Ja, daarom, las het niet. Extra dapper dus!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:30 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Ik ben opgewarmd na die wandeling van gisternacht. Leve het ov!
Thee had ik ook al gemaaktquote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijk
Of iemand met thee..
Ja...Geen idee waarom ik dat doe. Grmbl...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En dat op zondag
Ik krijg visite en ga lekker op de bank series kijken
Of gewoon idiootquote:Op zondag 17 mei 2015 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daarom, las het niet. Extra dapper dus!
Jij niet hoor!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, ik heb je niet aangestoken gisteren hoop ik?
Voor ons wel, alhoewel gedeeltelijk. Maar ik heb niet het idee dat het een vertrouwelijk rapport is. Via de site kun je het rapport gewoon downloaden.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt best interessant eigenlijk. Is dat alleen voor intern gebruik?
Ik ookquote:
Nee niemand komt hier zo vroeg gekkie. Ze weten dat ik nu nog lang niet wakker benquote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijk
Of iemand met thee..
Dat was geen serieuze vraag lieve schatquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik draaide me nog even om rond kwart voor 5 zie ik.
[..]
Dan kom ik niet in slaap
Ah gelukkig maar dat je dat nu ook netjes aan het waarmaken bent danquote:Op zondag 17 mei 2015 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niemand komt hier zo vroeg gekkie. Ze weten dat ik nu nog lang niet wakker ben
Een klein beetje maarquote:
Damn, waar woon jij?quote:
Weet ook niet wat er mis isquote:Op zondag 17 mei 2015 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar dat je dat nu ook netjes aan het waarmaken bent dan
Nee, ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:38 schreef yats het volgende:
[..]
Een klein beetje maar
@barb, wellicht ga download ik dat rapport straks even. Ik ben wel geïnteresseerd in dit soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |