Gelukkig, mijn moeder was al jaloers.quote:
Nou ik ben in Noordwijk, maar dat is voor mij wel richting Sassem.quote:
Mijn zus woont daar, doe haar maar de groeten.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ben in Noordwijk, maar dat is voor mij wel richting Sassem.
Zal ik doen, ik ben ook bij iemands zus. Blijkbaar is het een goed zussendorp.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn zus woont daar, doe haar maar de groeten.
Is jouw zus ook 34 kilo?quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jouw zus is de wijde wereld in.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat leuk dan, de wijde wereld? Ik blijf gewoon lekker op mijn zolderkamertje.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jouw zus is de wijde wereld in.
Moet jij ook niet eens de wijde wereld in?
Veel biertjes!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat leuk dan, de wijde wereld? Ik blijf gewoon lekker op mijn zolderkamertje.
Ik ben dan weer stiekem verliefd op Tem, maar die liefde blijft nog onbeantwoord. Nog.quote:
Ik opende gister al redelijk beschonken een Hertog Jan en begon met atten, toen ik er achter kwam dat het een Grand Prestige was. 10% valt toch niet echt lekker in mijn tengere lijfje.quote:
Maar uiteindelijk wel gewoon geat toch?quote:Op zondag 10 mei 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik opende gister al redelijk beschonken een Hertog Jan en begon met atten, toen ik er achter kwam dat het een Grand Prestige was. 10% valt toch niet echt lekker in mijn tengere lijfje.
Ik heb het liever lekker nauwquote:Op zondag 10 mei 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat leuk dan, de wijde wereld? Ik blijf gewoon lekker op mijn zolderkamertje.
Ik kon niet meer stoppen.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wel gewoon geat toch?
Moeder zat zeker aan de crack tijdens de zwangerschap.quote:
U riep?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet zo fijn dat je Fylax er weer bij betrekt, die sherlockt zijn naam, en dan hangt ie straks hier weer ons te vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |