quote:
quote:
Goedemorgen Friendquote:
En uiteraard :$quote:
Nog goed thuis gekomen op de fiets dus?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dotje ben je ook
[..]
Goedemorgen Friend
[..]
En uiteraard :$
Op 1 incidentje na waarbij ik bijna doorfietste ipv af te slaan omdat ik te stoned was om een bocht te maken, jaquote:Op zondag 17 mei 2015 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog goed thuis gekomen op de fiets dus?
Geef die selfiestick terugquote:
Ja, dat begrijp ik... 7 jaar, move the fuck on, you big baby. En klagen over je ex tegenover de kinderen is al helemaal ultiem triest.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, en het houdt mij ook angstig en boos. Niet constant, maar elke keer gebeurt er wel weer iets waardoor ik me weer zo voel en ik wil daar gewoon vanaf zijn.
Ik ben nooit iemand geweest die lang boos bleef, maar hij rakelt alles steeds weer op.
Vorige week heeft hij nog n uur lang tegen mn dochter zitten klagen over wat er allemaal mis was met mij tijdens onze relatie.
Goed bezigquote:
Ach, je bent nog heelquote:Op zondag 17 mei 2015 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op 1 incidentje na waarbij ik bijna doorfietste ipv af te slaan omdat ik te stoned was om een bocht te maken, ja
Al ging dat nog net goed dus
Whehehe, ach uiteindelijk helemaal niets aan de hand dusquote:Op zondag 17 mei 2015 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op 1 incidentje na waarbij ik bijna doorfietste ipv af te slaan omdat ik te stoned was om een bocht te maken, ja
Al ging dat nog net goed dus
*emmer ijswater pakt.quote:
echt zoooo not donequote:Op zondag 17 mei 2015 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, en het houdt mij ook angstig en boos. Niet constant, maar elke keer gebeurt er wel weer iets waardoor ik me weer zo voel en ik wil daar gewoon vanaf zijn.
Ik ben nooit iemand geweest die lang boos bleef, maar hij rakelt alles steeds weer op.
Vorige week heeft hij nog n uur lang tegen mn dochter zitten klagen over wat er allemaal mis was met mij tijdens onze relatie.
Helemaalquote:
En dat. Al spande het er wel omquote:Op zondag 17 mei 2015 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, ach uiteindelijk helemaal niets aan de hand dus
Wat dat laatste betreft begrijp ik nog wel een beetje dat het soms lastig kan zijn om het niet te doen, dat klagen. Maar na 7 jaar, godver. Treurig hoor, die hele situatie.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik... 7 jaar, move the fuck on, you big baby. En klagen over je ex tegenover de kinderen is al helemaal ultiem triest.
Ah, the Sunday chillquote:Op zondag 17 mei 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Ik wil een urenlange knuffelsessie met straw waarbij ik op haar schoot mag
/vertederd
Dus omdat ik niet bij de meet was, mag ik geen nudies?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen recht van spreken. Je was er niet bij
Bedankt voor de dm Art![]()
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen recht van spreken. Je was er niet bij
Bedankt voor de dm Art![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |