Niet zeurenquote:Op zondag 17 mei 2015 09:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruimte voor dubbelzinnigheid.... Nooit goed voor 12en
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb liever ergens anders een kusje op op zondagochtend
quote:
Is het ook best wel. Vrijwel alles staat erin; bronnen van inkomsten, uitgaven, stromen van goederen en mensen, mogelijkheden tot het dwarsbomen van operaties. Zelfs het 'salaris' voor strijders wordt genoemd.quote:
Maar voor 12'en mag het nogquote:Op zondag 17 mei 2015 09:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruimte voor dubbelzinnigheid.... Nooit goed voor 12en
Ik wilde net zeggen, Cali, jij, Loka, vroeg! Te vroeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook geen idee waarom ik alweer wakker ben.
Sta er ook nog wel van te kijken. Drink normaal niet zoveel meer. Had gister ook maar 6 flesjes (5 normale, 1 halve liter) maar voelde dat op het einde wel als je het niet meer gewend bent.quote:
Blijkbaar niet genoeg gezopen dusquote:Op zondag 17 mei 2015 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Cali, jij, Loka, vroeg! Te vroeg.
Succes!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:24 schreef Californium het volgende:
Niet echt goed kunnen slapen omdat ik mijn oordopjes niet kon vinden. Nu nog maar even uurtje een poging wagen
dit.. wat een bikkelsquote:Op zondag 17 mei 2015 09:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ochtendmensen, de sterkere soort mensen.
Je moet toch wat zeggen als je de kunst van het uitslapen niet onder de knie hebtquote:Op zondag 17 mei 2015 09:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ochtendmensen, de sterkere soort mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |