Tem waant zich een soort Gordon Ramsey af en toe. Of was timmmmm nou de kookgek?quote:
Wat denk je Yoki, zou een bokszak aanschaffen werken voor onze agressieproblemen?quote:
Witte rijst met wat vaag vlees, een potje dunne stront, vette boontjes en opgevreten en weer uitgespuugde stukjes ei. Ziet er gewoon niet uit.quote:
Volgens mij houden ze beide wel van koken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tem waant zich een soort Gordon Ramsey af en toe. Of was timmmmm nou de kookgek?
Zeker weten, wel een goede zware dan heh. Ik wil er nog steeds graag 1 hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat denk je Yoki, zou een bokszak aanschaffen werken voor onze agressieproblemen?
Houd je depressieve hoofd nou eens Tem.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Witte rijst met wat vaag vlees, een potje dunne stront, vette boontjes en opgevreten en weer uitgespuugde stukjes ei. Ziet er gewoon niet uit.
Ik heb er verder geen verstand van. Wat zou een goede zijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeker weten, wel een goede zware dan heh. Ik wil er nog steeds graag 1 hebben.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
http://www.athleteshop.nl(...)e214sBvhgaAtEq8P8HAQ
eurootje of 30, valt ook mee
Dat is dus geen zware, die stomp je zo de kamer door.quote:De set is gemaakt van kunstleer en is geschikt voor kinderen tot en met 12 jaar.
Ik voel me anders best dik na mijn saucijzenbroodje.quote:
Oke, even verder kijken danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus geen zware, die stomp je zo de kamer door.
Ok geen idee wat dat allemaal is, op die van mij zat gewoon mozarella, ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Quattro stagioni en een grandiosa zonder ham maar met champignons.
Bij eten interesseert het mij echt geen moer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het mag er wel een beetje aantrekkelijk uitzien.
Of val jij ook op lelijke wijven?
Nee, dat was al duidelijk met eerdere foto's.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij eten interesseert het mij echt geen moer.
Arme postbodequote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje van uit gaan dat die zak ongeveer 75 kilo moet zijn.
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb dat net geprobeerd en ik ben tot de conclusie gekomen dat jij een enorm lange tong hebt.
Ik vind het een fijner idee dat timmmmm zijn agressie loslaat op een boksbal dan op de plaatselijke buurtkinderen.quote:
Is die Rudolph nou homofiel? Hij zegt zelf van niet.quote:
Ik las hier ook al hele agressieve berichten jegens hondenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het een fijner idee dat timmmmm zijn agressie loslaat op een boksbal dan op de plaatselijke buurtkinderen.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is die Rudolph nou homofiel? Hij zegt zelf van niet.
Dan ga je wel héél slecht met zo'n boksbal omquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets, levert voornamelijk een hersenbeschadiging op.
Hij heeft wel een vrouw en kinderen, las ik in de Prive.quote:
Schijnt getrouwd te zijn en kinderen te hebben. Al zegt dat natuurlijk nog niks.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook getrouwd en heeft kinderen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnt getrouwd te zijn en kinderen te hebben. Al zegt dat natuurlijk nog niks.
Maar wat niet is kan nog komen lees ik in deze reactie. Spannende tijden.quote:
Maar die is niet met een vrouw getrouwdquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook getrouwd en heeft kinderen.
Ben je kapper?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vrouw en kinderen, las ik in de Prive.
Ja maar die heeft dan weer niet daadwerkelijk zijn mannenpap geloosd in een vrouw.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook getrouwd en heeft kinderen.
Nee ik heb gewoon een abonnement.quote:
Elke rechtgeaarde man moet op de hoogte blijven van het laatste roddelnieuws.quote:
Ik droomde laatst dat ik mijn wenkbrauwen had geschoren, maar toen ik wakker werd vond ik dat toch iets te ver gaan.quote:
Wie weet hoeveel tegenwind het scheelt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik mijn wenkbrauwen had geschoren, maar toen ik wakker werd vond ik dat toch iets te ver gaan.
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |