Waar moet je een lokquote voor maken?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft iemand een tip hoe ik snel 25 users kan vinden op FOK! ?
Zonder telkens google te gebruiken en een post van die user op te zoeken.
Moet namelijk een lokquote maken voor 25 man. Weet niet of dat makkelijker kan?
ONZ meet over 2 weken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar moet je een lokquote voor maken?
Het kan in een lopend topic ook gewoon door op meerdere posts te klikken. alleen in een gesloten topic werkt dat niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu pas dat multiquote met linker alt bijvoorbeeld.
Superhandig maar ik probeer dat ook nooit.
Het is inderdaad Zondag, en nu?quote:
Als ik dat zonder die alt doe springt het steeds naar beneden.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het kan in een lopend topic ook gewoon door op meerdere posts te klikken. alleen in een gesloten topic werkt dat niet.
Waarom dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een mededeling.
Zondag is een bijzondere dag.
Maar als het goed is staat die quote dan wel in het scherm?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik dat zonder die alt doe springt het steeds naar beneden.
quote:Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een mededeling.
Zondag is een bijzondere dag.
Ja, maar dan moet ik steeds weer terugscrollen.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar als het goed is staat die quote dan wel in het scherm?
Op windows tenminste wel.
quote:Op zondag 10 mei 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik steeds weer terugscrollen.
quote:
Oh, ja dat ALT werkt wel handiger voor zoietsquote:
Waarom suggereren jullie dat andere users hier niet mogen posten?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
En welke toffe mensen posten hier:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het moment van posten krijg je er ook een kek plaatje bijquote:Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarom suggereren jullie dat andere users hier niet mogen posten?
Ben je al gepolst om NWS-mod te worden? Je hebt namelijk beroepschagrijn als ondertitel.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesuggereerd dat andere users hier niet mogen posten.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Opbokken, Henk.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ben je al gepolst om NWS-mod te worden? Je hebt namelijk beroepschagrijn als ondertitel.
Chagrijnig ben ik al jaren.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Boldface het volgende:
Ben je al gepolst om NWS-mod te worden? Je hebt namelijk beroepschagrijn als ondertitel.
Je staat er bij hoorquote:Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er staat toch:quote:Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesuggereerd dat andere users hier niet mogen posten.
Zie OP grgrquote:Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er staat toch:
"En welke toffe mensen posten hier:"
Waar staat dat er niemand anders mag posten?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er staat toch:
Meer woorden dan nodig.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
* Dat maak ik zelf wel uit.
Klinkt beter.
Haha ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Meer woorden dan nodig.Ik ben niet graag lang van stof.
Er moet nog steeds een keer een indeling komen: "Welke toffe mensen posten hier" en "Welke vervelende mensen posten hier".quote:Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er staat toch:
dat is toch het idee van suggereren?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar staat dat er niemand anders mag posten?
Ik moest ff in mijn slaapzak kruipen...quote:Op zondag 10 mei 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Dus Fred wilde alleen maar in de OP en is zijn hele vraag vergeten.
Was het concert leuk?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:22 schreef Boldface het volgende:
[..]
Er moet nog steeds een keer een indeling komen: "Welke toffe mensen posten hier" en "Welke vervelende mensen posten hier".
Tot die tijd blijft Specularium gewoon in het verkeerde rijtje staan.
mehquote:Op zondag 10 mei 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt niks gesuggereerd.
Dat staat nergens.
Ja, erg gaaf.quote:
Omdat jij op het randje leeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:26 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon doorgaan met posten in het MUZ-topic dat bijna een privétopic is. Boeit me niet.
Ja, ik weet het. Maar ik had laast bijna een heel grote prijs. Twee cijfertjes stonden net andersom. Iemand die ik ken heeft er 20.000 euro mee gewonnen.quote:
Was jij dat ook niet op de piano?quote:
Elke week weer een kans.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:55 schreef FredvZ het volgende:
Ik had ook bijna een monogame relatie.... Ik kan je zeggen: bijna is gewoon hetzelfde als niet.
Meh. Sinds ik erachter ben dat mijn relatie niet monogaam was, heb ik ff geen behoefte aan een relatie.quote:
Wist niet dat hij m'n telefoon hadquote:Op zondag 10 mei 2015 01:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dus j laat anderen onder jouw account op Fok posten?
Snap ik. Niks moet.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Meh. Sinds ik erachter ben dat mijn relatie niet monogaam was, heb ik ff geen behoefte aan een relatie.
Hoogstpersoonlijk aangestoken?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:09 schreef YokiKater het volgende:
Zo dat was weer ouderwets gezellig. Autobrandje om de hoek.
tquote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef GGMM het volgende:
HET SLAAT ECHT HELEMAAL NERGENS OP DAT FYLAX Z'N LEUKE TOPIC GESLOTEN WERD
Vraag of je aan zijn knuppel mag zitten.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga zo nog ff kijken, beetje babbelen met de politiemensen en dan pleur ik misschien nog wel filmpje online, anders morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |