Ze zijn al weg, het is nu afgezet met een lintje. Gaan ze morgenochtend verder met onderzoek of zo.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag of je aan zijn knuppel mag zitten.
Je bent zelf een knuppel.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag of je aan zijn knuppel mag zitten.
Hallo, vriend.quote:
Heb je al je poultjes opgesteld?quote:
Voor de giro? Scorito gedaan en cyclingmanager ook en sportpools hoeft niet ofzo.quote:
Hey Renéquote:Op zondag 10 mei 2015 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een knuppel.
[..]
Hallo, vriend.![]()
Ik heb sowieso nog nooit wat gesnapt van de criteria in ONZ.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef GGMM het volgende:
HET SLAAT ECHT HELEMAAL NERGENS OP DAT FYLAX Z'N LEUKE TOPIC GESLOTEN WERD
Ligt er puur aan in welke bui de moderator is.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit wat gesnapt van de criteria in ONZ.
Kan je raden wie ik ben bij cyclingmaster?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben benieuwd wat je bij cyclingmaster heb, anders mag je ook gewoon mijn droomteam kopieren.
Nou, ik heb gesubsidiëerd speciaalbier gedronken, dat heeft hetzelfde effect op mijquote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje johannes. Heb jij soms een feestje gehad?
Ik vind dat topic anders best verontrustend. Ik maak me serieus een beetje zorgen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef GGMM het volgende:
HET SLAAT ECHT HELEMAAL NERGENS OP DAT FYLAX Z'N LEUKE TOPIC GESLOTEN WERD
Ik gok op Ricco_De_Echte, kan je ook raden wie ik ben?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je raden wie ik ben bij cyclingmaster?
Heb je alles ge untapped?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik heb gesubsidiëerd speciaalbier gedronken, dat heeft hetzelfde effect op mij
Ik ben inderdaad Ricco_de_echte.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gok op Ricco_De_Echte, kan je ook raden wie ik ben?
Ok, dat heb ik ook ongeveer. Ik ben BackstreetBoysN1Fan trouwens, dat had je anders nooit geweten.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad Ricco_de_echte.
Niet te verwarren met GGMM_de_echte natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je de Slobeenden was.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik ook ongeveer. Ik ben BackstreetBoysN1Fan trouwens, dat had je anders nooit geweten.
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is mijn vriend GGMM gebleven?
Hij was geweldig in vorm bij Haxball.quote:
De specials van Jan zijn onnavolgbaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister ondertussen een goed gesprek tussen Jan en Maarten
Jezus man woon jij in Gaza ofzo?quote:
Fijn om te weten Fylax, nu kan ik met een gerust hard gaan slapen.quote:
Slaap lekker bro.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fijn om te weten Fylax, nu kan ik met een gerust hard gaan slapen.
Wil je die jongen een nachtelijke erectie aanpraten of zo?quote:Op zondag 10 mei 2015 02:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fijn om te weten Fylax, nu kan ik met een gerust hard gaan slapen.
roflolcopterlmaoEFLTERRIGquote:Op zondag 10 mei 2015 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je die jongen een nachtelijke erectie aanpraten of zo?
quote:Op zondag 10 mei 2015 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je die jongen een nachtelijke erectie aanpraten of zo?
Hoezo?quote:Op zondag 10 mei 2015 03:19 schreef Specularium het volgende:
Dan weet je dat het tijd is om op reisplanner te kijken.
Ik zie anders niks. Een YT-link posten hoeft niet langer dan 10 seconden te duren.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:27 schreef Fylax het volgende:
Midden in de nacht aan Weblogjes werken ja ik doe het
Ok.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen, vlees en groente hier.
En geen flauwekulletjes.
http://frontpage.fok.nl/w(...)ek.html?preview=truequote:Op zondag 10 mei 2015 03:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie anders niks. Een YT-link posten hoeft niet langer dan 10 seconden te duren.
Straks gaat Efteling weer hele splitsquotes typen hoe hij geen strakke onbesneden plasser krijgt van Turken.quote:
Probeer je zinnen eens wat langer te maken, al die korte zinnetjes leest gewoon kutquote:Op zondag 10 mei 2015 03:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)ek.html?preview=true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |