Nee, ik wil een beetje speshul blijvenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een enclave op de camping met allemaal kampers met grote ramen in het dak voor het sterren kijken
Die eerste zijn altijd nog wel de lijmen tochquote:Op zondag 17 mei 2015 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat m niet meer worden na dat hamburgerincident. Eerste scheurtjes
nahjaaaaa zegquote:Op zondag 17 mei 2015 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff mijn aantekeningen erbij pakken, moment.
Breng dan :$quote:
En dan op huwelijksreis op de zelfde hem en haar fietsen met zo'n kaarthouder op het stuurquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan op huwelijksreis op de zelfde hem en haar fietsen met zo'n kaarthouder op het stuur
Boh, dat wil ik ook hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan op huwelijksreis op de zelfde hem en haar fietsen met zo'n kaarthouder op het stuur
You can sew it up, but you still see the tearquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Die eerste zijn altijd nog wel de lijmen toch
Vast nog wel. Mixed grill als ontbijt wil nog wel een hoop goedmakenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die eerste zijn altijd nog wel de lijmen toch
gezellig met de multipla en de fietsen op de fietsendragert naar de veluwe, of naar texel met de bootquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zei lijmenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You can sew it up, but you still see the tear
Schuldigquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
daar toeter ik altijd naar, maar het is niet zo hip meer, ze sterven uit denk ik, ik zie ze Nog maar zelden.quote:
Ander bevestigingsmiddel, zelfde resultaat.quote:
Dicht is dicht.quote:
Hosti!quote:
Friend!quote:
Net als bij vreemdgaan: 'ik zal het noooooooooit meer doen'.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You can sew it up, but you still see the tear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |