5/5quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Maakt Steven Seagal eigenlijk nog nieuwe films?
Ik ben ook wel fan. Die man is zwaar meester in aikido, 7e dan geloof ik. Maar ook scherpschutter, alles.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zonde wel. Wat een baasOok de laatste films. Alleen rennen kwam niet echt geloofwaardig meer over
http://nl.wikipedia.org/wiki/True_Justicequote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fan. Die man is zwaar meester in aikido, 7e dan geloof ik. Maar ook scherpschutter, alles.
Die zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/True_Justice
deze van het weekend maar eens kijken
quote:Q: In your book [Dispatches from the Edge], you mention all the celebrities who showed up in the wake of Hurricane Katrina. Does any one encounter stand out as the most bizarre?
ANDERSON COOPER: Steven Seagal. A cop car pulls up, and I'm thinking, 'Weird, that guy looks like Steven Seagal.' Then I realize that it is Steven Seagal. And it's not just Steven Seagal; it's Steven Seagal in uniform out on patrol with the Jefferson Parish SWAT Team. I was oddly transfixed, so I went up to him. He was like, "Yeah, I'm just out here doing my thing. I don't want to make a big deal out of it." The next day I saw him on MSNBC with Rita Cosby. I'm like, 'Oh, okay. Real D.L.'
Then when he leaves, he makes eye contact and does a little Buddhist bow -- that little sensei thing. [Laughs] It's hard to beat that one.
Als ie maar zwaar genoeg is. Het volgende waar je tegenaan gaat lopen is het goed kunnen ophangen van zo'n ding.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er staan trouwens echt héél veel van die boxing bags op marktplaats
Waar woon je ergens? Ik ben nu toch al die advertenties aan het aflopen voor redelijk formaat voor een redelijke prijs en niet te ver weg om op te halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ie maar zwaar genoeg is. Het volgende waar je tegenaan gaat lopen is het goed kunnen ophangen van zo'n ding.
IJmuiden, dus niet echt bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Ik ben nu toch al die advertenties aan het aflopen voor redelijk formaat voor een redelijke prijs en niet te ver weg om op te halen
Als ik er een in de buurt van jou tegen kom, hoor je hetquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
IJmuiden, dus niet echt bij jou in de buurt.
Hier in de regio noemen ze het in de snackbar ook gewoon pikanto, al zijn ze van diverse fabrikanten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zo is Mora dat later gaan noemen. En die zijn ook niet zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |