Waar moet je een lokquote voor maken?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft iemand een tip hoe ik snel 25 users kan vinden op FOK! ?
Zonder telkens google te gebruiken en een post van die user op te zoeken.
Moet namelijk een lokquote maken voor 25 man. Weet niet of dat makkelijker kan?
ONZ meet over 2 weken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar moet je een lokquote voor maken?
Het kan in een lopend topic ook gewoon door op meerdere posts te klikken. alleen in een gesloten topic werkt dat niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu pas dat multiquote met linker alt bijvoorbeeld.
Superhandig maar ik probeer dat ook nooit.
Het is inderdaad Zondag, en nu?quote:
Als ik dat zonder die alt doe springt het steeds naar beneden.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het kan in een lopend topic ook gewoon door op meerdere posts te klikken. alleen in een gesloten topic werkt dat niet.
Waarom dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een mededeling.
Zondag is een bijzondere dag.
Maar als het goed is staat die quote dan wel in het scherm?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik dat zonder die alt doe springt het steeds naar beneden.
quote:Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een mededeling.
Zondag is een bijzondere dag.
Ja, maar dan moet ik steeds weer terugscrollen.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar als het goed is staat die quote dan wel in het scherm?
Op windows tenminste wel.
quote:Op zondag 10 mei 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik steeds weer terugscrollen.
quote:
Oh, ja dat ALT werkt wel handiger voor zoietsquote:
Waarom suggereren jullie dat andere users hier niet mogen posten?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
En welke toffe mensen posten hier:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het moment van posten krijg je er ook een kek plaatje bijquote:Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarom suggereren jullie dat andere users hier niet mogen posten?
Ben je al gepolst om NWS-mod te worden? Je hebt namelijk beroepschagrijn als ondertitel.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesuggereerd dat andere users hier niet mogen posten.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Opbokken, Henk.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ben je al gepolst om NWS-mod te worden? Je hebt namelijk beroepschagrijn als ondertitel.
Chagrijnig ben ik al jaren.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Boldface het volgende:
Ben je al gepolst om NWS-mod te worden? Je hebt namelijk beroepschagrijn als ondertitel.
Je staat er bij hoorquote:Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er staat toch:quote:Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesuggereerd dat andere users hier niet mogen posten.
Zie OP grgrquote:Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er staat toch:
"En welke toffe mensen posten hier:"
Waar staat dat er niemand anders mag posten?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er staat toch:
Meer woorden dan nodig.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
* Dat maak ik zelf wel uit.
Klinkt beter.
Haha ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Meer woorden dan nodig.Ik ben niet graag lang van stof.
Er moet nog steeds een keer een indeling komen: "Welke toffe mensen posten hier" en "Welke vervelende mensen posten hier".quote:Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er staat toch:
dat is toch het idee van suggereren?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar staat dat er niemand anders mag posten?
Ik moest ff in mijn slaapzak kruipen...quote:Op zondag 10 mei 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Dus Fred wilde alleen maar in de OP en is zijn hele vraag vergeten.
Was het concert leuk?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:22 schreef Boldface het volgende:
[..]
Er moet nog steeds een keer een indeling komen: "Welke toffe mensen posten hier" en "Welke vervelende mensen posten hier".
Tot die tijd blijft Specularium gewoon in het verkeerde rijtje staan.
mehquote:Op zondag 10 mei 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt niks gesuggereerd.
Dat staat nergens.
Ja, erg gaaf.quote:
Omdat jij op het randje leeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:26 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon doorgaan met posten in het MUZ-topic dat bijna een privétopic is. Boeit me niet.
Ja, ik weet het. Maar ik had laast bijna een heel grote prijs. Twee cijfertjes stonden net andersom. Iemand die ik ken heeft er 20.000 euro mee gewonnen.quote:
Was jij dat ook niet op de piano?quote:
Elke week weer een kans.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:55 schreef FredvZ het volgende:
Ik had ook bijna een monogame relatie.... Ik kan je zeggen: bijna is gewoon hetzelfde als niet.
Meh. Sinds ik erachter ben dat mijn relatie niet monogaam was, heb ik ff geen behoefte aan een relatie.quote:
Wist niet dat hij m'n telefoon hadquote:Op zondag 10 mei 2015 01:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dus j laat anderen onder jouw account op Fok posten?
Snap ik. Niks moet.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Meh. Sinds ik erachter ben dat mijn relatie niet monogaam was, heb ik ff geen behoefte aan een relatie.
Hoogstpersoonlijk aangestoken?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:09 schreef YokiKater het volgende:
Zo dat was weer ouderwets gezellig. Autobrandje om de hoek.
tquote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef GGMM het volgende:
HET SLAAT ECHT HELEMAAL NERGENS OP DAT FYLAX Z'N LEUKE TOPIC GESLOTEN WERD
Vraag of je aan zijn knuppel mag zitten.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga zo nog ff kijken, beetje babbelen met de politiemensen en dan pleur ik misschien nog wel filmpje online, anders morgen.
Ze zijn al weg, het is nu afgezet met een lintje. Gaan ze morgenochtend verder met onderzoek of zo.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag of je aan zijn knuppel mag zitten.
Je bent zelf een knuppel.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag of je aan zijn knuppel mag zitten.
Hallo, vriend.quote:
Heb je al je poultjes opgesteld?quote:
Voor de giro? Scorito gedaan en cyclingmanager ook en sportpools hoeft niet ofzo.quote:
Hey Renéquote:Op zondag 10 mei 2015 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een knuppel.
[..]
Hallo, vriend.![]()
Ik heb sowieso nog nooit wat gesnapt van de criteria in ONZ.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ligt er puur aan in welke bui de moderator is.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit wat gesnapt van de criteria in ONZ.
Kan je raden wie ik ben bij cyclingmaster?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben benieuwd wat je bij cyclingmaster heb, anders mag je ook gewoon mijn droomteam kopieren.
Nou, ik heb gesubsidiëerd speciaalbier gedronken, dat heeft hetzelfde effect op mijquote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje johannes. Heb jij soms een feestje gehad?
Ik vind dat topic anders best verontrustend. Ik maak me serieus een beetje zorgen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik gok op Ricco_De_Echte, kan je ook raden wie ik ben?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je raden wie ik ben bij cyclingmaster?
Heb je alles ge untapped?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik heb gesubsidiëerd speciaalbier gedronken, dat heeft hetzelfde effect op mij
Ik ben inderdaad Ricco_de_echte.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gok op Ricco_De_Echte, kan je ook raden wie ik ben?
Ok, dat heb ik ook ongeveer. Ik ben BackstreetBoysN1Fan trouwens, dat had je anders nooit geweten.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad Ricco_de_echte.
Niet te verwarren met GGMM_de_echte natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je de Slobeenden was.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik ook ongeveer. Ik ben BackstreetBoysN1Fan trouwens, dat had je anders nooit geweten.
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is mijn vriend GGMM gebleven?
Hij was geweldig in vorm bij Haxball.quote:
De specials van Jan zijn onnavolgbaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister ondertussen een goed gesprek tussen Jan en Maarten
Jezus man woon jij in Gaza ofzo?quote:
Fijn om te weten Fylax, nu kan ik met een gerust hard gaan slapen.quote:
Slaap lekker bro.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fijn om te weten Fylax, nu kan ik met een gerust hard gaan slapen.
Wil je die jongen een nachtelijke erectie aanpraten of zo?quote:Op zondag 10 mei 2015 02:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fijn om te weten Fylax, nu kan ik met een gerust hard gaan slapen.
roflolcopterlmaoEFLTERRIGquote:Op zondag 10 mei 2015 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je die jongen een nachtelijke erectie aanpraten of zo?
quote:Op zondag 10 mei 2015 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je die jongen een nachtelijke erectie aanpraten of zo?
Hoezo?quote:Op zondag 10 mei 2015 03:19 schreef Specularium het volgende:
Dan weet je dat het tijd is om op reisplanner te kijken.
Ik zie anders niks. Een YT-link posten hoeft niet langer dan 10 seconden te duren.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:27 schreef Fylax het volgende:
Midden in de nacht aan Weblogjes werken ja ik doe het
Ok.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen, vlees en groente hier.
En geen flauwekulletjes.
http://frontpage.fok.nl/w(...)ek.html?preview=truequote:Op zondag 10 mei 2015 03:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie anders niks. Een YT-link posten hoeft niet langer dan 10 seconden te duren.
Straks gaat Efteling weer hele splitsquotes typen hoe hij geen strakke onbesneden plasser krijgt van Turken.quote:
Probeer je zinnen eens wat langer te maken, al die korte zinnetjes leest gewoon kutquote:Op zondag 10 mei 2015 03:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)ek.html?preview=true
Dankjewel voor de Feedback, hier kan ik wat mee.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer je zinnen eens wat langer te maken, al die korte zinnetjes leest gewoon kut.
Kan ik niet zien.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)ek.html?preview=true
Turkse vrouwen kan ik anders een behoorlijk strakke plasser van krijgenquote:Op zondag 10 mei 2015 03:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks gaat Efteling weer hele splitsquotes typen hoe hij geen strakke onbesneden plasser krijgt van Turken.
Zoals Aicha Marghadi.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Turkse vrouwen kan ik anders een behoorlijk strakke plasser van krijgen.
Die met die grote tetten? Volgens mij is dat een Mocro, maar dat maakt niet uit.quote:
Je hebt nu enkel een paar punten door komma's vervangen, dat maakt het niet leesbaarderquote:
Hoe dan wel?quote:Op zondag 10 mei 2015 03:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nu enkel een paar punten door komma's vervangen, dat maakt het niet leesbaarder.
Daar ben ik nu niet nuchter genoeg meer voor om iets zinnigs over te zeggen. Maar 5x Meerkat in één alinea is sowieso een beetje overkill.quote:
Oki.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik nu niet nuchter genoeg meer voor om iets zinnigs over te zeggen. Maar 5x Meerkat in één alinea is sowieso een beetje overkill.
Beetje jammer dat je die ook van Marc-Marie krijgt.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:49 schreef LTVDK het volgende:
Over Turkse vrouwen gesproken, van die irritante Fidan bij DWDD krijg ik toch stiekem wel een bobbel in mijn broek.
Zal door dat wijvenstemmetje komen dan.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je die ook van Marc-Marie krijgt.
Te lange zinnen is ook niet fijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer je zinnen eens wat langer te maken, al die korte zinnetjes leest gewoon kut.
quote:Op zondag 10 mei 2015 04:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik stuur je één opmerking via PM
Als je in de OP één app bespreekt, moet je je titel ook aanpassen. apps van de week is dan niet correctquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 10 mei 2015 08:01 schreef YokiKater het volgende:
Razende aids, het is veel te vroeg. Ik ben niet meer gewend om zo kort te slapen, straks ga ik even kijken of de politie al met onderzoek bezig is.
Gisteravond laat was er een autobrand (brandstichting/wraak) bij mijn ouders om de hoek en ging ik weer eens ouderwets 112 reporter spelen.quote:
Spanning en sensatie. Nog een boksbal kunnen vinden?quote:Op zondag 10 mei 2015 08:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gisteravond laat was er een autobrand (brandstichting/wraak) bij mijn ouders om de hoek en ging ik weer eens ouderwets 112 reporter spelen.
Het was vooral ouderwets gezellig, oud-collega's van mijn pa, bekende agenten, persfotografen die ik al een tijdje niet meer gesproken had.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spanning en sensatie. Nog een boksbal kunnen vinden?
Het is natuurlijk nog niet klaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 07:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je in de OP één app bespreekt, moet je je titel ook aanpassen. apps van de week is dan niet correct
Ik ging een album maken met vogelfoto's maar ik was te laat.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wilde bloemen laten bezorgen maar ben het vergeten.
Wat een slechte dochters zijn wij.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging een album maken met vogelfoto's maar ik was te laat.
Dus ze heeft niets gekregen.
Ja, vooral omdat zij gewoon zelf gaat koken ook zo.quote:
Ik wilde voor haar zingen, maar ze dreigde me met terugwerkende kracht het vliegtuig weer op te trappen richting India.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb dus net dat nummer van dat Spice Girls opgedragen aan mijn moeder, hopelijk leest ze hier mee.
Ging je een duet doen met je vogels?quote:Op zondag 10 mei 2015 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde voor haar zingen, maar ze dreigde me met terugwerkende kracht het vliegtuig weer op te trappen richting India.
Niet eens, ik dacht ik doe een solovoorstelling.quote:
Misschien kunnen ze het daar wel waarderen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde voor haar zingen, maar ze dreigde me met terugwerkende kracht het vliegtuig weer op te trappen richting India.
Mooi gebaar, ze boft maar met jou.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een kwekkeboom kroket en raspatat voor mijn moeder doorgebeld naar de snackbar. Ze zal me heel dankbaar zijn.
Gelukkig, mijn moeder was al jaloers.quote:
Nou ik ben in Noordwijk, maar dat is voor mij wel richting Sassem.quote:
Mijn zus woont daar, doe haar maar de groeten.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ben in Noordwijk, maar dat is voor mij wel richting Sassem.
Zal ik doen, ik ben ook bij iemands zus. Blijkbaar is het een goed zussendorp.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn zus woont daar, doe haar maar de groeten.
Is jouw zus ook 34 kilo?quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jouw zus is de wijde wereld in.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat leuk dan, de wijde wereld? Ik blijf gewoon lekker op mijn zolderkamertje.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jouw zus is de wijde wereld in.
Moet jij ook niet eens de wijde wereld in?
Veel biertjes!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat leuk dan, de wijde wereld? Ik blijf gewoon lekker op mijn zolderkamertje.
Ik ben dan weer stiekem verliefd op Tem, maar die liefde blijft nog onbeantwoord. Nog.quote:
Ik opende gister al redelijk beschonken een Hertog Jan en begon met atten, toen ik er achter kwam dat het een Grand Prestige was. 10% valt toch niet echt lekker in mijn tengere lijfje.quote:
Maar uiteindelijk wel gewoon geat toch?quote:Op zondag 10 mei 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik opende gister al redelijk beschonken een Hertog Jan en begon met atten, toen ik er achter kwam dat het een Grand Prestige was. 10% valt toch niet echt lekker in mijn tengere lijfje.
Ik heb het liever lekker nauwquote:Op zondag 10 mei 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat leuk dan, de wijde wereld? Ik blijf gewoon lekker op mijn zolderkamertje.
Ik kon niet meer stoppen.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wel gewoon geat toch?
Moeder zat zeker aan de crack tijdens de zwangerschap.quote:
U riep?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet zo fijn dat je Fylax er weer bij betrekt, die sherlockt zijn naam, en dan hangt ie straks hier weer ons te vervelen.
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Krentebol.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:30 schreef anonymoussie het volgende:
Mani gaat natuurlijk nooit meer die krentenbol met pindakaas terugkoppelen.
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Krentebol.
Misschien moet je eens verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Krentebol.
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moet je eens verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven.
Nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Kankerlul.
Die lijkt zo dun door het contrast met de deelnemers.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef Tem het volgende:
Geweldig ook dat het wordt gepresenteerd door zo'n gratenkut als Wendy van Dijk.
Heb haar wel eens ontmoet. Is wel echt eng dun hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die lijkt zo dun door het contrast met de deelnemers.
Dat geloof ik graag.quote:
Waar heb je haar ontmoet dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb haar wel eens ontmoet. Is wel echt eng dun hoor.
Is ze IRL net zo phony als dat ze overkomt op tv?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb haar wel eens ontmoet. Is wel echt eng dun hoor.
Vond het wel meevallen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ze IRL net zo phony als dat ze overkomt op tv?
Schuilt hier een spannende anekdote achter?quote:
Niet echt.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schuilt hier een spannende anekdote achter?
Is al een paar jaar geleden van mij. Dus kan zijn dat ze nu wat is aangekomen. Dit valt wel mee idd.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het ook wel meevallen hoe dun ze is. Op deze foto's althans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een normaal, slank lichaam.
Vind dat neppe wel meevallen, eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ze IRL net zo phony als dat ze overkomt op tv?
Gewoon chagrijnig, zoals het hoort.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind dat neppe wel meevallen, eigenlijk.
Ze moet alleen niet leuk proberen te doen.
Precies, blije huppelkutjes heb je niks aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon chagrijnig, zoals het hoort.
Eerst werpen, daarna kan de schaar derin.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen worden met de dag lelijker zodra ze ouder dan 25 zijn. Gelukkig heb ik een man gevonden voor die leeftijd, kan ik nu zorgeloos uitdijen en verrimpelen.
Schaar in wat?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst werpen, daarna kan de schaar derin.
Ik hou al op.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
Kijk Marianne weer tof doen met haar medische kennis.
Laat maar, heb mijn antwoord al na 2 minuten kijken.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dat programma van Tooske en Ragas leuk?
Nee, timmmmm is wel een zeikstraal, maar dit is niet timmmmmquote:Op zondag 10 mei 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
Dit is toch gewoon timmm?
[ afbeelding ]
Volgens mij ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
De quiche van Marianne is waarschijnlijk verbrand bij gebrek aan pics.
Lekker uitgebreid eten vlak voor het slapen gaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vriendin heeft die playboy nog.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
Die Lieke van Lexmond is niet zo lekker maar moet wel uit elkaar getrokken worden.
Vreemd, met haar neus.
Misschien moet je dan het tegenovergestelde gaan doen: mooie foto's maken van lelijke wijven. Ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe Playboy lelijke foto's weet te maken van lekkere wijven.
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe Playboy lelijke foto's weet te maken van lekkere wijven.
Is je moeder beschikbaar?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het tegenovergestelde gaan doen: mooie foto's maken van lelijke wijven. Ik zie een gat in de markt.
Nee, was best lekkerquote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu nog niet slapen hoor, de avond begint net!quote:Op zondag 10 mei 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid eten vlak voor het slapen gaan.
Maar waar zijn de pics dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, was best lekker
Rest staat in de koelkast voor morgen.
Oh god, er is weer een fles wijn open gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet slapen hoor, de avond begint net!
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar waar zijn de pics dan?
Specularium wil anders wel pics van je buik.
Wat heb jij gegeten, Johannes?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
We worden weer lekker gemaakt om niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |