Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Krentebol.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:30 schreef anonymoussie het volgende:
Mani gaat natuurlijk nooit meer die krentenbol met pindakaas terugkoppelen.
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Krentebol.
Misschien moet je eens verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Krentebol.
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moet je eens verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven.
Nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet mijn moeder wel een keer krentenbollen meenemen. Kankerlul.
Die lijkt zo dun door het contrast met de deelnemers.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:19 schreef Tem het volgende:
Geweldig ook dat het wordt gepresenteerd door zo'n gratenkut als Wendy van Dijk.
Heb haar wel eens ontmoet. Is wel echt eng dun hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die lijkt zo dun door het contrast met de deelnemers.
Dat geloof ik graag.quote:
Waar heb je haar ontmoet dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb haar wel eens ontmoet. Is wel echt eng dun hoor.
Is ze IRL net zo phony als dat ze overkomt op tv?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb haar wel eens ontmoet. Is wel echt eng dun hoor.
Vond het wel meevallen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ze IRL net zo phony als dat ze overkomt op tv?
Schuilt hier een spannende anekdote achter?quote:
Niet echt.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schuilt hier een spannende anekdote achter?
Is al een paar jaar geleden van mij. Dus kan zijn dat ze nu wat is aangekomen. Dit valt wel mee idd.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het ook wel meevallen hoe dun ze is. Op deze foto's althans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een normaal, slank lichaam.
Vind dat neppe wel meevallen, eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ze IRL net zo phony als dat ze overkomt op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |