Gewoon schelden, dat zijn we gewendquote:Op zondag 17 mei 2015 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Zit alleen tegen die stomme mail aan de advocaat van mn ex (over alimentatie) aan te hikken.
Dus fok
In dorpen gaat de super echt niet open op zondag hoor. :$quote:Op zondag 17 mei 2015 09:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, wat een dorptijd. Hier altijd 10-18u op zondag. Dan maar chips of zo
Sommige shops hier al om 6 uur....quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een lul die geen bal voor zn kinderen overheeft.
Daarom, gewoon scheldenquote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een lul die geen bal voor zn kinderen overheeft.
I know, maar die term zit er bij mij ingebakkenquote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dorpen gaat de super echt niet open op zondag hoor. :$
Kom op, op de Dag des Heeren.
Dat doe ik vakerquote:Op zondag 17 mei 2015 09:44 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom, gewoon schelden
En idioot omdat ik vannacht nog 8 kilometer gelopen heb en nu dadelijk 30 minuten afgebeuld ga worden.
Je zou zeggen dat ik het op n gegeven moment gewend zou moeten zijn, maar hij verrast me steeds weer.quote:
Niet dat soort shops, die kennen we hier niet.quote:
Die is hier nu wel open, maar die zit dan weer verderop dan de super.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah what was I thinking ... ik ben zo saai dat ik gewoon aan een bakker dacht enzo
Het woordje shops triggerde mequote:Op zondag 17 mei 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah what was I thinking ... ik ben zo saai dat ik gewoon aan een bakker dacht enzo
En dat heb je niet open voor een lekker ontbijtje en een blij meisje?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is hier nu wel open, maar die zit dan weer verderop dan de super.
Balen is dat. En ik kan eigenlijk nooit begrijpen waarom je de kinderen slachtoffer laat zijn van een scheiding, die scheiding zelf is al erg genoeg voor ze...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ik het op n gegeven moment gewend zou moeten zijn, maar hij verrast me steeds weer.
Geen plek voor tussen al die cocktailbarsquote:Op zondag 17 mei 2015 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat soort shops, die kennen we hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |