quote:Op zondag 10 mei 2015 10:09 schreef muhahaha het volgende:
Ipv het topic bumpen kom je fbFOK! weer vervuilen, hulde hoor.
Het is de tendens tegenwoordig svann.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:36 schreef svann het volgende:
Wat uncool, al die negatieve shit.
Leuke topic-hint, Tong.
Vind niet dat Fylax heel erg slecht speelt! Zijn timing is echt heel erg slecht maar het spel zelf valt echt erg mee!quote:Op zondag 10 mei 2015 11:10 schreef Overrun het volgende:
[..]
Hulde
Overigens speelt die pianogozert behoorlijk zaad.
Met dank aan een FOK! user die mij net een linkje doorstuurde heb ik hier inderdaad het bewijs dat Braddie (ik neem aan dat het Braddie is in ieder geval) een stuk beter is dan Fylax.quote:
Waarom zeg je over jezelf dat je op een hoger niveau speelt?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:56 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Met dank aan een FOK! user die mij net een linkje doorstuurde heb ik hier inderdaad het bewijs dat Braddie (ik neem aan dat het Braddie is in ieder geval) een stuk beter is dan Fylax.
Fylax is zeker niet slecht maar Braddie speelt toch wel een op een (iets?) hoger niveau dan Fylax.
Wat een bescheiden knul. Hij vindt zeker ook dat hij een goede chauffeur isquote:Op maandag 18 mei 2015 19:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zeg je over jezelf dat je op een hoger niveau speelt?
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:25 schreef Leonos het volgende:
Waar blijft mijn request voor Muse Fijltje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |