Niet zeurenquote:Op zondag 17 mei 2015 09:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruimte voor dubbelzinnigheid.... Nooit goed voor 12en
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb liever ergens anders een kusje op op zondagochtend
quote:
Is het ook best wel. Vrijwel alles staat erin; bronnen van inkomsten, uitgaven, stromen van goederen en mensen, mogelijkheden tot het dwarsbomen van operaties. Zelfs het 'salaris' voor strijders wordt genoemd.quote:
Maar voor 12'en mag het nogquote:Op zondag 17 mei 2015 09:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruimte voor dubbelzinnigheid.... Nooit goed voor 12en
Ik wilde net zeggen, Cali, jij, Loka, vroeg! Te vroeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook geen idee waarom ik alweer wakker ben.
Sta er ook nog wel van te kijken. Drink normaal niet zoveel meer. Had gister ook maar 6 flesjes (5 normale, 1 halve liter) maar voelde dat op het einde wel als je het niet meer gewend bent.quote:
Blijkbaar niet genoeg gezopen dusquote:Op zondag 17 mei 2015 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Cali, jij, Loka, vroeg! Te vroeg.
Succes!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:24 schreef Californium het volgende:
Niet echt goed kunnen slapen omdat ik mijn oordopjes niet kon vinden. Nu nog maar even uurtje een poging wagen
dit.. wat een bikkelsquote:Op zondag 17 mei 2015 09:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ochtendmensen, de sterkere soort mensen.
Je moet toch wat zeggen als je de kunst van het uitslapen niet onder de knie hebtquote:Op zondag 17 mei 2015 09:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ochtendmensen, de sterkere soort mensen.
Slapen is overrated. Dadelijk weer naar de sportschoolquote:
Ik ben het er ook niet mee eens hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Cali, jij, Loka, vroeg! Te vroeg.
Terug naar bed? Geen idee?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens hoorMaar wat doe je eraan?
Netjes, gewoon alsnog goed bezig!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Slapen is overrated. Dadelijk weer naar de sportschool
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet toch wat zeggen als je de kunst van het uitslapen niet onder de knie hebt
Dat klinkt best interessant eigenlijk. Is dat alleen voor intern gebruik?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het ook best wel. Vrijwel alles staat erin; bronnen van inkomsten, uitgaven, stromen van goederen en mensen, mogelijkheden tot het dwarsbomen van operaties. Zelfs het 'salaris' voor strijders wordt genoemd.
En zouden beter zich nog een keer omdraaien in hun nest in plaats van te posten op fok.quote:
*het grote sc-relaties opstaan schema maakt*quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens hoorMaar wat doe je eraan?
Tis bij mij vannacht ook weer lekker gaan spoken in de kop...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En zouden beter zich nog een keer omdraaien in hun nest in plaats van te posten op fok.
En dat op zondagquote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Net of ik dat niet al geprobeerd hebquote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En zouden beter zich nog een keer omdraaien in hun nest in plaats van te posten op fok.
Neuh, ik overleef het welquote:
Thxs! Ik ben opgewarmd na die wandeling van gisternacht. Leve het ov!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Terug naar bed? Geen idee?
[..]
Netjes, gewoon alsnog goed bezig!
huh, stond hier net niet iets anders?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*het grote sc-relaties opstaan schema maakt*
Ga er eerder in dan vannachtquote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ga het morgenochtend pas voelen. Deze nacht 3-4 uur slaap en aankomend 5 waarschijnlijk. Toppie.
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En dat op zondag
Ik krijg visite en ga lekker op de bank series kijken
Shit, ik heb je niet aangestoken gisteren hoop ik?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis bij mij vannacht ook weer lekker gaan spoken in de kop...
Leuk is dat ja
Ik ga thee zetten, kom maar hierquote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijk
Of iemand met thee..
Ja, daarom, las het niet. Extra dapper dus!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:30 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Ik ben opgewarmd na die wandeling van gisternacht. Leve het ov!
Thee had ik ook al gemaaktquote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijk
Of iemand met thee..
Ja...Geen idee waarom ik dat doe. Grmbl...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En dat op zondag
Ik krijg visite en ga lekker op de bank series kijken
Of gewoon idiootquote:Op zondag 17 mei 2015 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daarom, las het niet. Extra dapper dus!
Jij niet hoor!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, ik heb je niet aangestoken gisteren hoop ik?
Voor ons wel, alhoewel gedeeltelijk. Maar ik heb niet het idee dat het een vertrouwelijk rapport is. Via de site kun je het rapport gewoon downloaden.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt best interessant eigenlijk. Is dat alleen voor intern gebruik?
Ik ookquote:
Nee niemand komt hier zo vroeg gekkie. Ze weten dat ik nu nog lang niet wakker benquote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of iemand met thee..
Dat was geen serieuze vraag lieve schatquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik draaide me nog even om rond kwart voor 5 zie ik.
[..]
Dan kom ik niet in slaap
Ah gelukkig maar dat je dat nu ook netjes aan het waarmaken bent danquote:Op zondag 17 mei 2015 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niemand komt hier zo vroeg gekkie. Ze weten dat ik nu nog lang niet wakker ben
Een klein beetje maarquote:
Damn, waar woon jij?quote:
Weet ook niet wat er mis isquote:Op zondag 17 mei 2015 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar dat je dat nu ook netjes aan het waarmaken bent dan
Nee, ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:38 schreef yats het volgende:
[..]
Een klein beetje maar
@barb, wellicht ga download ik dat rapport straks even. Ik ben wel geïnteresseerd in dit soort dingen
Gewoon schelden, dat zijn we gewendquote:Op zondag 17 mei 2015 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Zit alleen tegen die stomme mail aan de advocaat van mn ex (over alimentatie) aan te hikken.
Dus fok
In dorpen gaat de super echt niet open op zondag hoor. :$quote:Op zondag 17 mei 2015 09:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, wat een dorptijd. Hier altijd 10-18u op zondag. Dan maar chips of zo
Sommige shops hier al om 6 uur....quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een lul die geen bal voor zn kinderen overheeft.
Daarom, gewoon scheldenquote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een lul die geen bal voor zn kinderen overheeft.
I know, maar die term zit er bij mij ingebakkenquote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dorpen gaat de super echt niet open op zondag hoor. :$
Kom op, op de Dag des Heeren.
Dat doe ik vakerquote:Op zondag 17 mei 2015 09:44 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom, gewoon schelden
En idioot omdat ik vannacht nog 8 kilometer gelopen heb en nu dadelijk 30 minuten afgebeuld ga worden.
Je zou zeggen dat ik het op n gegeven moment gewend zou moeten zijn, maar hij verrast me steeds weer.quote:
Niet dat soort shops, die kennen we hier niet.quote:
Die is hier nu wel open, maar die zit dan weer verderop dan de super.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah what was I thinking ... ik ben zo saai dat ik gewoon aan een bakker dacht enzo
Het woordje shops triggerde mequote:Op zondag 17 mei 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah what was I thinking ... ik ben zo saai dat ik gewoon aan een bakker dacht enzo
En dat heb je niet open voor een lekker ontbijtje en een blij meisje?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is hier nu wel open, maar die zit dan weer verderop dan de super.
Balen is dat. En ik kan eigenlijk nooit begrijpen waarom je de kinderen slachtoffer laat zijn van een scheiding, die scheiding zelf is al erg genoeg voor ze...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ik het op n gegeven moment gewend zou moeten zijn, maar hij verrast me steeds weer.
Geen plek voor tussen al die cocktailbarsquote:Op zondag 17 mei 2015 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat soort shops, die kennen we hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |