Nou ik ben in Noordwijk, maar dat is voor mij wel richting Sassem.quote:
Mijn zus woont daar, doe haar maar de groeten.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ben in Noordwijk, maar dat is voor mij wel richting Sassem.
Zal ik doen, ik ben ook bij iemands zus. Blijkbaar is het een goed zussendorp.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn zus woont daar, doe haar maar de groeten.
Is jouw zus ook 34 kilo?quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jouw zus is de wijde wereld in.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat leuk dan, de wijde wereld? Ik blijf gewoon lekker op mijn zolderkamertje.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jouw zus is de wijde wereld in.
Moet jij ook niet eens de wijde wereld in?
Veel biertjes!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat leuk dan, de wijde wereld? Ik blijf gewoon lekker op mijn zolderkamertje.
Ik ben dan weer stiekem verliefd op Tem, maar die liefde blijft nog onbeantwoord. Nog.quote:
Ik opende gister al redelijk beschonken een Hertog Jan en begon met atten, toen ik er achter kwam dat het een Grand Prestige was. 10% valt toch niet echt lekker in mijn tengere lijfje.quote:
Maar uiteindelijk wel gewoon geat toch?quote:Op zondag 10 mei 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik opende gister al redelijk beschonken een Hertog Jan en begon met atten, toen ik er achter kwam dat het een Grand Prestige was. 10% valt toch niet echt lekker in mijn tengere lijfje.
Ik heb het liever lekker nauwquote:Op zondag 10 mei 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat leuk dan, de wijde wereld? Ik blijf gewoon lekker op mijn zolderkamertje.
Ik kon niet meer stoppen.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wel gewoon geat toch?
Moeder zat zeker aan de crack tijdens de zwangerschap.quote:
U riep?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet zo fijn dat je Fylax er weer bij betrekt, die sherlockt zijn naam, en dan hangt ie straks hier weer ons te vervelen.
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Krentebol.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:30 schreef anonymoussie het volgende:
Mani gaat natuurlijk nooit meer die krentenbol met pindakaas terugkoppelen.
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Krentebol.
Misschien moet je eens verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Krentebol.
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moet je eens verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven.
Nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Kankerlul.
Die lijkt zo dun door het contrast met de deelnemers.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef Tem het volgende:
Geweldig ook dat het wordt gepresenteerd door zo'n gratenkut als Wendy van Dijk.
Heb haar wel eens ontmoet. Is wel echt eng dun hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die lijkt zo dun door het contrast met de deelnemers.
Dat geloof ik graag.quote:
Waar heb je haar ontmoet dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb haar wel eens ontmoet. Is wel echt eng dun hoor.
Is ze IRL net zo phony als dat ze overkomt op tv?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb haar wel eens ontmoet. Is wel echt eng dun hoor.
Vond het wel meevallen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ze IRL net zo phony als dat ze overkomt op tv?
Schuilt hier een spannende anekdote achter?quote:
Niet echt.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schuilt hier een spannende anekdote achter?
Is al een paar jaar geleden van mij. Dus kan zijn dat ze nu wat is aangekomen. Dit valt wel mee idd.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het ook wel meevallen hoe dun ze is. Op deze foto's althans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een normaal, slank lichaam.
Vind dat neppe wel meevallen, eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ze IRL net zo phony als dat ze overkomt op tv?
Gewoon chagrijnig, zoals het hoort.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind dat neppe wel meevallen, eigenlijk.
Ze moet alleen niet leuk proberen te doen.
Precies, blije huppelkutjes heb je niks aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon chagrijnig, zoals het hoort.
Eerst werpen, daarna kan de schaar derin.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen worden met de dag lelijker zodra ze ouder dan 25 zijn. Gelukkig heb ik een man gevonden voor die leeftijd, kan ik nu zorgeloos uitdijen en verrimpelen.
Schaar in wat?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst werpen, daarna kan de schaar derin.
Ik hou al op.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
Kijk Marianne weer tof doen met haar medische kennis.
Laat maar, heb mijn antwoord al na 2 minuten kijken.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dat programma van Tooske en Ragas leuk?
Nee, timmmmm is wel een zeikstraal, maar dit is niet timmmmmquote:Op zondag 10 mei 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
Dit is toch gewoon timmm?
[ afbeelding ]
Volgens mij ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
De quiche van Marianne is waarschijnlijk verbrand bij gebrek aan pics.
Lekker uitgebreid eten vlak voor het slapen gaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vriendin heeft die playboy nog.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
Die Lieke van Lexmond is niet zo lekker maar moet wel uit elkaar getrokken worden.
Vreemd, met haar neus.
Misschien moet je dan het tegenovergestelde gaan doen: mooie foto's maken van lelijke wijven. Ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe Playboy lelijke foto's weet te maken van lekkere wijven.
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe Playboy lelijke foto's weet te maken van lekkere wijven.
Is je moeder beschikbaar?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je dan het tegenovergestelde gaan doen: mooie foto's maken van lelijke wijven. Ik zie een gat in de markt.
Nee, was best lekkerquote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu nog niet slapen hoor, de avond begint net!quote:Op zondag 10 mei 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid eten vlak voor het slapen gaan.
Maar waar zijn de pics dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, was best lekker
Rest staat in de koelkast voor morgen.
Oh god, er is weer een fles wijn open gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga nu nog niet slapen hoor, de avond begint net!
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar waar zijn de pics dan?
Specularium wil anders wel pics van je buik.
Wat heb jij gegeten, Johannes?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
We worden weer lekker gemaakt om niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |