quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kan je op den duur uitgroeien tot de producer van Ariane. Follow your dreams Fylax!
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:13 schreef HighLander het volgende:
Prachtig!!
Minder topics, minder reacties, meer oefenen!
Win-win all over the board!
Er zijn van die magazines verkrijgbaar met populaire liedjes waarin dan de noten et cetera staan.quote:
Laatst toevallig een foto van 'm gezien maar hij is echt veel te jong voor mij dus nee. Ik doe niet eens jongens van begin twintig terwijl ik dat zelf ook ben dus datquote:
Nee dat hoorde ik ook al inderdaad, klinkt een tikkeltje rommelig op die manier.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:05 schreef kree het volgende:
Beetje teveel sustain als je het mij vraagt. Maar luister het mobiel. Misschien ligt t ook wel daar aan.
Ik had touch uitstaan maar dat kan ik ook aanzetten dat je het verschillend hebt jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat leuk zo'n topic met eigengemaakte muziek!
Je speelt goed hoor, je houdt je handen ook zo mooi op de toetsen. Dat crossen, ik zie helemaal geen problemen, gewoon dooroefenen.
Het enige wat ik me afvraag is of je expres alle toetsaanslagen met dezelfde kracht deed, of niet? Het lijkt me mooier als je zowel hard als zacht een toets kunt aanslaan (varieert de muziek).
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:05 schreef kree het volgende:
Beetje teveel sustain als je het mij vraagt. Maar luister het mobiel. Misschien ligt t ook wel daar aan.
Sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat hoorde ik ook al inderdaad, klinkt een tikkeltje rommelig op die manier.
Dankje.quote:
Ahwquote:
Ik kan helaas niet zingen. Wel opgenomen maar dat ga ik niet op FOK! zetten.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:22 schreef ScheurGleuf het volgende:
Volgende keer wel met zang erbij, dan kan je direct bij Ariana signen!
Bedanktquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat leuk zo'n topic met eigengemaakte muziek!
Je speelt goed hoor, je houdt je handen ook zo mooi op de toetsen. Dat crossen, ik zie helemaal geen problemen, gewoon dooroefenen.
Het enige wat ik me afvraag is of je expres alle toetsaanslagen met dezelfde kracht deed, of niet? Het lijkt me mooier als je zowel hard als zacht een toets kunt aanslaan (varieert de muziek).
Erg lief. Bedanktquote:Op zondag 10 mei 2015 09:56 schreef tong80 het volgende:
Heb ooit op een popcursus gezeten. Keyboard. We mochten als deelnemers als bandje op Bommelpop spelen. Ik bleek echt geen talent te hebben. Zette het geluid zo zacht mogelijk. Voor mij bleef het bij dat ene optreden. Nooit meer een toets aangeraakt. Ik vind dit echt knap van je, ook omdat je geen les hebt. Ik weet hoe moeilijk het is, en zie dat je echt talent hebt. Wil je aanraden om wel les te gaan nemen. Ik erger me wel eens aan je, maar dit topic maakt m'n dag nu al goed.
Barry Stevens : 'Vooral doorgaan.'![]()
Ah dat is jammer. Hebben de lessen wel geholpen?quote:Op zondag 10 mei 2015 10:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mooi hoor!Zelf heb ik ooit op pianoles gezeten maar de piano bij m'n moeder is zo vals dat ik er op uitgekeken raakte... Ga vooral door!
Ik kon wel een beetje pianospelen maar ben het ondertussen weer verleerd.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah dat is jammer. Hebben de lessen wel geholpen?
Nu niet je hand gaan overspelen hè ?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:10 schreef Fylax het volgende:
Omg yes hij is eindelijk gelukt hoe ik 'm wil.. Nog steeds niet perfect maar veel beter dan eerst.
Ik doe m zo uploaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |