Die man moet 2 jonge kinderen opvoeden, ik vind dat hij wel een opkikker kan gebruiken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was bezig met TT Tem is een oude man.
Dus jij wilde het topic kapen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
Ik was bezig met een TT 'Hete meets met Tem'.
Het was wel mooi. Ik wilde er eigenlijk een filmpje achteraan posten met nog meer van dat soort situaties, maar dat laat ik dan ook wel even.quote:
Ja op zich wel maar mijn maag draait altijd om als ik dieren zie lijden, zelfs op zo'n manier.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was wel mooi. Ik wilde er eigenlijk een filmpje achteraan posten met nog meer van dat soort situaties, maar dat laat ik dan ook wel even.
Mensen snappen mij nooit als ik zeg dat mijn hond mijn beste vriend is. Maar dit soort dingen laat wel zien waarom.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja op zich wel maar mijn maag draait altijd om als ik dieren zie lijden, zelfs op zo'n manier.
Dit klopt wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was bezig met TT Tem is een oude man.
Dit ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
Ik was bezig met een TT 'Hete meets met Tem'.
Zullen we een keer samen op stap gaan? Dan gaan we allemaal leuke jeugdige dingen doen.quote:
Als je het zo vaak vraagt zegt hij vast een keer ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen op stap gaan? Dan gaan we allemaal leuk jeugdige dingen doen.
Dat filmpje van uit de OP vond ik wel engquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mensen snappen mij nooit als ik zeg dat mijn hond mijn beste vriend is. Maar dit soort dingen laat wel zien waarom.
Ik voel dat Tem en ik steeds een beetje dichter bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je het zo vaak vraagt zegt hij vast een keer ja.
Wow, dat past toch helemaal niet bij dat hondenras?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat filmpje van uit de OP vond ik wel eng
Ja, ik vind Cesar Millan ook eng.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Elke hond kan agressief worden natuurlijk. Mensen associeren rottweilers en pitbulls met agressie terwijl dat meer met het verleden van de hond en opvoeding te maken heeft dan met het ras.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow, dat past toch helemaal niet bij dat hondenras?
Vind je het gek dat die hond agressief wordt als die hondenlul van een Cesar met zijn ballen boven het eten gaat hangen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel mooi dat de zogenaamde ultieme hondenkenner vervolgens een klassieke fout maakt door zo in één keer met zijn hand naar zo'n beest zijn snuit grijpt. Dan vraag je er ook om. Dat hij daarna een schop gaat geven vind ik helemaal walgelijk, dat is ook nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die hond agressief wordt als die hondenlul van een Cesar met zijn ballen boven het eten gaat hangen.
Daar kan ik dus moeilijk naar kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hij daarna een schop gaat geven vind ik helemaal walgelijk, dat is ook nergens voor nodig.
Ja ik dus ook, echt .. hij had van mij een stomp voor zijn harses gekregen. Hij lokt dat gedrag van die hond zelf uit, en met schoppen los je het echt niet op of zo. Zeer onprofessioneel van meneer de hondenkenner.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar kan ik dus moeilijk naar kijken.
Zo'n jankende hond maakt me weer niet zoveel uit.
Martin Gaus ook, dat is ook zo'n walgelijk mannetje.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:01 schreef Specularium het volgende:
Cesar is ook gewoon een kankerlul, dat kunnen we eigenlijk wel op Wiki zetten.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gatverredamme.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen.
https://31.media.tumblr.c(...)1sxj9cno1_r2_400.gif
Kort pittig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen.
https://31.media.tumblr.c(...)1sxj9cno1_r2_400.gif
Katten kunnen beduidend minder kwaad dus die hoeven niet noodzakelijkerwijs allemaal dood. Zal er toch geen in huis komen hierquote:
Is het weer zo'n dag?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Honden zijn echt teringbeesten. Mensen die wat extra gas geven als ze zo'n kutbeest in de koplampen hebben, mogen bij mij altijd langskomen voor een bakje koffie
Is daar een nare gebeurtenis aan vooraf gegaan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik heb gewoon een teringhekel aan honden
honderden op jaarbasisquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is daar een nare gebeurtenis aan vooraf gegaan?
Gewoon GTA5 kopen en daar een beetje honden dood schieten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Nou weet ik dat je beter slechte hondeneigenaren af kan maken, maar dat is ook weer zo extreem.
Lost wel gelijk ook een hoop andere problemen opquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Nou weet ik dat je beter slechte hondeneigenaren af kan maken, maar dat is ook weer zo extreem.
Niet echt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja en mn PC doet het weer, voor degene die daar erg nieuwsgierig om waren.
Hmm, dan moet je je eens in Husky's verdiepen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso zijn honden wel meelijwekkende beesten. Al honderden jaren wordt elk beetje eigen, natuurlijk karakter er uitgeslagen tot er nu geen schim meer van een echte hond over is.
Het hondenras heeft toch wel het ergste geval van stockholmsyndroom dat je kan bedenken
Bestialiteit is nochtans verboden in Nederland.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je je eens in Husky's verdiepen.
Ik waag te betwijfelen of die niet onder de miljoenen eerder genoemde 'slechte ervaringen' per jaar zullen vallen, dus niet bepaald de moeite waard.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je je eens in Husky's verdiepen.
Topspul.quote:
In het oosten maken ze tenminste babi pangang van die kutbeesten, is kroepoek lekker bijquote:
; (quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit boeit natuurlijk niemand, derhalve niet geklikt
Toch gekliktquote:
Snavelaar is een nog ergere boef dan hitler, want hitler at af en toe wel vleesquote:
Waarom noem je het dan een piano als het een keyboard is?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:56 schreef Fylax het volgende:
Ik noem het zelf een piano maar dan gaan mensen zeiken dat het een keyboard is
Het is ook een keyboard.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:56 schreef Fylax het volgende:
Ik noem het zelf een piano maar dan gaan mensen zeiken dat het een keyboard is
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het zonder stickertjes kunnen spelen.
Ik heb geen Veronica, helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Zometeen Expendables op Veronica.
Marianne en ik gaan dat kijken.
Ik kan ook mijn neus aanraken met mijn tong. Maar dit is wel een beetje eng.quote:
Ik heb gister ook kroepoek gegetenquote:
Ik ook! Kan de nasi van mijn moeder op tegen die van jou of johannes denk je?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gister ook kroepoek gegeten
Verdomd interessante post realiseer ik me
Ik heb dat net geprobeerd en ik ben tot de conclusie gekomen dat jij een enorm lange tong hebt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn neus aanraken met mijn tong. Maar dit is wel een beetje eng.
Ik denk dat Hitler best een gezellige vent was, als hij eenmaal thuis was van zijn werk.quote:
Ik heb op de weg terug pizza gehaald, iedereen was blij.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zo denk ik een frikandel halen.
Gewoon, omdat ik geen vuige wielrenner ben.
Wat voor pizza?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb op de weg terug pizza gehaald, iedereen was blij.
Ik heb het ook gegeten bij de nasi, maar ik durf toch wel te stellen dat deze nasi de mijne overtreftquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook! Kan de nasi van mijn moeder op tegen die van jou of johannes denk je?
[ afbeelding ]
Mijn moeder zal blij zijn met dit compliment!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het ook gegeten bij de nasi, maar ik durf toch wel te stellen dat deze nasi de mijne overtreft
Tem waant zich een soort Gordon Ramsey af en toe. Of was timmmmm nou de kookgek?quote:
Wat denk je Yoki, zou een bokszak aanschaffen werken voor onze agressieproblemen?quote:
Witte rijst met wat vaag vlees, een potje dunne stront, vette boontjes en opgevreten en weer uitgespuugde stukjes ei. Ziet er gewoon niet uit.quote:
Volgens mij houden ze beide wel van koken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tem waant zich een soort Gordon Ramsey af en toe. Of was timmmmm nou de kookgek?
Zeker weten, wel een goede zware dan heh. Ik wil er nog steeds graag 1 hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat denk je Yoki, zou een bokszak aanschaffen werken voor onze agressieproblemen?
Houd je depressieve hoofd nou eens Tem.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Witte rijst met wat vaag vlees, een potje dunne stront, vette boontjes en opgevreten en weer uitgespuugde stukjes ei. Ziet er gewoon niet uit.
Ik heb er verder geen verstand van. Wat zou een goede zijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeker weten, wel een goede zware dan heh. Ik wil er nog steeds graag 1 hebben.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
http://www.athleteshop.nl(...)e214sBvhgaAtEq8P8HAQ
eurootje of 30, valt ook mee
Dat is dus geen zware, die stomp je zo de kamer door.quote:De set is gemaakt van kunstleer en is geschikt voor kinderen tot en met 12 jaar.
Ik voel me anders best dik na mijn saucijzenbroodje.quote:
Oke, even verder kijken danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus geen zware, die stomp je zo de kamer door.
Ok geen idee wat dat allemaal is, op die van mij zat gewoon mozarella, ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Quattro stagioni en een grandiosa zonder ham maar met champignons.
Bij eten interesseert het mij echt geen moer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het mag er wel een beetje aantrekkelijk uitzien.
Of val jij ook op lelijke wijven?
Nee, dat was al duidelijk met eerdere foto's.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij eten interesseert het mij echt geen moer.
Arme postbodequote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje van uit gaan dat die zak ongeveer 75 kilo moet zijn.
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb dat net geprobeerd en ik ben tot de conclusie gekomen dat jij een enorm lange tong hebt.
Ik vind het een fijner idee dat timmmmm zijn agressie loslaat op een boksbal dan op de plaatselijke buurtkinderen.quote:
Is die Rudolph nou homofiel? Hij zegt zelf van niet.quote:
Ik las hier ook al hele agressieve berichten jegens hondenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het een fijner idee dat timmmmm zijn agressie loslaat op een boksbal dan op de plaatselijke buurtkinderen.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is die Rudolph nou homofiel? Hij zegt zelf van niet.
Dan ga je wel héél slecht met zo'n boksbal omquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets, levert voornamelijk een hersenbeschadiging op.
Hij heeft wel een vrouw en kinderen, las ik in de Prive.quote:
Schijnt getrouwd te zijn en kinderen te hebben. Al zegt dat natuurlijk nog niks.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook getrouwd en heeft kinderen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnt getrouwd te zijn en kinderen te hebben. Al zegt dat natuurlijk nog niks.
Maar wat niet is kan nog komen lees ik in deze reactie. Spannende tijden.quote:
Maar die is niet met een vrouw getrouwdquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook getrouwd en heeft kinderen.
Ben je kapper?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vrouw en kinderen, las ik in de Prive.
Ja maar die heeft dan weer niet daadwerkelijk zijn mannenpap geloosd in een vrouw.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook getrouwd en heeft kinderen.
Nee ik heb gewoon een abonnement.quote:
Elke rechtgeaarde man moet op de hoogte blijven van het laatste roddelnieuws.quote:
Ik droomde laatst dat ik mijn wenkbrauwen had geschoren, maar toen ik wakker werd vond ik dat toch iets te ver gaan.quote:
Wie weet hoeveel tegenwind het scheelt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik mijn wenkbrauwen had geschoren, maar toen ik wakker werd vond ik dat toch iets te ver gaan.
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt die kanker-look.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik mijn wenkbrauwen had geschoren, maar toen ik wakker werd vond ik dat toch iets te ver gaan.
Veel plezier.quote:
Word je ook lekker dun vanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt die kanker-look.
Maar waarom heb je geen Veronica?quote:
Hebben ze niet in België. Daarnaast heb ik geen tv.quote:
Gewoon downloaden. Of zijn ze daar heel streng in in België?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben ze niet in België. Daarnaast heb ik geen tv.
Oja Belgie. Hoe is het leven zonder tv?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben ze niet in België. Daarnaast heb ik geen tv.
Het zijn geen Duitsers. In België zetten ze de flitskasten al uit als ze teveel boetes hebben om te versturenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon downloaden. Of zijn ze daar heel streng in in België?
Geloof het niet. Maar ik hoef die film niet zo nodig te zienquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon downloaden. Of zijn ze daar heel streng in in België?
Goed hoor, doe het al jaren zonder. Kan toch van alles kijken via internet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja Belgie. Hoe is het leven zonder tv?
Dan loog speculariumquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geloof het niet. Maar ik hoef die film niet zo nodig te zien
Welke?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jean Claude is natuurlijk een baas. Zijn nieuwste film is eergisteren uitgekomen.
Niet echt meer geloof ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Maakt Steven Seagal eigenlijk nog nieuwe films?
Zonde wel. Wat een baasquote:
5/5quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Maakt Steven Seagal eigenlijk nog nieuwe films?
Ik ben ook wel fan. Die man is zwaar meester in aikido, 7e dan geloof ik. Maar ook scherpschutter, alles.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zonde wel. Wat een baasOok de laatste films. Alleen rennen kwam niet echt geloofwaardig meer over
http://nl.wikipedia.org/wiki/True_Justicequote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fan. Die man is zwaar meester in aikido, 7e dan geloof ik. Maar ook scherpschutter, alles.
Die zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/True_Justice
deze van het weekend maar eens kijken
quote:Q: In your book [Dispatches from the Edge], you mention all the celebrities who showed up in the wake of Hurricane Katrina. Does any one encounter stand out as the most bizarre?
ANDERSON COOPER: Steven Seagal. A cop car pulls up, and I'm thinking, 'Weird, that guy looks like Steven Seagal.' Then I realize that it is Steven Seagal. And it's not just Steven Seagal; it's Steven Seagal in uniform out on patrol with the Jefferson Parish SWAT Team. I was oddly transfixed, so I went up to him. He was like, "Yeah, I'm just out here doing my thing. I don't want to make a big deal out of it." The next day I saw him on MSNBC with Rita Cosby. I'm like, 'Oh, okay. Real D.L.'
Then when he leaves, he makes eye contact and does a little Buddhist bow -- that little sensei thing. [Laughs] It's hard to beat that one.
Als ie maar zwaar genoeg is. Het volgende waar je tegenaan gaat lopen is het goed kunnen ophangen van zo'n ding.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er staan trouwens echt héél veel van die boxing bags op marktplaats
Waar woon je ergens? Ik ben nu toch al die advertenties aan het aflopen voor redelijk formaat voor een redelijke prijs en niet te ver weg om op te halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ie maar zwaar genoeg is. Het volgende waar je tegenaan gaat lopen is het goed kunnen ophangen van zo'n ding.
IJmuiden, dus niet echt bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Ik ben nu toch al die advertenties aan het aflopen voor redelijk formaat voor een redelijke prijs en niet te ver weg om op te halen
Als ik er een in de buurt van jou tegen kom, hoor je hetquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
IJmuiden, dus niet echt bij jou in de buurt.
Hier in de regio noemen ze het in de snackbar ook gewoon pikanto, al zijn ze van diverse fabrikanten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zo is Mora dat later gaan noemen. En die zijn ook niet zo lekker.
Maar jullie zijn daar helemaal kut natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier in de regio noemen ze het in de snackbar ook gewoon pikanto, al zijn ze van diverse fabrikanten.
Is dat die Red Bull frikandel?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft iemand die Booster wel eens gehad?
lijkt me echt net zo smerig als de onderbroek van LTVKD
Ja, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jullie zijn daar helemaal kut natuurlijk.
Dat lijkt mij echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het beroemde frikandelbroodje en energiedrankje in 1.
Zet hier eens een TR, maak ik wel screens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ik snap ook niks van TR's. Hoe volgen jullie dat? Heb je dan gewoon naast AT.myAT, Nieuwe topics, een kopje met TRs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Het moet dus wel opvallen.Ah op die manier. Je krijgt dus geen quotealert oid. Dat dacht ik namelijk altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, je moet wel in het forum kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah op die manier. Je krijgt dus geen quotealert oid. Dat dacht ik namelijk altijd
Iedere mod kan in ieder geval iedere TR in openbare forums zien, ja.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, de rechten voor mods zijn gelijk voor het hele forum.
Wat heerlijk als je je verveeltquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iedere mod kan in ieder geval iedere TR in openbare forums zien, ja.
Ik zie ze meestal in Actieve/Nieuwe Topics
Volgens mij is dat KLB 1 grote TRquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga ik altijd slowchatten in KLB FC.
2 shows die al ruim 10 jaar over de datum zijn.quote:
Je bent zelf over de datum.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2 shows die al ruim 10 jaar over de datum zijn.
Simpsons wel ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2 shows die al ruim 10 jaar over de datum zijn.
Family Guy is ook al jaren kut, met die aids Seth die elke aflevering zijn politieke voorkeuren door onze strot wil rammen.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seth die elke aflevering zijn politieke voorkeuren door onze strot wil rammen.
quote:
Niet zo fijn dat je Fylax er weer bij betrekt, die sherlockt zijn naam, en dan hangt ie straks hier weer ons te vervelen.quote:
Precies daarom ja. Seth heeft daar ook niet zoveel mee te maken verder, en dat merk je gelijk.quote:
Ik heb het al een tijdje geleden opgegeven, misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Laatste Family Guy afleveringen waren weer prima.
Laatste tijd beetje drukquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast wel omdat Hugo geen reet doet.
Ja joh, Mani zit gewoon weer stoer te doen met z'n gebleekte anus.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Laatste Family Guy afleveringen waren weer prima.
Ik vind het niet echt voor je pleiten dat je Community zo afzeikt, dan kom je een beetje dommig over, eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg dit tegen mensen die lachen om Community.
Goed argument.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt voor je pleiten dat je Community zo afzeikt, dan kom je een beetje dommig over, eigenlijk.
Nee hoor maar ik kijk die show al sinds het eerste begin en het is een beetje treurig om te zien hoe erg het is afgegleden. Het is nu het onderschijten niet meer waard.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja joh, Mani zit gewoon weer stoer te doen met z'n gebleekte anus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humor beargumenteren is natuurlijk al bij voorbaat nutteloos. Ik gun iedereen zijn plezier uiteindelijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Tem het volgende:
Over dommig overkomen gesproken.Ik weet nou nog steeds niet wat jij leuke muziek vindt dat je zo hoog van de toren durft te blazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sinds het eerste begin? Wanneer was het tweede begin? #DTVquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik kijk die show al sinds het eerste begin en het is een beetje treurig om te zien hoe erg het is afgegleden. Het is nu het onderschijten niet meer waard.
Ja sorry.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sinds het eerste begin? Wanneer was het tweede begin? #DTV
Een lichte minachting dan toch, mensen die zonder ironie kunnen genieten van Utopia kan ik bijvoorbeeld ook niet helemaal serieus nemen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
Mani vindt iedereen die zijn smaak niet deelt dom.
Weten we dat ook weer.
Heb je zijn handtekening gevraagd?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:34 schreef Tem het volgende:
Ik vond het wel een prima dag. Meet gehad met modgod Specularium.
Ja, het was nationale molendag en ik heb geen molen bezocht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat een eboladag was dit eigenlijk, godverdomme.
Ik heb geen moeder meerquote:
Oja zo, blijft kut natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mij, zo rond moederdag.
Het zijn skere tijden weetje
POL en NWS op het terras.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:34 schreef Tem het volgende:
Ik vond het wel een prima dag. Meet gehad met modgod Specularium.
Wanneer dan, met haar verjaardag?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, dat altijd, maar niet zo zeer met moederdag
Lang geleden?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meh ook niet meer eigenlijk. Dat soort dingen zegt me niet zoveel om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |