aight, zal even onthoudenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is trat wel tof. Liggen paar mooie eilanden daar en nog niet bomvol resorts of hostels
Ko mak
[ afbeelding ]
Ko kut
[ afbeelding ]
Je zou ook nog tijd vrij kunnen maken om naar Ankor Wat te gaan. Kost je zeker wel een dag of 4 maar wel echt de moeite waard imo. 1 van de meest indrukwekkende dingen die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aight, zal even opschrijven. Ga deze maand even goede route uitzoeken, duurt nog 2 maanden voordat ik ga
Maar feesten hoef ik niet, want ik drink niet, en dan vind ik het best saai. Wil gewoon aan het einde weekje chillen op strand enzo
twitter:FCBayernEN twitterde op zondag 10-05-2015 om 01:00:10Our new home kit for the 2015/16 season made its debut today. What do you guys think?
reageer retweet
Mooi shirt.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:02 schreef Sked het volgende:
twitter:FCBayernEN twitterde op zondag 10-05-2015 om 01:00:10Our new home kit for the 2015/16 season made its debut today. What do you guys think? [ afbeelding ] reageer retweet
Zie nu dat koh chang wel heel erg is in juli ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aight, zal even onthouden
maar het is toch niet heel erg daar in regenseizoen?
Voor de duitsers doet adidas wel zn bestquote:Op zondag 10 mei 2015 01:02 schreef Sked het volgende:
twitter:FCBayernEN twitterde op zondag 10-05-2015 om 01:00:10Our new home kit for the 2015/16 season made its debut today. What do you guys think? [ afbeelding ] reageer retweet
Niks mis mee.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:02 schreef Sked het volgende:
Was eigenlijk liever andere maanden gegaan. Maar kan helaas niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zie nu dat koh chang wel heel erg is in juli ja.
Wij waren 1e keer ook in regenseizoen en dat viel erg mee. Maar alleen in Cambodja aan de kust geweest.
Ach, is alles mooi groen, watervallen doen het, niet zo overdreven warm als einde droge seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was eigenlijk liever andere maanden gegaan. Maar kan helaas niet.
waar zit iequote:Op zondag 10 mei 2015 01:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, is alles mooi groen, watervallen doen het, niet zo overdreven warm als einde droge seizoen.
Mn broertje zit ook nog steeds daar
Dat is wel genot ja. Terugkeer was pure hel, -1 op slippertjes en korte broek. Dacht dat ik het einde van de tunnel niet ging halen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Is wel chiller opzich, als het hier kutweer is naar goed weer gaan
Laatste dat ik heb gehoord in china. Heeft nu indonesie, thailand, cambodja, vietnam, laos gedaan.quote:
Ga ik sowieso doen na studie enzo en niet gebonden aan schoolvakantiesquote:Op zondag 10 mei 2015 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel genot ja. Terugkeer was pure hel, -1 op slippertjes en korte broek. Dacht dat ik het einde van de tunnel niet ging halen.
Lekker goedkope ticketsquote:Op zondag 10 mei 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik sowieso doen na studie enzo en niet gebonden aan schoolvakanties
Hoeveel ook alweer?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had nu ook wel goedkoop naar thailand met emirates
550 ongeveer, weet het niet meer precies.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel ook alweer?
Prima maatschappij maar ik vind die vluchttijden meestal kut. Vertrek je laat uit NL en moet je nacht doorbrengen op t vliegveld daar. Ook beide vluchten te lang om wakker te blijven en te kort om te slapen.
Leuk hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
550 ongeveer, weet het niet meer precies.
maar had ook gezien na schoolvakanties dat je voor 450-500 kan (heb me aangemeld voor adioso.com price alert)
Wel vanaf dusseldorf, maar dan plak ik er een paar dagjes nederland naar mn ouders voor.
Duurt nog lang.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk hoor.
In Dusseldorf kan je lekker Japans eten![]()
Ben wel benieuwd naar je 1e indrukken van Bangkok
Nee man. Mei vliegt voorbij met al die vrije dagen. Dan Juni lekker weer, dat gaat altijd hard.quote:
dat is wel meest kuttequote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar vliegtijden zijn inderdaad best vervelend, geloof laat in de middag vliegen, midden in de nacht overstap in Dubai en laat in de ochtend in bangkok
Hoe laat 2e vlucht dan? Want laat in de ochtend moet je wel bijna gelijk door. Meestal vertrekt Dubai - BKK pas vroeg in de morgen en dan land je eind van de middag.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar vliegtijden zijn inderdaad best vervelend, geloof laat in de middag vliegen, midden in de nacht overstap in Dubai en laat in de ochtend in bangkok
zal even preciese tijden kijkenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe laat 2e vlucht dan? Want laat in de ochtend moet je wel bijna gelijk door. Meestal vertrekt Dubai - BKK pas vroeg in de morgen en dan land je eind van de middag.
1 keer gehad dat we om 12 uur in de avond aankwamen en pas 5 uur verder. Godver dat was kut. Was ook niks open behalve suf cafe waar ik 35 moest betalen voor 2 bier.quote:
Dat is best een prima aankomsttijd. Kan je gelijk naar je hotel om in te checken.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Departure: 03:40
Arrival: 13:00
(lokale tijd)
Andere maatschappijen waren best veel duurder helaas.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef Sked het volgende:
Als ik moet overstappen ofzo met vliegtuig wil ik wel degelijke tijden anders word ik gek
Werd al gek toen ik om 5 uur 's ochtends naar Barcelona vloog
Ja kost altijd meteen meerquote:Op zondag 10 mei 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Andere maatschappijen waren best veel duurder helaas.
Nogal. Ik zou proberen vol te houden niet slapen 1e vlucht en op vliegveld. Dan stort je 2e vlucht waarschijnlijk wel inquote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel kut, 3 uur 50 minuten layover op een vliegveld midden in de nacht.
Ik kan nooit slapen onderweg.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nogal. Ik zou proberen vol te houden niet slapen 1e vlucht en op vliegveld. Dan stort je 2e vlucht waarschijnlijk wel in
Dubai is volgens mij wel wat te doen.
Ik ook als je dit soort plaatjes gaat postenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Godver krijg weer zin in vakantie
Beter.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer midden op de dag in een vlucht van ryanair geslapen![]()
Genot wel
Hoe krijg je het voor elkaar te maffen in een Ryanair vliegtuigquote:Op zondag 10 mei 2015 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot wel
Lekker strandje.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |