Maar jullie zijn daar helemaal kut natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier in de regio noemen ze het in de snackbar ook gewoon pikanto, al zijn ze van diverse fabrikanten.
Is dat die Red Bull frikandel?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft iemand die Booster wel eens gehad?
lijkt me echt net zo smerig als de onderbroek van LTVKD
Ja, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jullie zijn daar helemaal kut natuurlijk.
Dat lijkt mij echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het beroemde frikandelbroodje en energiedrankje in 1.
Zet hier eens een TR, maak ik wel screens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ik snap ook niks van TR's. Hoe volgen jullie dat? Heb je dan gewoon naast AT.myAT, Nieuwe topics, een kopje met TRs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Het moet dus wel opvallen.Ah op die manier. Je krijgt dus geen quotealert oid. Dat dacht ik namelijk altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, je moet wel in het forum kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah op die manier. Je krijgt dus geen quotealert oid. Dat dacht ik namelijk altijd
Iedere mod kan in ieder geval iedere TR in openbare forums zien, ja.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, de rechten voor mods zijn gelijk voor het hele forum.
Wat heerlijk als je je verveeltquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iedere mod kan in ieder geval iedere TR in openbare forums zien, ja.
Ik zie ze meestal in Actieve/Nieuwe Topics
Volgens mij is dat KLB 1 grote TRquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga ik altijd slowchatten in KLB FC.
2 shows die al ruim 10 jaar over de datum zijn.quote:
Je bent zelf over de datum.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2 shows die al ruim 10 jaar over de datum zijn.
Simpsons wel ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2 shows die al ruim 10 jaar over de datum zijn.
Family Guy is ook al jaren kut, met die aids Seth die elke aflevering zijn politieke voorkeuren door onze strot wil rammen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |