Ontbijt is niet aan haar besteedquote:Op zondag 17 mei 2015 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat heb je niet open voor een lekker ontbijtje en een blij meisje?
Meer voor jouquote:
Junkie gespotquote:
De Upstairs hier in Arnhem ook om 9 uur. Eerste Kerstdag, Nieuwjaarsdag. Gewoon openquote:Op zondag 17 mei 2015 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Central is 365 dagen per jaar om 7 uur open volgens mij
Ja, ik snap het ook gewoon niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Balen is dat. En ik kan eigenlijk nooit begrijpen waarom je de kinderen slachtoffer laat zijn van een scheiding, die scheiding zelf is al erg genoeg voor ze...
hoe oud zijn je kinderen ook alweer?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook gewoon niet.
Hij is zo boos op mij (Na ruim 7 jaar nog steeds) dat hij niet nadenkt over wat het hen doet.
Dit ook weer. Hij heeft gewoon zn boekhouding zo gehouden dat hij vrijwel niks meer hoeft te betalen en ondertussen zet hij de bloemetjes buiten met zn zwart geld.
En hij liegt steeds tegen de kinderen, ook over dat geld.
Alsof ze niet beter weten inmiddels
13 en 14.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe oud zijn je kinderen ook alweer?
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen kater, ik ben een verstandig meisje geweest gisteren.
haha had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
Kater is wel weg denk ik, alweer afwas gedaan
Na 7 jaar? Serieus? Damn, talk about keeping a grudge... Slaat nergens op.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook gewoon niet.
Hij is zo boos op mij (Na ruim 7 jaar nog steeds) dat hij niet nadenkt over wat het hen doet.
Dit ook weer. Hij heeft gewoon zn boekhouding zo gehouden dat hij vrijwel niks meer hoeft te betalen en ondertussen zet hij de bloemetjes buiten met zn zwart geld.
En hij liegt steeds tegen de kinderen, ook over dat geld.
Alsof ze niet beter weten inmiddels
Als ik op sta voel ik het meestal wel maar dan ga ik aan de gang en gaat die kater redelijk snel in rook op eigenlijk. Maar goed, zijn ook niet meer de hoeveelheden van weleer. Op zo'n geeltjesfeest dronk je dan 20-25 glazen en dan was ik de gehele zondag naar de klote. Never again.quote:
Nee, en het houdt mij ook angstig en boos. Niet constant, maar elke keer gebeurt er wel weer iets waardoor ik me weer zo voel en ik wil daar gewoon vanaf zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na 7 jaar? Serieus? Damn, talk about keeping a grudge... Slaat nergens op.
Klinkt als iemand die in plaats van door te gaan met zijn leven zich enkel kan bezig houden met het leven van een ander en dat niet ten positieve.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na 7 jaar? Serieus? Damn, talk about keeping a grudge... Slaat nergens op.
Hij heeft ondertussen nog genoeg andere dingen te doen, het is niet zo dat hij alleen maar met mij bezig is, maar wat mij betreft wel teveel iigquote:Op zondag 17 mei 2015 10:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die in plaats van door te gaan met zijn leven zich enkel kan bezig houden met het leven van een ander en dat niet ten positieve.
Zeer zeker niet, Lokjequote:Op zondag 17 mei 2015 10:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je het tegendeel willen beweren dan? :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |