Dan heb je wel echt die kanker-look.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik mijn wenkbrauwen had geschoren, maar toen ik wakker werd vond ik dat toch iets te ver gaan.
Veel plezier.quote:
Word je ook lekker dun vanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt die kanker-look.
Maar waarom heb je geen Veronica?quote:
Hebben ze niet in België. Daarnaast heb ik geen tv.quote:
Gewoon downloaden. Of zijn ze daar heel streng in in België?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben ze niet in België. Daarnaast heb ik geen tv.
Oja Belgie. Hoe is het leven zonder tv?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben ze niet in België. Daarnaast heb ik geen tv.
Het zijn geen Duitsers. In België zetten ze de flitskasten al uit als ze teveel boetes hebben om te versturenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon downloaden. Of zijn ze daar heel streng in in België?
Geloof het niet. Maar ik hoef die film niet zo nodig te zienquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon downloaden. Of zijn ze daar heel streng in in België?
Goed hoor, doe het al jaren zonder. Kan toch van alles kijken via internet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja Belgie. Hoe is het leven zonder tv?
Dan loog speculariumquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geloof het niet. Maar ik hoef die film niet zo nodig te zien
Welke?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jean Claude is natuurlijk een baas. Zijn nieuwste film is eergisteren uitgekomen.
Niet echt meer geloof ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Maakt Steven Seagal eigenlijk nog nieuwe films?
Zonde wel. Wat een baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |