Slapen is overrated. Dadelijk weer naar de sportschoolquote:
Ik ben het er ook niet mee eens hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Cali, jij, Loka, vroeg! Te vroeg.
Terug naar bed? Geen idee?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens hoorMaar wat doe je eraan?
Netjes, gewoon alsnog goed bezig!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Slapen is overrated. Dadelijk weer naar de sportschool
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet toch wat zeggen als je de kunst van het uitslapen niet onder de knie hebt
Dat klinkt best interessant eigenlijk. Is dat alleen voor intern gebruik?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het ook best wel. Vrijwel alles staat erin; bronnen van inkomsten, uitgaven, stromen van goederen en mensen, mogelijkheden tot het dwarsbomen van operaties. Zelfs het 'salaris' voor strijders wordt genoemd.
En zouden beter zich nog een keer omdraaien in hun nest in plaats van te posten op fok.quote:
*het grote sc-relaties opstaan schema maakt*quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens hoorMaar wat doe je eraan?
Tis bij mij vannacht ook weer lekker gaan spoken in de kop...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En zouden beter zich nog een keer omdraaien in hun nest in plaats van te posten op fok.
En dat op zondagquote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Net of ik dat niet al geprobeerd hebquote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En zouden beter zich nog een keer omdraaien in hun nest in plaats van te posten op fok.
Neuh, ik overleef het welquote:
Thxs! Ik ben opgewarmd na die wandeling van gisternacht. Leve het ov!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Terug naar bed? Geen idee?
[..]
Netjes, gewoon alsnog goed bezig!
huh, stond hier net niet iets anders?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*het grote sc-relaties opstaan schema maakt*
Ga er eerder in dan vannachtquote:Op zondag 17 mei 2015 09:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ga het morgenochtend pas voelen. Deze nacht 3-4 uur slaap en aankomend 5 waarschijnlijk. Toppie.
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En dat op zondag
Ik krijg visite en ga lekker op de bank series kijken
Shit, ik heb je niet aangestoken gisteren hoop ik?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis bij mij vannacht ook weer lekker gaan spoken in de kop...
Leuk is dat ja
Ik ga thee zetten, kom maar hierquote:Op zondag 17 mei 2015 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Visite op dit tijdstip? Zou ik toch niet aan moeten denken. Tenzij het xFriend is met mijn eitje natuurlijk
Of iemand met thee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |