Dqod!quote:
Oud wondvochtquote:
Ow wow.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig met de multipla en de fietsen op de fietsendragert naar de veluwe, of naar texel met de boot
Beetje vroeg vind je niet? Je bent nog zo jong? Of was het om te zorgen dat die mensen niet kwijt zouden raken?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel eens aan nordic walking gedaan met oude mensen van de kerk. :$
Daarom een partner vinden met wie er goede afspraken te maken valt en die met je op 1 lijn zit.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Net als bij vreemdgaan: 'ik zal het noooooooooit meer doen'.
Zij kijkt:![]()
Zij denkt:
Goede lijm gebruikenquote:
Yup.quote:
Ik was toen 13 ofzo.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje vroeg vind je niet? Je bent nog zo jong? Of was het om te zorgen dat die mensen niet kwijt zouden raken?
Waarom zijn die niet in stijl gaan lopen met een kruis over hun schouder?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Rondje om de kerk?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom een partner vinden met wie er goede afspraken te maken valt en die met je op 1 lijn zit.
Geen lul achter de rug om
Opvulmiddel?quote:
Ook niet vooromquote:
Mentaal 16.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wissik nie
Maar jij bent ook nog jong toch
Oh ja. Dat heb ik nog wel.quote:
Ik zou pissed zijn als je Dqod had beschadigd....doch....je spieren komen er aan! Tof Thijsquote:Op zondag 17 mei 2015 10:44 schreef El_Thijs het volgende:
Ik was wel bang dat ik je zou breken Dqod, toen ik je een knuffel gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |