ben.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft begrijp ik nog wel een beetje dat het soms lastig kan zijn om het niet te doen, dat klagen. Maar na 7 jaar, godver. Treurig hoor, die hele situatie.
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:21 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, zie net op LinkedIn dat m'n jongere broer een post 'interessant' vind van iemand die iets plaatst over trouwen in 2015 of 2016 en daar de fotografie van doet. Misschien wil ie iets vertellen....
HNNNNGG ik heb dat niet in huis nuquote:
Nu heb ik zin in mixed grillquote:Op zondag 17 mei 2015 10:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
HNNNNGG ik heb dat niet in huis nu
Why must you torture me so, Yv
Wat is een bruiloft dan?quote:
Nja wilde bijna met je mee alleen daarom al.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
HNNNNGG ik heb dat niet in huis nu
Why must you torture me so, Yv
Ja, daaromquote:
Bijnaquote:Op zondag 17 mei 2015 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wilde bijna met je mee alleen daarom al.
Sorry. Popcorn is ook lekker
Ja, maar meer voor de rest van de mensen.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje bruiloft heeft wel een feestje ja.
Van mij hoeft het ook niet zo. Maar goed, als zij wel per se wel wil trouwen wil ik daar dan nog wel in mee gaan.quote:
Ik dacht. ik gooi het eens over een andere boegquote:Op zondag 17 mei 2015 10:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand? Is de voorkeur nu helemaal van de tafel?
Zo meegaand ben ik ook welquote:Op zondag 17 mei 2015 10:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet zo. Maar goed, als zij wel per se wel wil trouwen wil ik daar dan nog wel in mee gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |